
Enterpartner Informatikai és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A mi történetünk 2008-ban kezdődött, amikor elhivatott csapatunk megalapította cégünket azzal a céllal, hogy egy innovatív, PHP-alapú tartalomkezelő rendszert hozzunk létre. Az elkövetkező öt évet arra szántuk, hogy ezt a rendszert építsük és finomítsuk, aminek eredményeként számos sikeres webes megoldást tudtunk létrehozni ügyfeleink számára.
2012 jelentette a következő nagy mérföldkövet cégünk történetében. Ekkor vette kezdetét az Iránytű rendszer fejlesztése, egy felhőalapú vállalatirányítási (ERP) rendszer, amely az elmúlt évtizedben több mint 100 modullal bővült, és ezzel átfogó megoldást kínál a vállalatirányítás minden területén.
Büszkék vagyunk arra, hogy a rendszerünk 2013-ban vált a Székesfehérvár Városgondnoksága Kft vállalatirányítási rendszerévé. Ennek köszönhetően komplex támogatást nyújtunk a vállalat működésének minden aspektusában.
Célunk, hogy innovatív megoldásainkkal elősegítsük ügyfeleink növekedését és sikerét. Folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásainkat, hogy
2012 jelentette a következő nagy mérföldkövet cégünk történetében. Ekkor vette kezdetét az Iránytű rendszer fejlesztése, egy felhőalapú vállalatirányítási (ERP) rendszer, amely az elmúlt évtizedben több mint 100 modullal bővült, és ezzel átfogó megoldást kínál a vállalatirányítás minden területén.
Büszkék vagyunk arra, hogy a rendszerünk 2013-ban vált a Székesfehérvár Városgondnoksága Kft vállalatirányítási rendszerévé. Ennek köszönhetően komplex támogatást nyújtunk a vállalat működésének minden aspektusában.
Célunk, hogy innovatív megoldásainkkal elősegítsük ügyfeleink növekedését és sikerét. Folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásainkat, hogy
Temékeink
Esettanulmány
A Székesfehérvár Városgondnoksága Kft. a város közterületeinek fenntartásáért, karbantartásáért és üzemeltetéséért felelős önkormányzati tulajdonú vállalat. A szervezet közel 500 főt foglalkoztat, és számos területen biztosít városi szolgáltatásokat, beleértve a köztisztaságot, parkfenntartást, útkarbantartást és ingatlanüzemeltetést.
Az ügyviteli és operatív folyamatok kezdetben papíralapú nyilvántartásokkal és manuális adminisztrációval működtek, ami átláthatatlanná tette a munkafolyamatokat és az adatkezelést. Az Iránytű vállalatirányítási rendszer bevezetésével a nyilvántartásokat és folyamatokat digitális platformra helyezték át, amely jelentősen csökkentette az adminisztrációs terheket, javította a folyamatok hatékonyságát és biztosította a valós idejű adathozzáférést. A rendszert közel 100 fő használja napi szinten, biztosítva a gördülékeny működést és az adatok gyors elérését.
A Székesfehérvár Városgondnoksága Kft. ügyviteli rendszere kezdetben manuális folyamatokra épült, amely számos nehézséget okozott a számlázás, megrendelések és költségkezelés területén. A meglévő rendszer nem tudta hatékonyan kezelni az eltérő méretű projektek és az osztályok közötti belső munkafolyamatok összehangolását.
1. Számlázás és pénzügyi adminisztráció problémái
A vezetőségnek fizikailag kellett aláírnia minden számlát, ami késedelmeket okozott.
A szakfelelősök néha elvesztették a számlákat, amit pótolni kellett, tovább lassítva a folyamatokat.
A kontírozás és utalások lassan zajlottak, mivel a rendszer nem támogatta a digitális jóváhagyást.
A pénzügyi nyilvántartások nem voltak összekapcsolva a megrendelésekkel, ami átláthatatlanná tette a költségkezelést.
2. Megrendelések és osztályok közötti koordináció
Az osztályok egy része kivitelező csapattal rendelkezett, míg mások csak adminisztratív feladatokat láttak el.
Példa: az uszodai karbantartásokért a Karbantartási Divízió volt felelős, így ezek belső rendelések voltak.
Ha egy projekt több divíziót érintett, az osztályoknak egymásra kellett várniuk, ami késedelmeket okozott.
3. A megrendelések skálázhatóságának problémája
A rendszernek egy kisjavítást és egy nagy beruházást is egyetlen felületen kellett kezelnie.
A külső és belső megrendeléseket egy rendszerben kellett nyilvántartani, de a meglévő manuális módszerek ezt nem támogatták.
A munkalapok és költségadatok hiányosan voltak vezetve, így az önköltségszámítás és a pénzügyi követés pontatlan volt.
Ezek a problémák időveszteséget, pénzügyi bizonytalanságot és az operatív folyamatok akadozását eredményezték. Az Iránytű vállalatirányítási rendszer bevezetése pontosan ezeket a kihívásokat célozta meg, egy digitális, integrált és skálázható megoldással.
A Székesfehérvár Városgondnoksága Kft. ügyviteli rendszerének digitalizálása az Iránytű vállalatirányítási rendszer bevezetésével történt. Az új rendszer célja a pénzügyi adminisztráció, a belső és külső megrendelések, valamint a költségkezelés hatékonyabbá tétele volt.
1. Számlázás és pénzügyi adminisztráció gyorsítása
A számlák aláírása elektronikus jóváhagyással történik, így megszűnt a papíralapú adminisztráció okozta késlekedés.
Az elveszett számlák problémája megszűnt, mivel minden dokumentum digitálisan tárolódik.
Az integrált pénzügyi modul automatizálja a számlák kontírozását és az utalásokat, csökkentve az adminisztrációs hibákat.
2. Megrendelések kezelése és osztályok közötti koordináció
A rendszer lehetővé teszi a belső és külső megrendelések együttes kezelését egyetlen felületen.
Az osztályok közötti belső megrendelések (pl. uszodai karbantartás) automatikusan a megfelelő divízióhoz kerülnek.
A digitális munkalapok révén minden osztály pontosan követheti a saját költségeit és erőforrás-felhasználását.
3. Projektek és költségelszámolás átláthatóságának növelése
A rendszer egyaránt képes kisjavítások és nagyberuházások kezelésére.
Minden projekt önálló költséghelyet kapott, így az önköltség-számítás pontosabb lett.
A rendszer automatizált pénzügyi kimutatásokat generál, segítve a gyorsabb és pontosabb vezetői döntéshozatalt.
Bevezetés utáni eredmények
A számlázási és pénzügyi adminisztráció feldolgozási ideje 60%-kal csökkent.
A belső megrendelések átfutási ideje lerövidült, így a karbantartási és kivitelezési munkák gyorsabban elvégezhetők.
A költségszámítás és pénzügyi tervezés pontosabbá vált, javítva az erőforrás-gazdálkodást.
Az Iránytű rendszer bevezetése jelentősen leegyszerűsítette a Városgondnokság adminisztratív és operatív folyamatait, növelve a szervezet hatékonyságát.
Az ügyviteli és operatív folyamatok kezdetben papíralapú nyilvántartásokkal és manuális adminisztrációval működtek, ami átláthatatlanná tette a munkafolyamatokat és az adatkezelést. Az Iránytű vállalatirányítási rendszer bevezetésével a nyilvántartásokat és folyamatokat digitális platformra helyezték át, amely jelentősen csökkentette az adminisztrációs terheket, javította a folyamatok hatékonyságát és biztosította a valós idejű adathozzáférést. A rendszert közel 100 fő használja napi szinten, biztosítva a gördülékeny működést és az adatok gyors elérését.
A Székesfehérvár Városgondnoksága Kft. ügyviteli rendszere kezdetben manuális folyamatokra épült, amely számos nehézséget okozott a számlázás, megrendelések és költségkezelés területén. A meglévő rendszer nem tudta hatékonyan kezelni az eltérő méretű projektek és az osztályok közötti belső munkafolyamatok összehangolását.
1. Számlázás és pénzügyi adminisztráció problémái
A vezetőségnek fizikailag kellett aláírnia minden számlát, ami késedelmeket okozott.
A szakfelelősök néha elvesztették a számlákat, amit pótolni kellett, tovább lassítva a folyamatokat.
A kontírozás és utalások lassan zajlottak, mivel a rendszer nem támogatta a digitális jóváhagyást.
A pénzügyi nyilvántartások nem voltak összekapcsolva a megrendelésekkel, ami átláthatatlanná tette a költségkezelést.
2. Megrendelések és osztályok közötti koordináció
Az osztályok egy része kivitelező csapattal rendelkezett, míg mások csak adminisztratív feladatokat láttak el.
Példa: az uszodai karbantartásokért a Karbantartási Divízió volt felelős, így ezek belső rendelések voltak.
Ha egy projekt több divíziót érintett, az osztályoknak egymásra kellett várniuk, ami késedelmeket okozott.
3. A megrendelések skálázhatóságának problémája
A rendszernek egy kisjavítást és egy nagy beruházást is egyetlen felületen kellett kezelnie.
A külső és belső megrendeléseket egy rendszerben kellett nyilvántartani, de a meglévő manuális módszerek ezt nem támogatták.
A munkalapok és költségadatok hiányosan voltak vezetve, így az önköltségszámítás és a pénzügyi követés pontatlan volt.
Ezek a problémák időveszteséget, pénzügyi bizonytalanságot és az operatív folyamatok akadozását eredményezték. Az Iránytű vállalatirányítási rendszer bevezetése pontosan ezeket a kihívásokat célozta meg, egy digitális, integrált és skálázható megoldással.
A Székesfehérvár Városgondnoksága Kft. ügyviteli rendszerének digitalizálása az Iránytű vállalatirányítási rendszer bevezetésével történt. Az új rendszer célja a pénzügyi adminisztráció, a belső és külső megrendelések, valamint a költségkezelés hatékonyabbá tétele volt.
1. Számlázás és pénzügyi adminisztráció gyorsítása
A számlák aláírása elektronikus jóváhagyással történik, így megszűnt a papíralapú adminisztráció okozta késlekedés.
Az elveszett számlák problémája megszűnt, mivel minden dokumentum digitálisan tárolódik.
Az integrált pénzügyi modul automatizálja a számlák kontírozását és az utalásokat, csökkentve az adminisztrációs hibákat.
2. Megrendelések kezelése és osztályok közötti koordináció
A rendszer lehetővé teszi a belső és külső megrendelések együttes kezelését egyetlen felületen.
Az osztályok közötti belső megrendelések (pl. uszodai karbantartás) automatikusan a megfelelő divízióhoz kerülnek.
A digitális munkalapok révén minden osztály pontosan követheti a saját költségeit és erőforrás-felhasználását.
3. Projektek és költségelszámolás átláthatóságának növelése
A rendszer egyaránt képes kisjavítások és nagyberuházások kezelésére.
Minden projekt önálló költséghelyet kapott, így az önköltség-számítás pontosabb lett.
A rendszer automatizált pénzügyi kimutatásokat generál, segítve a gyorsabb és pontosabb vezetői döntéshozatalt.
Bevezetés utáni eredmények
A számlázási és pénzügyi adminisztráció feldolgozási ideje 60%-kal csökkent.
A belső megrendelések átfutási ideje lerövidült, így a karbantartási és kivitelezési munkák gyorsabban elvégezhetők.
A költségszámítás és pénzügyi tervezés pontosabbá vált, javítva az erőforrás-gazdálkodást.
Az Iránytű rendszer bevezetése jelentősen leegyszerűsítette a Városgondnokság adminisztratív és operatív folyamatait, növelve a szervezet hatékonyságát.
Weboldal: