Wise Digital Korlátolt Felelősségű Társaság

Wise Digital Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Innovatív webshop és B2B marketing megoldásokkal növeljük bevételeidet! Adatvezérelt digitális üzletfejlesztés, holisztikus szemlélettel. Hirdetéskezelés, social media, SEO, weboldal/webshop készítés, analitika és sok más – mind egy kézben. Specialistáink szinergiájával, performance fókusszal, garantált eredményekkel. Lépj ki a komfortzónádból, játsszunk nagyban!

Temékeink

Esettanulmány

Az esettanulmányban szereplő ügyfél a Unix Auto Kft, egy nemzetközi autóalkatrész-szállító. A cég az autóiparban tevékenykedik, és elsősorban autóipari kis- és középvállalkozásokat (SMB-ket) céloz meg, például autójavító műhelyeket és alkatrész-forgalmazókat. A Unix Auto Kft. kihívással nézett szembe a B2B célcsoport elérésében, mivel a rendelkezésre álló online célzási stratégiák inkább a fogyasztókra voltak szabva. A marketingtevékenységekhez a Wise Digital marketingügynökséggel és az Adform DSP-vel működött együtt.
A Wise Digital marketingügynökség azt a problémát igyekezett megoldani, hogy ügyfelük, a Unix Auto Kft. nehezen tudta elérni a releváns B2B célcsoportot az online térben.

A Unix Auto Kft-nak, mint vezető alkatrész-szállítónak, az volt a célja, hogy közvetlen kapcsolatot alakítson ki az autóipari kis- és középvállalkozásokkal (SMB-kkel), például autójavító műhelyekkel és alkatrész-forgalmazókkal. Ehhez bővíteniük kellett a B2B adatbázisukat, hogy erősebb kapcsolatokat építhessenek ki a döntéshozókkal, és tájékoztathassák őket a termékkínálatról, promóciókról és iparági újdonságokról.

A rendelkezésre álló online célzási stratégiák inkább a fogyasztói viselkedésre voltak szabva, ami megnehezítette a Unix Auto Kft. számára, hogy a B2B autóipari piacra fókuszáló adatokat érjen el. Ez azt jelentette, hogy a Wise Digitalnak meg kellett oldania azt a kihívást, hogy az autóipari szakembereket – a kulcsfontosságú B2B célcsoportot – megkülönböztesse a szélesebb fogyasztói bázistól, amely általában uralja az online célzást.

Emellett fontos volt, hogy növeljék az elköteleződést és a konverziókat egy viszonylag szűk autóipari szakember szegmensből, ahol a B2B és B2C érdeklődés gyakran átfedésben van. A fő probléma tehát az volt, hogy egy kreatív és adatalapú megközelítést kellett találniuk ahhoz, hogy áttörjék a fogyasztó-központú célzást, és hatékonyan elérjék a megfelelő B2B közönséget.
A Unix Auto Kft. a Wise Digital közreműködésével egy futball témájú, pontalapú kampányt indított az Európa-bajnoksághoz kapcsolódva. A Wise Digital az Adform DSP-t használta a kampányhoz. A játék célja B2B e-mail címek gyűjtése volt. Két célzási stratégiát alkalmaztak: a futball/autóipari érdeklődésen alapuló kontextuális célzást és a Digiseg igényalapú demográfiai célzását.

Üzleti előnyök: A kampány eredményei felülmúlták a romániai benchmarkokat. A CTR 3,13% volt (a benchmark 1,28%), az eCPC pedig 0,05 euró (a benchmark 0,11 euró). A Digiseg célzása 300%-kal magasabb CTR-t ért el, mint a kontextuális célzás, és a felhasználói elkötelezettség magas volt (a bezárás gombra kattintás alacsony). Az ügyfél elégedett volt a regisztrációk számával és a médiaköltséggel. A Wise Digital, az Adform és a Digiseg együttműködése sikeres volt az autóipari B2B szektorban.