
Torchio Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Torchio Kft. az EatWithMe rendszer fejlesztője, amely egy innovatív, vendéglátóiparra szabott menedzsmentplatform. A rendszer célja, hogy éttermek, bárok és kávézók számára biztosítson egy átfogó, könnyen kezelhető megoldást a rendeléskezelés, készletgazdálkodás és ügyfélkapcsolatok optimalizálására.
Az EatWithMe kiemelkedik a piacon az automatizált készletkezelési funkcióival, melyek lehetővé teszik a valós idejű standolást és az automatikus bevételezést. Integrációi, például az online számlázási rendszerekkel, biztosítják a hatékony és pontos adminisztrációt.
A Torchio Kft. célja, hogy modern technológiákkal segítse a vendéglátóhelyeket abban, hogy gyorsabban és hatékonyabban működjenek, miközben javítják vendégeik élményét. További részletek: https://eatwithme.hu
Az EatWithMe kiemelkedik a piacon az automatizált készletkezelési funkcióival, melyek lehetővé teszik a valós idejű standolást és az automatikus bevételezést. Integrációi, például az online számlázási rendszerekkel, biztosítják a hatékony és pontos adminisztrációt.
A Torchio Kft. célja, hogy modern technológiákkal segítse a vendéglátóhelyeket abban, hogy gyorsabban és hatékonyabban működjenek, miközben javítják vendégeik élményét. További részletek: https://eatwithme.hu
Temékeink
Esettanulmány
A BV TRANSPORT Kft. a Komló És Tehén Étterem üzemeletője Budaörsön. Forgalma 200-300 millió forint évente,
Az ügyfél egy modern, rugalmas és könnyen kezelhető éttermi rendszert keresett, amely képes hatékonyan támogatni a napi működést, az asztalfoglalást, a rendelések kezelését, a számlázást, valamint az adminisztrációs feladatokat is. Fontos elvárás volt, hogy a rendszer mobil eszközökről is elérhető legyen, valós idejű adatokat szolgáltasson, és egyszerűen integrálható legyen meglévő eszközökkel, például pénztárgépekkel és mérlegekkel.
Az EatWithMe éttermi rendszerünket az ügyfél igényeihez igazítva vezettük be. A rendszer beállítása során testreszabott asztaltérképet, egyszerűsített rendelésfelvételt, mobil eszközökre optimalizált kezelőfelületet, valamint integrált számlázási és készletkezelési megoldásokat alakítottunk ki.
Az átadás előtt az étterem munkatársai oktatásban részesültek, így a bevezetés zökkenőmentesen zajlott. A rendszer valós idejű adatfrissítést biztosít a vezetőség számára, ami megkönnyíti az operatív döntéshozatalt és a napi forgalom nyomon követését.
A bevezetést követően az ügyfél a következő üzleti előnyöket érte el:
A rendelésfelvétel és kiszolgálás ideje jelentősen csökkent, ami növelte az asztalok forgási sebességét és a napi árbevételt.
A készletkezelési modul révén pontosabb lett a leltárvezetés, csökkent a pazarlás, és optimalizálódott a beszerzés.
A rendszer által kínált átlátható riportok segítették a menedzsmentet a gyorsabb, adatalapú döntések meghozatalában.
Az egyszerű és intuitív kezelőfelület miatt a személyzet betanítása minimális időt vett igénybe, ezáltal gyorsan és hatékonyan tudtak dolgozni.
A digitális megoldásoknak köszönhetően a vendégek kiszolgálása gördülékenyebb és professzionálisabb lett, ami pozitívan hatott a vendégelégedettségre és a visszatérő vendégek arányára.
Az EatWithMe bevezetése tehát nemcsak a működési hatékonyságot javította, hanem hozzájárult az ügyfél üzleti eredményeinek növeléséhez is.
Az ügyfél egy modern, rugalmas és könnyen kezelhető éttermi rendszert keresett, amely képes hatékonyan támogatni a napi működést, az asztalfoglalást, a rendelések kezelését, a számlázást, valamint az adminisztrációs feladatokat is. Fontos elvárás volt, hogy a rendszer mobil eszközökről is elérhető legyen, valós idejű adatokat szolgáltasson, és egyszerűen integrálható legyen meglévő eszközökkel, például pénztárgépekkel és mérlegekkel.
Az EatWithMe éttermi rendszerünket az ügyfél igényeihez igazítva vezettük be. A rendszer beállítása során testreszabott asztaltérképet, egyszerűsített rendelésfelvételt, mobil eszközökre optimalizált kezelőfelületet, valamint integrált számlázási és készletkezelési megoldásokat alakítottunk ki.
Az átadás előtt az étterem munkatársai oktatásban részesültek, így a bevezetés zökkenőmentesen zajlott. A rendszer valós idejű adatfrissítést biztosít a vezetőség számára, ami megkönnyíti az operatív döntéshozatalt és a napi forgalom nyomon követését.
A bevezetést követően az ügyfél a következő üzleti előnyöket érte el:
A rendelésfelvétel és kiszolgálás ideje jelentősen csökkent, ami növelte az asztalok forgási sebességét és a napi árbevételt.
A készletkezelési modul révén pontosabb lett a leltárvezetés, csökkent a pazarlás, és optimalizálódott a beszerzés.
A rendszer által kínált átlátható riportok segítették a menedzsmentet a gyorsabb, adatalapú döntések meghozatalában.
Az egyszerű és intuitív kezelőfelület miatt a személyzet betanítása minimális időt vett igénybe, ezáltal gyorsan és hatékonyan tudtak dolgozni.
A digitális megoldásoknak köszönhetően a vendégek kiszolgálása gördülékenyebb és professzionálisabb lett, ami pozitívan hatott a vendégelégedettségre és a visszatérő vendégek arányára.
Az EatWithMe bevezetése tehát nemcsak a működési hatékonyságot javította, hanem hozzájárult az ügyfél üzleti eredményeinek növeléséhez is.
Weboldal: