Kloudblaze Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság

Kloudblaze Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Contentlabor egy digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, ahol a középpontban a bevétel növelése áll. Ezért nem csak marketing kampányokkal, hanem eladást támogató CRM rendszerek implementációjával, weboldalak készítésével és a teljes online arculat kialakításával támogatjuk a vállalkozásokat. HubSpot, ZOHO CRM és Salesforce rendszerek implementációja, egyedi rendszerek fejlesztése és integrációja egy helyen.

A Contentlabornál segítünk optimalizálni a marketing és sales tevékenységeket, automatizálni a folyamatokat, amelyekkel időt és pénzt spórolhat meg vállalkozása. Mesterséges intelligenciával támogatjuk az automatizációs folyamatokat és optimalizáljuk a bevételszerzést, ügyfélszolgálatot.

Az európai és tengerentúli piaci ismereteinkkel támogatjuk a piaci nyitást külföldi terjeszkedést és a tönbbnyelvű kommunikációt a régiós és távolabbi piaci környezetben egyaránt.

Temékeink

Esettanulmány

Ügyfelünk egy dinamikusan fejlődő online állateledel- és kiegészítő-webáruház, amely 1000 különböző terméket kínál kutyák, macskák és egyéb házi kedvencek számára. A cég az elmúlt években folyamatos növekedést tapasztalt, amely egyre nagyobb kihívások elé állította a csapatot. A napi ügyfélkiszolgálás, az értékesítési folyamatok nyomon követése és a marketingkampányok kezelése manuális módszerekkel történt, ami időigényes és nehezen skálázható volt.

Mivel a cég további bővülés előtt állt, felismerték, hogy egy hatékonyabb rendszerre van szükségük az ügyfélkórtás, az értékesítés és a marketing automatizálása érdekében.
A webáruház egyik legnagyobb kihívása az volt, hogy a növekvő rendelési mennyiséget és az ügyfélkommunikációt manuális módszerekkel kellett kezelnie. Az ügyfélkapcsolatok rögzítése, az utókövetés és a marketingkampányok lebonyolítása Excel táblázatokkal és manuális e-mail küldéssel történt. Ez az alábbi problémákat okozta:

Időrabló adminisztráció: Az értékesítő csapat idejének nagy részét manuális adatrögzítés és rendeléskezelés vette el.

Kései reakció az ügyfélkérésekre: Az új és visszatérő ügyfelek utókövetése akadozott, ami alacsonyabb ügyfélelégedettséget eredményezett.

Marketing hatékonysági problémák: Nem volt lehetőség a célzott e-mail kampányok és az automatizált értesítő rendszerek kialakítására.

Növekvő munkaerőigény: A növekedés miatt egyre nagyobb csapatra lett volna szükség, ami jelentős bérköltségnövekedéssel járt volna.
A Salesforce CRM bevezetésével a webáruház teljes körűen automatizálni tudta értékesítési és marketing folyamatait, amely jelentősen csökkentette a manuális munka mennyiségét és javította az ügyfélkapcsolatok hatékonyságát. Az alábbi fő fejlesztéseket hajtottuk végre:

Automatizált értékesítési folyamatok: A rendelések és ügyfélkapcsolatok kezelését egyetlen platformon belül megoldottuk, amely lehetővé tette a gyors válaszadást és az automatikus visszajelzéseket az ügyfeleknek.

E-mail és marketing automatizálás: A CRM rendszerből automatizált e-mail kampányokat és értesítő rendszereket hoztunk létre, amelyek növelték az áruház visszatérő vásárlóinak arányát.

Rendelések és készletkezelés integrációja: Az automatizált rendeléskezelés segített az áttekinthetőbb és gyorsabb folyamatok kialakításában.

Teljesítménynövekedés és költségcsökkentés: A CRM bevezetésével a cég elkerülhette, hogy további munkaerőt kelljen felvennie, miközben a csapat kapacitása megnőtt és hatékonyabbá vált.

Eredmények:

40%-kal csökkent a manuális adminisztrációs idő

30%-kal nőtt a visszatérő vásárlók aránya

20%-kal gyorsabb ügyfélkapcsolati reakcióidő

100%-ban automatizált marketing- és sales folyamatok

A Salesforce CRM bevezetése lehetővé tette a cég számára, hogy folyamatosan növekedjen anélkül, hogy jelentős bérnövekedéssel kellene szembenéznie.