
SZIGETKÖZ.NET Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A SZIGETKÖZ.NET Kft. 2008 óta a technológiai fejlődés és innováció útját járja, ügyfeleinkkel együtt alakítva informatikai szolgáltatásaink körét. Multinacionális vállalatoktól kezdve a KKV-kon és állami intézményeken át egészen a mikrovállalkozásokig széles ügyfélkört szolgálunk ki.
Fő szakterületünk az informatikai rendszerek tervezése, kiépítése és üzemeltetése, valamint vállalatirányítási rendszerek bevezetése és karbantartása. Nemcsak szoftveres, hanem hardveres megoldásokban is jártasak vagyunk: biztonságtechnikai rendszerek, irodai és üzemi hálózatok, valamint meglévő infrastruktúrák kezelésében.
Biztonság és folytonosság – ezek az alapelvek határozzák meg munkánkat. A legmagasabb minőségű termékekkel és közvetlen gyártói támogatással biztosítjuk ügyfeleink számára a megbízható, hosszú távú működést. Cégünk folyamatosan fejlődik, és új telephelyekkel bővül, lehetőséget teremtve a jövő építésére.
Fő szakterületünk az informatikai rendszerek tervezése, kiépítése és üzemeltetése, valamint vállalatirányítási rendszerek bevezetése és karbantartása. Nemcsak szoftveres, hanem hardveres megoldásokban is jártasak vagyunk: biztonságtechnikai rendszerek, irodai és üzemi hálózatok, valamint meglévő infrastruktúrák kezelésében.
Biztonság és folytonosság – ezek az alapelvek határozzák meg munkánkat. A legmagasabb minőségű termékekkel és közvetlen gyártói támogatással biztosítjuk ügyfeleink számára a megbízható, hosszú távú működést. Cégünk folyamatosan fejlődik, és új telephelyekkel bővül, lehetőséget teremtve a jövő építésére.
Temékeink
Esettanulmány
Ágazat: A cég fő tevékenysége a kenyér és friss pékáru gyártása. 
Cégméret: A vállalat 2019-ben alakult, és azóta jelentős növekedést ért el. A 2023-as pénzügyi adatok szerint nettó árbevétele meghaladta a 7 milliárd forintot, alkalmazottainak száma pedig 274 fő volt. 
Piaci körülmények: A pékáru piacon erős verseny jellemző, ahol a minőség és a frissesség kulcsfontosságú a fogyasztói elégedettség szempontjából. A Vállalat. a hazai piacon tevékenykedik, ahol a helyi és regionális versenytársakkal kell szembenéznie.
Erőforrások: A vállalat jegyzett tőkéje 750 millió forint, ami stabil pénzügyi alapot biztosít a működéshez és a fejlesztésekhez.
A Vállalat számos üzleti kihívással szembesült, amelyek megoldása érdekében különböző projekteket indítottunk. Az egyik legfontosabb probléma az volt, hogy a Vállalat számlázási és megrendelési folyamatai túlzottan időigényesek és manuálisak voltak, ami növelte az adminisztrációs terheket és csökkentette a hatékonyságot.
Továbbá, a Vállalatnak szüksége volt egy részletes jelentésre a napi szintű értékesítési szállításokról, hogy nyomon tudják követni az értékesítési adatokat és megalapozott üzleti döntéseket hozhassanak.
A Vállalat számára biztosítani kellett a rendszergazdai szolgáltatásokat, amelyek magukban foglalták a felhasználók támogatását, a szerverek és egyéb informatikai eszközök felügyeletét, valamint az IT hálózat üzemeltetését és frissítését. Erre azért volt szükség, mert a Vállalatnak folyamatosan biztosítani kellett az informatikai rendszerek zavartalan működését és a felhasználók támogatását.
A végpontok védelmét is kellett biztosítani, mert a Vállalatnak szüksége volt a végpontok biztonságának garantálására a kibertámadások és egyéb biztonsági fenyegetések ellen.
A Vállalat új gyárának üzemeltetéséhez elengedhetetlen volt a megfelelő informatikai és biztonságtechnikai infrastruktúra kialakítása.
Ezen kívül biztosítani kellett a teljes nyomtatóparkot, és részt kellett venni a Business Central bevezetésében. Kezelni és támogatni kellett a Microsoft 365 környezetet is
Olyan megoldások kellettek a Vállalat üzleti folyamatainak hatékonyságához és az adminisztrációs terhek csökkentéséhez, ami hosszú távon is előnyös lesz számukra.
A Vállalat számára több üzleti problémát is sikeresen megoldottunk az elmúlt időszakban. Az egyik legfontosabb projektünk az EDI (Electronic Data Interchange) rendszer bevezetése és optimalizálása volt. Az EDI rendszer lehetővé tette a számlák és megrendelések elektronikus úton történő feldolgozását, ami jelentősen csökkentette az adminisztrációs terheket és növelte a folyamatok hatékonyságát.
Továbbá, a Vállalat számára készítettünk egy részletes jelentést a napi szintű értékesítési szállításokról, amely segítette őket az értékesítési adatok nyomon követésében és az üzleti döntések meghozatalában
Az MIS szolgáltatásaink keretében biztosítotjuk a rendszergazdai szolgáltatásokat, amelyek magukban foglalták a felhasználók támogatását, a szerverek és egyéb informatikai eszközök felügyeletét, valamint az IT hálózat üzemeltetését és frissítését.
A SentinelOne szolgáltatásaink révén pedig a végpontok védelmét biztosítottuk, amely magában foglalta a szoftver telepítését, frissítését és a rendszeres auditokat, ezzel kiemelkedő szintre emeltük a kiberbiztonságot.
A NIS2 bevezetésében is segítséget nyújtunk, amely magában foglalta a szerverkörnyezet és a biztonságtechnikai rendszerek tervezését és üzemeltetését
Az új gyár üzemeltetéséhez szükséges informatikai és biztonságtechnikai rendszerek tervezésével kapcsolatban a projekt IT tervezői és szakmai tanácsadási feladatokat is elláttuk.
Összességében, az általunk nyújtott megoldások jelentősen hozzájárultak a Vállalatüzleti folyamatainak hatékonyságához és az adminisztrációs terhek csökkentéséhez, ami hosszú távon is előnyös lesz számukra.
Cégméret: A vállalat 2019-ben alakult, és azóta jelentős növekedést ért el. A 2023-as pénzügyi adatok szerint nettó árbevétele meghaladta a 7 milliárd forintot, alkalmazottainak száma pedig 274 fő volt. 
Piaci körülmények: A pékáru piacon erős verseny jellemző, ahol a minőség és a frissesség kulcsfontosságú a fogyasztói elégedettség szempontjából. A Vállalat. a hazai piacon tevékenykedik, ahol a helyi és regionális versenytársakkal kell szembenéznie.
Erőforrások: A vállalat jegyzett tőkéje 750 millió forint, ami stabil pénzügyi alapot biztosít a működéshez és a fejlesztésekhez.
A Vállalat számos üzleti kihívással szembesült, amelyek megoldása érdekében különböző projekteket indítottunk. Az egyik legfontosabb probléma az volt, hogy a Vállalat számlázási és megrendelési folyamatai túlzottan időigényesek és manuálisak voltak, ami növelte az adminisztrációs terheket és csökkentette a hatékonyságot.
Továbbá, a Vállalatnak szüksége volt egy részletes jelentésre a napi szintű értékesítési szállításokról, hogy nyomon tudják követni az értékesítési adatokat és megalapozott üzleti döntéseket hozhassanak.
A Vállalat számára biztosítani kellett a rendszergazdai szolgáltatásokat, amelyek magukban foglalták a felhasználók támogatását, a szerverek és egyéb informatikai eszközök felügyeletét, valamint az IT hálózat üzemeltetését és frissítését. Erre azért volt szükség, mert a Vállalatnak folyamatosan biztosítani kellett az informatikai rendszerek zavartalan működését és a felhasználók támogatását.
A végpontok védelmét is kellett biztosítani, mert a Vállalatnak szüksége volt a végpontok biztonságának garantálására a kibertámadások és egyéb biztonsági fenyegetések ellen.
A Vállalat új gyárának üzemeltetéséhez elengedhetetlen volt a megfelelő informatikai és biztonságtechnikai infrastruktúra kialakítása.
Ezen kívül biztosítani kellett a teljes nyomtatóparkot, és részt kellett venni a Business Central bevezetésében. Kezelni és támogatni kellett a Microsoft 365 környezetet is
Olyan megoldások kellettek a Vállalat üzleti folyamatainak hatékonyságához és az adminisztrációs terhek csökkentéséhez, ami hosszú távon is előnyös lesz számukra.
A Vállalat számára több üzleti problémát is sikeresen megoldottunk az elmúlt időszakban. Az egyik legfontosabb projektünk az EDI (Electronic Data Interchange) rendszer bevezetése és optimalizálása volt. Az EDI rendszer lehetővé tette a számlák és megrendelések elektronikus úton történő feldolgozását, ami jelentősen csökkentette az adminisztrációs terheket és növelte a folyamatok hatékonyságát.
Továbbá, a Vállalat számára készítettünk egy részletes jelentést a napi szintű értékesítési szállításokról, amely segítette őket az értékesítési adatok nyomon követésében és az üzleti döntések meghozatalában
Az MIS szolgáltatásaink keretében biztosítotjuk a rendszergazdai szolgáltatásokat, amelyek magukban foglalták a felhasználók támogatását, a szerverek és egyéb informatikai eszközök felügyeletét, valamint az IT hálózat üzemeltetését és frissítését.
A SentinelOne szolgáltatásaink révén pedig a végpontok védelmét biztosítottuk, amely magában foglalta a szoftver telepítését, frissítését és a rendszeres auditokat, ezzel kiemelkedő szintre emeltük a kiberbiztonságot.
A NIS2 bevezetésében is segítséget nyújtunk, amely magában foglalta a szerverkörnyezet és a biztonságtechnikai rendszerek tervezését és üzemeltetését
Az új gyár üzemeltetéséhez szükséges informatikai és biztonságtechnikai rendszerek tervezésével kapcsolatban a projekt IT tervezői és szakmai tanácsadási feladatokat is elláttuk.
Összességében, az általunk nyújtott megoldások jelentősen hozzájárultak a Vállalatüzleti folyamatainak hatékonyságához és az adminisztrációs terhek csökkentéséhez, ami hosszú távon is előnyös lesz számukra.
Weboldal: