
THINKology Solutions Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Thinkology Solutions-nél nemzetközi stratégiai tanácsadással és projektmegvalósítással foglalkozunk. Küldetésünk, hogy ügyfeleink számára innovatív és kreatív megoldásokat kínáljunk, amelyek túlmutatnak a hagyományos tanácsadáson. Szolgáltatásaink között szerepel a projekt menedzsment, az interim menedzsment, valamint a legújabb technológiai újítások bevezetése és alkalmazásának elősegítése.
Mi nemcsak stratégiát alkotunk, hanem a megvalósításra helyezzük a hangsúlyt. Elemző módon közelítjük meg a kihívásokat, feltárjuk a környezetet és a lehetőségeket, majd kézzelfogható eredményeket szállítunk. Munkánk során kiemelten kezeljük a transzparenciát, a mérhetőséget és az ügyfeleinkkel való szoros együttműködést és a hatékonyságot.
Mi nemcsak stratégiát alkotunk, hanem a megvalósításra helyezzük a hangsúlyt. Elemző módon közelítjük meg a kihívásokat, feltárjuk a környezetet és a lehetőségeket, majd kézzelfogható eredményeket szállítunk. Munkánk során kiemelten kezeljük a transzparenciát, a mérhetőséget és az ügyfeleinkkel való szoros együttműködést és a hatékonyságot.
Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel
Esettanulmány
Ügyfelünk, egy hazai, közép méretű hozzávetőlegese 30 munkatársat foglalkoztató ügyintézéssel foglalkozó iroda, amely kis‑ és középvállalkozások import‑export ügyleteinek vámkezelését intézi. A társaság alapvetően manuális folyamatokkal dolgozott korábban, így a napi több tucat megbízás teljesítése nagy adminisztrációs terhet jelentett számukra. Az ügyfélkör növekedésével megnőtt az igény a megbízások elektronikus kezelésére, a dokumentumok rendszerezett tárolására és az ügyfelek gyorsabb tájékoztatására. Saját IT‑erőforrásai korlátozottak voltak, ezért felhőalapú, automatizált szolgáltatások bevezetését kereste.
A vámügynökségnél az ügyfelek megbízásait telefonon és e‑mailben adták le, a dokumentumokat különböző formátumokban küldték, így az adatok manuális rögzítése időigényes és hibalehetőséggel teli volt.
A csatolt dokumentumok sokszor idegen nyelvűek voltak, amelyeket a vámügyintézők fordítottak le, és saját tapasztalat alapján határozták meg az ügyintézéshez szükséges kiegészítő adatokat is. A folyamatok nem voltak sztenderdizálva, a ügyfelek nem kaptak visszajelzést a státuszokról, ezért gyakoriak voltak a telefonos érdeklődések, sok volt a manualitás. A vezetés nem látta át a működést, így nehezen tudta allokálni a munkatársakat. A dokumentumokat helyi hálózati meghajtón tárolták, ami nem volt biztonságos, és távoli munkavégzésre sem adott lehetőséget.
Ügyfelünk a mi rendszünket választotta és vezette be rövid idő alatt, amely többek között automatizált folyamatmenedzsmentet, feladat és felhasználókezelést, automatikus e‑mail értesítést, automatizmusokkal támogatott kommunikációt, valamint két AI‑modult tartalmazott az igényeknek megfelelően: az egyik AI modul fordította a csatolt dokumentumokat, a másik pedig az ügyintézők munkáját támogatta javaslatokkal (pl: leírás alapján kiegészítő információkra tett javaslatot, mint az alkalmazott tarifakódok)
A bevezetést követően, az ügyfél megbízásait a megrendelők egy publikus webportálon adják le, ahol saját fiókjukban követhetik az aktuális és korábbi megbízások állapotát, így megszűnt a manualitás és az állandó kapcsolattartás igénye. A vámügyintézők egy dashboardon látják a rájuk kiosztott ügyeket, az AI‑javaslatok révén gyorsabban és pontosabban dolgoznak, és integrált API‑k segítik az automatizált adatszolgáltatást.
A vezetők számára külön dashboard biztosít teljes rálátást a megbízásokra és az erőforrások elosztására. A dokumentumok a felhő alapú tárhelyen biztonságosan, visszakereshetően tárolódnak. A bevezetés eredményeként a vámkezelési folyamat átfutási ideje 30–40 %-kal csökkent, az adminisztrációs hibák száma jelentősen mérséklődött, az ügyfelek pedig folyamatos státuszinformációt kapnak a megbízásukról.
A vámügynökségnél az ügyfelek megbízásait telefonon és e‑mailben adták le, a dokumentumokat különböző formátumokban küldték, így az adatok manuális rögzítése időigényes és hibalehetőséggel teli volt.
A csatolt dokumentumok sokszor idegen nyelvűek voltak, amelyeket a vámügyintézők fordítottak le, és saját tapasztalat alapján határozták meg az ügyintézéshez szükséges kiegészítő adatokat is. A folyamatok nem voltak sztenderdizálva, a ügyfelek nem kaptak visszajelzést a státuszokról, ezért gyakoriak voltak a telefonos érdeklődések, sok volt a manualitás. A vezetés nem látta át a működést, így nehezen tudta allokálni a munkatársakat. A dokumentumokat helyi hálózati meghajtón tárolták, ami nem volt biztonságos, és távoli munkavégzésre sem adott lehetőséget.
Ügyfelünk a mi rendszünket választotta és vezette be rövid idő alatt, amely többek között automatizált folyamatmenedzsmentet, feladat és felhasználókezelést, automatikus e‑mail értesítést, automatizmusokkal támogatott kommunikációt, valamint két AI‑modult tartalmazott az igényeknek megfelelően: az egyik AI modul fordította a csatolt dokumentumokat, a másik pedig az ügyintézők munkáját támogatta javaslatokkal (pl: leírás alapján kiegészítő információkra tett javaslatot, mint az alkalmazott tarifakódok)
A bevezetést követően, az ügyfél megbízásait a megrendelők egy publikus webportálon adják le, ahol saját fiókjukban követhetik az aktuális és korábbi megbízások állapotát, így megszűnt a manualitás és az állandó kapcsolattartás igénye. A vámügyintézők egy dashboardon látják a rájuk kiosztott ügyeket, az AI‑javaslatok révén gyorsabban és pontosabban dolgoznak, és integrált API‑k segítik az automatizált adatszolgáltatást.
A vezetők számára külön dashboard biztosít teljes rálátást a megbízásokra és az erőforrások elosztására. A dokumentumok a felhő alapú tárhelyen biztonságosan, visszakereshetően tárolódnak. A bevezetés eredményeként a vámkezelési folyamat átfutási ideje 30–40 %-kal csökkent, az adminisztrációs hibák száma jelentősen mérséklődött, az ügyfelek pedig folyamatos státuszinformációt kapnak a megbízásukról.
Weboldal: