JANTRA Software Betéti Társaság

JANTRA Software Betéti Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

At the heart of Jantra Software is a passion for technical innovation and a dedication to excellence.
With years of experience in the industry, our team combines technical expertise with creative thinking to deliver cutting-edge solutions.
We specialize in Odoo ERP, Custom Software Development, Business Intelligence, Business Process Management, Vision based Artificial Intelligence.
With over 14+ years of operations we have delivered multiple solution to our esteems customers mainly from Western Europe, US, UK and Asia.
Our key differenciators are
Quality Delivery and Customer Satisfaction.
Innovative and Creative Solutions.
Low-TOC(Total Cost Of Ownership), Open-source technologies
Combining best available solutions and technologies to solve business needs
Our team has experience on the following Business Areas
Retail
Logistics
Airport
Manufacturing
Finance
Human Resource
e-Commerce and m-Commerce

Temékeink

Esettanulmány

Egy budapesti székhelyű, informatikai tanácsadásra és fejlesztésre szakosodott vállalat, amely 2019 óta van jelen a piacon. Fő tevékenysége a nagyvállalati IT környezetek modernizálása, felhőalapú és automatizációs technológiák bevezetése, valamint energetikai és okosotthon rendszerek fejlesztése és integrálása. Az okosotthon megoldásaik célja a magas szintű automatizálhatóság, megbízhatóság és elérhetőség biztosítása egyetlen, könnyen kezelhető felületen keresztül, a legkülönfélébb technológiák összekapcsolásával. A cég partnerei között megtalálhatók hazai és nemzetközi nagyvállalatok (pl. Magyar Telekom, OTP, P&G). Projektjeik során különös figyelmet fordítanak a gyors megtérülésre és a skálázható architektúrákra. A folyamatosan fejlődő technológiai környezetben naprakész tudásuk és testreszabott megközelítésük biztosítja ügyfeleik hosszú távú versenyképességét.

A fent említett vállalat, figyelembe véve a cég fejlesztői kapacitását és technológiai kompetenciáját, ütemezésben rugalmasan, de kivitelezésben precízen kívánta bevezetni az Odoo ERP rendszert,. A cél az volt, hogy egy testreszabható, moduláris rendszerrel támogassák a dinamikusan változó ügyféligényeket és belső folyamatokat, különösen a pénzügyi adminisztráció és a számlázás területén.
A bevezetés során több, magyar piacra jellemző lokalizációs kihívás merült fel, amelyek hátráltatták a rendszer hatékony használatát. Kiemelkedő problémát jelentett a magyar forint (HUF) esetében nem megfelelően beállított tizedes pontosság, a további pénznemek valutához igazított tizedes alapú normalizálása, illetve a hiányos magyar nyelvi fordítások, amelyek az ügyfeleknek küldött számlákon részben angol nyelven jelentek meg.
Ezek a problémák nemcsak a felhasználói élményt csökkentették, hanem potenciálisan a törvényi megfelelés és az ügyfélkommunikáció terén is kockázatot jelentettek.
Kiemelendő a NAV-integráció – hazánk egyik legégetőbb ERP-kihívása – az Odoo 18-as verziójában már natív támogatással érhető el.

Ügyfelünk az Odoo ERP rendszer bevezetéséhez szakértői támogatást igényelt, különös figyelmet fordítva a NAV előírásainak megfelelő működés biztosítására. Tanácsadói szerepben segítettük a kulcsfontosságú modulok, mint a Számlázás, Beszerzés, Értékesítés és Projektek, optimális konfigurálásában.
A pénznemek kezelésének pontos beállítása, különösen a HUF tizedes pontosságának megfelelő konfigurálása, alapvető fontosságú volt a pénzügyi folyamatok és riportálás szempontjából. A lokalizációs folyamat során a magyar nyelvű környezet biztosítása is fontos szerepet kapott, így a rendszer által generált hivatalos dokumentumok – például számlák – teljes mértékben megfelelnek a magyar jogszabályoknak.
A konzultáció és támogatás eredményeként a vállalat sikeresen implementálta az Odoo rendszert magyar nyelvű környezetben, biztosítva a megfelelő NAV-kompatibilitást és a hibamentes pénzügyi dokumentációt, t. magyar nyelvi és pénzügyi környezethez való igazítást, ideértve a nyelvi lokalizációt és a pénznemkezeléshez kapcsolódó beállításokat. A bevezetés során alkalmazott szakértői segítség lehetővé tette számukra, hogy a projekt rugalmasan haladjon, miközben a helyi specifikus igények és szabályozási elvárások is figyelembe lettek véve.
A közös munka eredményeként ügyfelünk sikeresen használja az Odoo rendszert magyar nyelvű környezetben, hibamentes pénzügyi dokumentációval. A támogatásunk lehetővé tette számukra, hogy megőrizzék a rendszer bevezetésének rugalmasságát, miközben célzott szakértői segítséggel gyorsan áthidalták a lokalizációs kihívásokat.