Meruem Software Korlátolt Felelősségű Társaság

Meruem Software Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk szoftverfejlesztéssel foglalkozik. Elsősorban vállatirányítási (ERP) és gyártási végrehajtási (MES) rendszerek fejlesztésével. Rendszerinket webes technológiákkal készítjük és mobil applikációkkal is támogatjuk (Android, iOS). Referenciáink közül több, mint 40 projekt szerepel, köztük egészségügyi rendszerrel, online kaszinóval, dokumentumkezelő rendszerrel és sok mással.

Temékeink

Esettanulmány

A VTK Innosystem Víz-, Természet- és Környezetvédelmi Kft. 1989-ben indult vállalkozás, mely napjainkra már széles szakterületet lefedő szakember-állománnyal és külső szakértői/partnercégi hálózattal rendelkezik. Szolgáltatásaink felölelik a vízgazdálkodás és környezetvédelem számos területét kezdve a projektek megfogalmazásától, a tervezésen, az engedélyeztetésen, a végrehajtáson keresztül az üzemelésig. Forrás: https://vtkinnosystem.com/
Ügyfelünk a projektjeik pénzügyi megtérülését szeretné tisztán látni, nyomon követni. Egyszerre több projekten több ember is dolgozik, köztük alkalmazottak, vállalkozók, tanácsadók és még sokan mások. A projekteknek több fázisa is lehet, amihez más-más erőforrásokat kell felhasználni, melyek változó megtérülésűek. A projektek nyílvántartását, hozzájuk kapcsolódó számlákat, a projektre terhelt munkaórákat, anyagköltségeket és egyéb adatokat korábban nem látták egy helyen. Ezen adatok különböző excel táblázatokban, adott esetben papír alapon voltak kezelve, így a vezetés soha nem látta a teljes képet.
A SKY ERP rendszere a szükséges adatokat egy adatbázisban összegyűjti és azokat lekérdezhetővé teszi. Erre az ügyfél számára egy webes felületet biztosítunk, amit minden dolgozó használhat jogosultsága szerint. A dolgozók projektekre tudják rögzíteni a munkaóráikat, a pénzügy a projektekhez felcsatolhatja a szállítói/vevői számlákat, szerződéseket, a management feltöltheti az árajánlatokat és még sok más adatot, dokumentumot, ami a projekthez kapcsolódik. A rendszerben így minden adat rendelkezésre áll, amivel pontos számításokat tud végezni és kimutatni. A felsővezetés egy gombnyomásra minden információt megkaphat egy adott projektről, ami alapján informált döntéseket hozhat. Az üzleti előny ebben az információban van. Ha egy projekt rosszul teljesít, azonnal közbe lehet avatkozni, hiszen pontosan látszik hol jelentkezik a probléma. Ha a projekt az elejétől kezdve gondosan menedzselve van, sokkal nagyobb az esély a sikeres teljesítésére.