Appartman PMS Technologies Korlátolt Felelősségű Társaság

Appartman PMS Technologies Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az Appartman egy magyar fejlesztésű, innovatív szálláshelykezelő rendszer, amely megkönnyíti a szállásadók mindennapjait. Célunk, hogy modern eszközökkel támogassuk a vendégházak, apartmanok mindennapjait, növeljük bevételeiket, és időt spóroljunk számukra.

Rendszerünk egyedülálló megoldást nyújt a szobafoglalási rendszerével, channel managerével és szálláshely weboldalszerkesztő moduljával. Automatizált megoldásai segítenek a vendégélmény növelésében.

Temékeink

Esettanulmány

Az esettanulmány két szálláshellyel, a budapesti belvárosban található Rumbach Terrace-szal és a tiszakécskéi Grácia Vendégházzal foglalkozik. Mindkét szálláshely kisvállalkozásként működik, főleg egyedi vendégélményekre és közvetlen foglalásokra összpontosítva. A Rumbach Terrace a főváros pezsgő turizmusát kihasználva vonzza a vendégeket, míg a Grácia Vendégház a természetközeli élményt kereső utazók számára nyújt pihenési lehetőséget. Mindkét szálláshely tulajdonosa olyan megoldást keresett, amely segít csökkenteni a nagy szállásközvetítő platformokkal való függésüket, miközben egyszerűen kezelhető és költséghatékony eszközt biztosít a vendégeikkel való kapcsolat erősítéséhez.
A szálláshelyek tulajdonosai több kulcsfontosságú kihívással találták szembe magukat. Az első probléma a nagy szállásközvetítő platformokkal való kiszolgáltatottság volt, amelyek magas jutalékösszegeket és további díjakat számoltak fel a kiemelt helyezésekért. Ezek a költségek jelentősen csökkentették a szálláshelyek nyereségességét.

A második probléma a korábban használt rendszerek bonyolultsága és megbízhatatlansága volt. A Rumbach Terrace egy tengerentúli cég olcsó, de gyenge minőségű rendszerét használta, amely során gyakran estek el közvetlen foglalásoktól, míg a Grácia Vendégház esetében a bonyolult kezelőfelületek jelentettek gondot.

A harmadik probléma a weboldal- és foglalási rendszer hiánya vagy nem megfelelő működése volt. A vendégek a közvetlen kapcsolatot és az átlátható foglalási lehetőségeket preferálják, amit az eddigi eszközökkel nem tudtak hatékonyan biztosítani.
Mindkét szálláshely tulajdonosa az Appartman.hu szobafoglalási rendszerét és weboldalszerkesztőjét vezette be, amely letisztult kezelőfelületet, magyar nyelvű támogatást és modern funkcionalitást biztosított. Az egyszerű beállítási folyamat lehetővé tette, hogy mindkét tulajdonos saját maga készítse el a weboldalát alig egy óra alatt.

Az Appartman.hu rendszerének bevezetése észlelhető javulást hozott az üzemeltetésben. A Rumbach Terrace esetében a rendszer gyors megtérülést biztosított: egy 3 éjszakás foglalás azonnal fedezte a rendszer költségeit. A Grácia Vendégház több közvetlen foglalást regisztrált, miközben csökkentette a szállásközvetítői jutalékokat.

Az automatizált kommunikáció, amely a foglalás előtt, alatt és után is üzene a vendégeknek, javította a vendégélményt. Emellett a rendszer többnyelvűségi támogatása lehetővé tette, hogy a szálláshelyek nemzetközi vendégek számára is vonzóak legyenek.