MPC Hardver Számítógép-kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

MPC Hardver Számítógép-kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Csongrád megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megye, Budapest

Cégbemutató

Az MPC Hardver Kft. 2007 óta foglalkozik rendszer üzemeltetéssel és szoftver fejlesztéssel.
Főbb tevékenységeink:
- Office 365 értékesítés, bevezetés, üzemeltetés
- MS Azure értékesítés, bevezetés, üzemeltetés
- MS CRM Online értékesítés, bevezetés, üzemeltetési támogatás
- MS Dynamics NAV Online értékesítés, rendszer bevezetés és támogatás
- MS szerver rendszerek bevezetése, üzemeltetése
- IT infrastruktúra üzemeltetés és tanácsadás
- Alkalmazás fejlesztés webes és mobil környezetben
- Hardver és szoftver értékesítés

Temékeink

Esettanulmány

Budapesti villamos- és gázenergia kereskedelemmel foglalkozó cég.
A partnerszerződések egységes rendszerben történő kezelése.
A szerződésekben rögzített feltételek szerint, összetett szabályok és a fogyasztásmérők adatai alapján a számlák adatinak előállítása és átadása az ERP rendszer részére.
Az előleg, elszámoló, korrekciós, storno számlák kezelése.
Az időszakokon belüli változások (pl.: szerződéses és mennyiségi változások) automatikus kezelése.

MS Dynamics CRM rendszert alapul véve, kialakításra került egy ügyfél és a hozzájuk kapcsolódó szerződés nyilvántartó rendszer, amely tartalmazza a feladat ellátásához szükséges valamennyi paramétert.
A szerződések rögzítésekor ellenőrzésre kerülnek az üzletileg kritikus adatok.
A szerződésekben akár tétel szinten definiálhatóak:
- az árak (akár képlettel is)
- mennyiségi egységek
- devizanemeket, az átváltás módját
- esedékességet
Számos paraméter megadható szerződés szinten, ami öröklődik az alsóbb szintekre, de szükség esetén ezek a paraméterek felülírhatóak.
A fogyasztási adatokat képes a rendszer külső rendszerből fogadni és automatizáltan feldolgozni egy szervízrétegen keresztül.
A számlafolyam generálás egy szerviz rétegben elosztott módon került implementálásra, ami az MS Dynamics CRM-ben rögzített adatokat használja fel.
Az adatok rögzítésekor és a számlagenerálás során az adatok helyessége validálásra kerül.
A számlázás lehetséges, telephely és mérő szinten. Minden számla mellé kérhető, a szerződés szerinti részletezés.
A számlák mellékletei is elkészítésre kerülnek. pl.: távmért adatoknál napi szintű jegyzőkönyv adatok.

A technikai számlák előállítása után, a rendszer egy interfészen keresztül továbbítja az adatokat a megrendelő ERP rendszerének.
A rendszer bevezetésével elért üzleti előnyök:
- a teljes ügyfél és szerződés állomány egy rendszerben történő kezelése
- rugalmas szerződéskötési lehetőségek
- a szükséges emberi erőforrások jelentős csökkenése
- a változások esetén, automatikusan elkészülnek a szükséges számlák, minimalizálva az emberi hibázás lehetőségét