WEB and SEO Korlátolt Felelősségű Társaság

WEB and SEO Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Sokéves tapasztalattal a hátunk mögött biztosan állíthatjuk, hogy mindenki részére meg tudjuk találni a legkézenfekvőbb és legkényelmesebb megoldást.
Számunkra az egyik legfontosabb alapelv, hogy végigkísérjük az ügyfeleket a starttól a célig. Jelen esetben a cél az, hogy az Önök számára is tudjunk egy olyan szolgáltatást biztosítani, ami a vállalkozásuk fejlődését és sikerét erősíti. Azt, hogy melyik partnerünknek melyik szolgáltatásunk tud előrelépést jelenteni, azt a megbeszélés során szakértő kollégáink szűrik és tanácsadással támogatják azért, hogy a végeredménnyel Önök is elégedettek legyenek.

Temékeink

Esettanulmány

Cég neve:
EGROKORR Zrt.
Cégforma / Gazdálkodási forma:
Részvénytársaság
KKV besorolás:
Középvállalkozás
Alapítás dátuma:
2005.06.27.
Létszám
64 fő
Főtevékenysége:
2030 Festék, bevonóanyag gyártása
Az Egrokorr Zrt. számára végzett projektünk célja az volt, hogy egy modern, reszponzív weboldal létrehozásával támogassuk a vállalat online jelenlétét és növeljük versenyképességét a digitális térben. A kezdeti fázisban egy informatív weboldalt hoztunk létre, amely bemutatta a cég tevékenységeit és termékeit.

A következő lépésben kibővítettük a platformot egy részletes termékkatalógussal, amely átlátható és könnyen kezelhető módon mutatja be az Egrokorr Zrt. teljes termékkínálatát. Ezzel nemcsak a potenciális ügyfelek tájékozódását segítettük, hanem a vállalat belső munkafolyamatait is hatékonyabbá tettük az egyszerűbb ügyfélkommunikáció révén.

A projekt záró fázisában egy teljes értékű webshopot fejlesztettünk ki, amely lehetővé teszi a látogatók számára a termékek közvetlen megvásárlását. Az intuitív felhasználói felület, a gyors betöltési sebesség és a biztonságos fizetési lehetőségek révén a webshop jelentős ügyfélelégedettséget és forgalomnövekedést eredményezett.

Mindeközben a keresőoptimalizálás (SEO) kiemelt szerepet kapott. Stratégiai kulcsszavak használatával, valamint folyamatos technikai és tartalmi fejlesztésekkel sikerült jelentősen növelni a weboldal organikus forgalmát. Az eredmény: jobb láthatóság a keresőmotorok találati listáján, amely közvetlenül hozzájárult az értékesítések növekedéséhez.

Az Egrokorr Zrt. digitális fejlesztésével egy olyan komplex rendszert hoztunk létre, amely hatékonyan támogatja a vállalat üzleti céljait, megkönnyíti az ügyfelekkel való kapcsolattartást, és megalapozza a további növekedést az online piacon.


Keresőoptimalizálás (SEO) – Az Egrokorr Zrt. online sikerének alapja

A keresőoptimalizálás (SEO) központi szerepet játszott az Egrokorr Zrt. online stratégiájában. A projekt során alkalmazott célzott kulcsszó-stratégia, a technikai optimalizációk és a tartalomfejlesztés kombinációja lehetővé tette, hogy a vállalat számos releváns kulcsszóval a keresők találati listájának top 3 pozíciójába kerüljön. Ez az eredmény több szempontból is kiemelkedő üzleti előnyöket hozott.

1. Piaci hitelesség növekedése:
A top 3 pozíciók elérése az online térben megerősítette az Egrokorr Zrt. szakmai hitelességét. A potenciális ügyfelek a keresési találatok elején szereplő vállalatokat megbízhatóbbnak és professzionálisabbnak tartják, így a vállalat iránti bizalom jelentősen nőtt. A jó helyezések pozitívan hatottak a cég márkaismertségére, és erősítették az iparági pozícióját.

2. Organikus forgalomnövekedés:
Az előkelő keresőhelyezések eredményeként a weboldal organikus látogatottsága drasztikusan megnövekedett. A releváns kulcsszavakra érkező látogatók nagyobb arányban váltak ügyfelekké, hiszen célzott tartalommal és pontos információkkal találkoztak. Ez az organikus forgalom közvetlenül hozzájárult a webshop forgalmának és az eladások számának növekedéséhez.

3. Online piacvezető pozíció megszerzése:
A keresőoptimalizálási stratégia révén az Egrokorr Zrt. meghatározó szereplővé vált az online piacon. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően nemcsak hogy a versenytársakat utasította maga mögé, hanem olyan mércét állított fel, amely inspiráló és egyben kihívást jelent más piaci szereplők számára.

4. Fenntartható növekedés és versenyelőny:
A tartalmi és technikai fejlesztések hosszú távon is fenntartható eredményeket biztosítanak. A jól kidolgozott SEO-stratégia stabil alapot ad a további bővüléshez, miközben csökkenti a fizetett hirdetésekre fordított költségeket.

Az Egrokorr Zrt. SEO-projektje nemcsak rövid távú sikereket hozott, hanem hosszú távon is biztosította a vállalat számá