TOPiN-HUB Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A fejlesztés a TOPiN hivatása, de sokkal többet biztosítunk mint projektek megvalósítása. Szolgáltatásaink közé tartozik a termékfejlesztés, design tervezés, munkaerő kiszervezés és az online marketing.
Webfejlesztés: Professzionális webfejlesztés egyedi megoldásokkal, minőségi csapattal, gyors kivitelezéssel.
Tech konzultáció: Solution Architect és DevOps Cloud Engineer kollégák rövid időn belül rendelkezésre állnak az Ön cége számára.
Mobilfejlesztés: Cross Platform mobilalkalmazások tervezése és fejlesztése hatékonyan, gyorsan és precízen.
Üzemeltetés: Komplex rendszerek zavartalan működésének biztosítása, on-premise és felhőalapú technológiákkal.
Webshop fejlesztés: Magas minőségű e-kereskedelmi rendszerek: B2B és B2C webáruházak fejlesztése.
Rendszerüzemeltetés és optimalizálás
- DevOps gyakorlatok: Az infrastruktúra gyors és stabil működéséért.
- Helyi és felhőalapú rendszerek integrációja a maximális rugalmasság érdekében.
Webfejlesztés: Professzionális webfejlesztés egyedi megoldásokkal, minőségi csapattal, gyors kivitelezéssel.
Tech konzultáció: Solution Architect és DevOps Cloud Engineer kollégák rövid időn belül rendelkezésre állnak az Ön cége számára.
Mobilfejlesztés: Cross Platform mobilalkalmazások tervezése és fejlesztése hatékonyan, gyorsan és precízen.
Üzemeltetés: Komplex rendszerek zavartalan működésének biztosítása, on-premise és felhőalapú technológiákkal.
Webshop fejlesztés: Magas minőségű e-kereskedelmi rendszerek: B2B és B2C webáruházak fejlesztése.
Rendszerüzemeltetés és optimalizálás
- DevOps gyakorlatok: Az infrastruktúra gyors és stabil működéséért.
- Helyi és felhőalapú rendszerek integrációja a maximális rugalmasság érdekében.
Temékeink
Esettanulmány
Az ügyfél egy budapesti székhelyű biztosítási vállalat, amely 5,2 milliárd forintos árbevételével jelentős szereplő a piacon. A fejlesztés kizárólag a vállalat egy adott részét érintette, amely az ügyfélkiszolgálás területén működött. A korábbi működési struktúrájuk több helyen is nehézkessé vált, amely gátolta az ügyfélélmény fejlődését.
A vállalat működése során számos kihívással kellett szembenéznie. Az ügyfélkezelési folyamatok bonyolultsága és a régi IT-rendszerek instabilitása gyakran lassította az ügyfélszolgálati tevékenységet, és növelte a működési költségeket. A korábbi struktúra nem felelt meg a modern digitalizációs elvárásoknak, ezért a gyorsabb, stabilabb és átláthatóbb ügyfélkezelési megoldások bevezetése vált szükségessé.
A TOPIN által fejlesztett, testre szabott CRM rendszer bevezetésével a vállalat sikeresen modernizálta ügyfélkezelési folyamatait. Az implementáció mindössze 6 hónap alatt megvalósult, amely magában foglalta az adatmigrációt, az ügyféligényekhez igazított funkciók kialakítását, valamint a kulcsfontosságú munkatársak képzését.
Az új CRM rendszer integrációja:
- Egyszerűbbé tette az alapfolyamatokat.
- Javította a folyamatok átláthatóságát.
- Növelte az ügyfélkiszolgálás gyorsaságát és hatékonyságát.
A bevezetés eredményeként a vállalat ügyfélkiszolgálási ideje jelentősen csökkent, miközben az ügyfél-elégedettség mérhetően növekedett. Az új rendszer hozzájárult a stabilabb működéshez, amely lehetővé teszi a további bővülést és fejlesztéseket a jövőben.
A vállalat működése során számos kihívással kellett szembenéznie. Az ügyfélkezelési folyamatok bonyolultsága és a régi IT-rendszerek instabilitása gyakran lassította az ügyfélszolgálati tevékenységet, és növelte a működési költségeket. A korábbi struktúra nem felelt meg a modern digitalizációs elvárásoknak, ezért a gyorsabb, stabilabb és átláthatóbb ügyfélkezelési megoldások bevezetése vált szükségessé.
A TOPIN által fejlesztett, testre szabott CRM rendszer bevezetésével a vállalat sikeresen modernizálta ügyfélkezelési folyamatait. Az implementáció mindössze 6 hónap alatt megvalósult, amely magában foglalta az adatmigrációt, az ügyféligényekhez igazított funkciók kialakítását, valamint a kulcsfontosságú munkatársak képzését.
Az új CRM rendszer integrációja:
- Egyszerűbbé tette az alapfolyamatokat.
- Javította a folyamatok átláthatóságát.
- Növelte az ügyfélkiszolgálás gyorsaságát és hatékonyságát.
A bevezetés eredményeként a vállalat ügyfélkiszolgálási ideje jelentősen csökkent, miközben az ügyfél-elégedettség mérhetően növekedett. Az új rendszer hozzájárult a stabilabb működéshez, amely lehetővé teszi a további bővülést és fejlesztéseket a jövőben.
Weboldal: