MWT SOLUTIONS SPÓLKA AKCYJNA magyarországi fióktelepe

MWT SOLUTIONS SPÓLKA AKCYJNA magyarországi fióktelepe

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az MWT Solutions S.A. a ManageEngine megoldások disztribútora Magyarországon. 2007 óta dolgozunk a ManageEngine márkával Lengyelországban, 2017-től Csehországban és Szlovákiában, valamint 2020 óta Magyarországon. Szakterületünk az ITSM, az ActiveDirectory, a hálózati infrastruktúra és az IT szolgáltatások felügyelete, az IT security és az erőforrás-kezelés. Segítünk ügyfeleinknek a rendszer bevezetésének minden szakaszában, az eszközválasztástól, folyamatépítésen, konfiguráción, fejlesztésen, megvalósításon át a karbantartásig. Egyetlen forgalmazóként Európában, belső K+F részlegünk van a ManageEngine megoldásokhoz.

Temékeink

Esettanulmány

Magyar tulajdonú, intézményi és lakossági befektetésekkel valamint irodaházak és ipari ingatlanok kezelésével foglalkozó, magyarországi viszonylatban középvállalatnak tekinthető, 150 fős vállalat. Működését az MNB felügyeli és szabályozza.
Egy magyar középvállalat IT vezetője olyan megoldást keresett, amely hatékonyabbá teszi az IT incidensek kezelését, valamint támogatja a szigorú eszközgazdálkodási elvárásokat. A cég vezetése és a felügyelő szerv egyaránt nagy hangsúlyt fektetett a folyamatok egyszerűsítésére és automatizálására, amely kulcsszerepet játszott a jegykezelő rendszer kiválasztásában.

Kihívások és korlátok
Korábban a vállalat az OTOBO open-source rendszert alkalmazta, azonban az idő előrehaladtával egyre inkább megmutatkoztak annak korlátai mind a hatékonyság, mind a felhasználhatóság terén. A növekvő elvárások és a hatékonysági szempontok miatt egy korszerűbb, fejleszthetőbb és modulárisabb rendszer bevezetése vált szükségessé.

A megoldás kiválasztása
A piaci körbenézés során a ManageEngine ServiceDesk Plus rendszere bizonyult a legmegfelelőbbnek. A döntést az alábbi szempontok támogatták:
Széleskörű funkcionalitás
Fejleszthetőség és rugalmas konfiguráció
Moduláris felépítés
Költséghatékonyság

A döntés előtt a csapat kipróbálta a 30 napos demó verziót, amely lehetőséget biztosított a rendszer képességeinek és rugalmasságának alapos tesztelésére. Emellett egy személyre szabott bemutató is segítette a döntéshozatalt.


Széleskörű funkcionalitás
Fejleszthetőség és rugalmas konfiguráció
Moduláris felépítés
Költséghatékonyság

A bevezetés folyamata
A vásárlási döntés meghozatalát követően kezdetét vette a rendszer bevezetése. Ebben a folyamatban jelentős támogatást nyújtotta az MWT Solution munkatársa, aki segítette a konfigurációt, az adatátvitelt, valamint az új funkcionalitások bevezetését.

Eredmények és tapasztalatok
A ManageEngine ServiceDesk Plus bevezetésével az IT csapat hatékonyabban tudja kezelni az incidenseket, miközben az automatizált folyamatok csökkentik az adminisztrációs terheket. A rugalmas rendszer nagyobb átláthatóságot biztosít, valamint lehetőséget ad a jövőbeni skálázhatóságra.

A sikeres bevezetés bizonyítja, hogy a megfelelő jegykezelési rendszer kiválasztása alapvető fontosságú az IT hatékonyság és az üzleti célok teljesülése érdekében.