TASNADI Group Korlátolt Felelősségű Társaság

TASNADI Group Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A TASNADI profi és átlátható eljárással készült, eladásokat ösztönző weboldalakat készít KKV-k számára. Célunk, hogy a digitális marketinget, kifejezetten a weboldalak és webshopok témáját, közérhető, üzleti nyelven kommunikáljuk, így közel hozzuk a cégvezetőkhöz.

Temékeink

Esettanulmány

A Premiomed Kft. fő tevékenysége az innovatív, hatékony orvos-esztétikai termékek forgalmazása, melyek biztonságos módon, kiemelkedő eredményeket képesek biztosítani az orvos partnerek és a végfelhasználók számára egyaránt.
A Colorescience, egy neves amerikai márka magyarországi forgalmazói, megkeresték webdesignstúdiónkat, hogy meglévő webshopjukat teljesen átalakítsák. Elsődleges problémájuk a prémium megjelenés hiánya és a nem megfelelő termékinformációk voltak. Csodálták az amerikai webshop komplexitását, de úgy érezték, hogy az túlzottan megterhelő. Megközelítésünk szerint workshopokkal, a felhasználói személyiségek azonosításával, piackutatással, hangulattervezéssel, drótvázlatkészítéssel, UI-tervezéssel és a fejlesztéssel foglalkoztunk.

A kihívások, amelyekkel szembe kellett néznünk, sokrétűek voltak. A webshop prémium megjelenését kellett javítanunk, miközben a termékinformációkat kellett javítanunk anélkül, hogy a felhasználókat túlterhelnénk. Emellett az amerikai webshop komplexitását kellett a magyar piacra adaptálnunk, és olyan felhasználó-központú designt kellett létrehoznunk, amely összhangban van a Colorescience márkaidentitásával.

Összefoglalva:
1. A webshop prémium megjelenésének javítása.
2. Növelje a termékinformációkat anélkül, hogy túlterhelné a felhasználókat.
3. Az amerikai webshop komplexitásának adaptálása a magyar piacra.
4. A Colorescience márkaidentitásához igazodó, felhasználó-központú design létrehozása.
Megközelítés
1. Workshopok és célmeghatározás: A Colorescience céljainak, a felhasználói személyiségek és a felhasználói célkitűzések megértése érdekében workshopokat szerveztünk.
2. Piackutatás: A mélyreható piackutatás segített azonosítani a magyar szépségápolási piac trendjeit és preferenciáit.
3. Hangulattáblázás: A kívánt esztétika és márkaidentitás vizualizálása érdekében hangulattáblákat készítettünk.
4. Drótvázlatkészítés: A webshop szerkezetének és elrendezésének megtervezéséhez drótvázakat készítettünk, biztosítva a zökkenőmentes felhasználói élményt.
5. UI design: Csapatunk vizuálisan vonzó és felhasználóbarát felületet tervezett, amely összhangban van a márka prémium arculatával.
6. Fejlesztés: A webshopot a keretrnedszer segítségével fejlesztettük, ötvözve a design esztétikáját a funkcionalitással.