
DeriCom Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cégbemutató
A DeriCom Kft. 2000 óta működik a magyar alapellátási informatikai piacon. Fő tevékenysége az egészségügyi szoftverek fejlesztése, forgalmazása, supportja és komplett eü. informatikai rendszerek integrálása.Ügyfélkör magyar háziorvosi felnőtt-, gyerek- és vegyes praxisok, de jelentős számban szakorvosi, magánorvosi, üzemorvosi és szociális otthonbeli praxisok, magán klinikák is a cég ügyfelei. Jelenleg országszerte 1350 praxisban több mint 4500 egészségügyi felhasználó (orvosok, asszisztensek, nővérek, ápolók) használja a cég fő termékét a NetDoktor Medikai rendszert. 25 éve az egészségügyi informatikai piacon dolgozunk. A saját fejlesztésű szoftvereinket az eü. jogszabályok, előírások (NEAK, EESZT, stb.) alapján, valamint a piaci igények (orvosok, asszisztensek jelzései) szerint folyamatosan fejlesztjük. A magyar alapellátásban elsőként fejlesztettünk ki on-line medikai szoftvert, és szintén elsőként alakítottunk ki széleskörben mobil app alapon orvos-páciens telemedicina hálózatot.
Temékeink
Esettanulmány
Dr. Hasitz Ágnes szentendrei háziorvos, üzemorvos, diabetológus. Doktornő 3200 fős praxissal rendelkezik. Munkáját egy rezidens és három asszisztens segíti. Doktornő 2008 óta a DeriCom Kft. ügyfele, részt vett a program fejlesztésében és jelenleg is aktív kapcsolatot ápolunk, mivel a NetDoktor rendszernél az innováció mindig az ügyfél és piaci igényeken alapszik. Ágnes személyében egy határozott, a modern technológiák iránt fogékony a szakmája iránt elkötelezett partnert ismertünk meg, aki ötleteivel, tapasztalaitval hatékonyan segíti a munkánkat.
A háziorvosok évek óta egyre nehezebb helyzetben vannak, az elöregdő és pályájukat elhagyó orvosok miatt. Küldetésünknek érezzük, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően mi is hozzájárulhassunk hazánk betegellátásnak fejlesztéséhez, az on-line rendszer előnyei sok orvos-ügyfelünket segítette a COVID időszak alatt, valamint jelentős támogatást jelent a telemedicina és preventív betegellátás területén is.
Dr. Hasitz Ágnes maximálisan a hivatásának élő orvos, aki munkája során a legjobbat szeretné nyújtani,
amihez nélkülözhetetlen volt egy modern informatikai rendszer.
Megoldandó problémák röviden:
- fontos volt számára, hogy mindhárom praxis működése a leghatékonyabban történjen.
- a betegek hatékony ellátása érdekében fontos az előjegyzés és várótermi betegbehívás magasszintű kezelése
- a rendelői munkafolyamatok támogatására szükség van hatékony mobil eszközökre, applikációra (diktafon, szkennelési, aláírási funkciók kifejésztése)
- a betegellátás hatékony támogatására szükség van olyan telemedicina eszközre, amely az orvoshiányból fakadó túlterheltséget enyhíti, valamint támogatja a digitális térben történő, személyes találkozó nélküli adminisztrációt, konzultációt, prevenciós és gondozási feladatokat.
(A csökkenő létszámú orvostársadalom miatt, egyre több beteg került a doktornő praxisába. A leterheltség és az orvos- beteg találkozások számának csökkentése érdekében egy hatákony és biztonságos kommunikációs csatorna létrehozását tartotta fontosnak.)
- Szükséges a praxis számára egy olyan weboldal, aminél elsődleges kérés volt az egyszerű, felhasználóbarát és informatikai ismereteket nem igénylő adminisztrációs és tartalom-szerkesztési mód és a korszerű, mai design elvárásoknak megfelelő informatív felület kialakítása a pacientúra felé.
Doktornőnél az elsők között, 2017-ben vezettük be a NetDoktor rendszert.
Az elért eredmények bemutatása:
-Háziorvosi, magánorvosi, üzemorvosi praxisban is az on-line NetDoktor rendszert használja laptopon, tabletten, mobiltelefonon, bárhol, bármikor.
- Az ingyenesen bármely app store-ból letölthető NetDoktor Orvos mobil applikáció napi szinten segíti a munkáját.
- Páciensei közül már több mint 1000 fő, aki aktívan használja a NetDoktor Páciens Applikációt.
- Praxis weboldalát (https://doktorha.netdoktor.hu/) két heti rendszerességel frissíti a NetDoktor Medikai Rendszeren belül elérhető admin felületen keresztül, és az évszakokhoz illő design elemekkel látja el. Ezáltal pacientúráját folyamatosan tájékoztatja a praxis illetve betegellátás aktualitásairól.
- A NetDoktor VIR (Várótermi és Betegbehívó Információs Rendszer) folyamatosan üzemel a váróteremben a páciensek örömére is, így nincs kellemetlen tolakodás és szóváltás a váróban, és az előjegyzett páciensek ellátása is a kért időpontban megtörténik
A fenti előnyöket összegezve, doktornő naponta félórákban mérhető időnyereségről számolt be pl. a rendszeres gyógyszerek Páciens applikáción történő igénylésének következében. Asszisztensei kevesebb telefonforgalmat bonyolítanak a Páciens app által biztosított védett kommunikációs csatorna illetve a telemedicina funkciók (időfoglalás, gyógyszerrendelés, chat alapú konzultáció, otthon mért fiziológiai adatok beküldése /vérnyomás, vércukor, véroxigén, BMI/, kérdőívek küldése, értesítési funkciók, stb.) által, így jobban tudnak fókuszálni a betegekre ill. a valós betegellátási feladatokra.
Összességében Dr. Hasitz Ágnes a NetDoktor medikai rendszer használatával valóban a MINŐSÉGI BETEGELLÁTÁSRA tud fókuszálni.
Az országban még több mint 1300 hasonló praxisban használják a NetDoktort, és célunk az, hogy az országban minél több orvosi praxisban támogassa rendszerünk a betegellátást, növelve ezzel annak hatékonyságát és minőségét.
A háziorvosok évek óta egyre nehezebb helyzetben vannak, az elöregdő és pályájukat elhagyó orvosok miatt. Küldetésünknek érezzük, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően mi is hozzájárulhassunk hazánk betegellátásnak fejlesztéséhez, az on-line rendszer előnyei sok orvos-ügyfelünket segítette a COVID időszak alatt, valamint jelentős támogatást jelent a telemedicina és preventív betegellátás területén is.
Dr. Hasitz Ágnes maximálisan a hivatásának élő orvos, aki munkája során a legjobbat szeretné nyújtani,
amihez nélkülözhetetlen volt egy modern informatikai rendszer.
Megoldandó problémák röviden:
- fontos volt számára, hogy mindhárom praxis működése a leghatékonyabban történjen.
- a betegek hatékony ellátása érdekében fontos az előjegyzés és várótermi betegbehívás magasszintű kezelése
- a rendelői munkafolyamatok támogatására szükség van hatékony mobil eszközökre, applikációra (diktafon, szkennelési, aláírási funkciók kifejésztése)
- a betegellátás hatékony támogatására szükség van olyan telemedicina eszközre, amely az orvoshiányból fakadó túlterheltséget enyhíti, valamint támogatja a digitális térben történő, személyes találkozó nélküli adminisztrációt, konzultációt, prevenciós és gondozási feladatokat.
(A csökkenő létszámú orvostársadalom miatt, egyre több beteg került a doktornő praxisába. A leterheltség és az orvos- beteg találkozások számának csökkentése érdekében egy hatákony és biztonságos kommunikációs csatorna létrehozását tartotta fontosnak.)
- Szükséges a praxis számára egy olyan weboldal, aminél elsődleges kérés volt az egyszerű, felhasználóbarát és informatikai ismereteket nem igénylő adminisztrációs és tartalom-szerkesztési mód és a korszerű, mai design elvárásoknak megfelelő informatív felület kialakítása a pacientúra felé.
Doktornőnél az elsők között, 2017-ben vezettük be a NetDoktor rendszert.
Az elért eredmények bemutatása:
-Háziorvosi, magánorvosi, üzemorvosi praxisban is az on-line NetDoktor rendszert használja laptopon, tabletten, mobiltelefonon, bárhol, bármikor.
- Az ingyenesen bármely app store-ból letölthető NetDoktor Orvos mobil applikáció napi szinten segíti a munkáját.
- Páciensei közül már több mint 1000 fő, aki aktívan használja a NetDoktor Páciens Applikációt.
- Praxis weboldalát (https://doktorha.netdoktor.hu/) két heti rendszerességel frissíti a NetDoktor Medikai Rendszeren belül elérhető admin felületen keresztül, és az évszakokhoz illő design elemekkel látja el. Ezáltal pacientúráját folyamatosan tájékoztatja a praxis illetve betegellátás aktualitásairól.
- A NetDoktor VIR (Várótermi és Betegbehívó Információs Rendszer) folyamatosan üzemel a váróteremben a páciensek örömére is, így nincs kellemetlen tolakodás és szóváltás a váróban, és az előjegyzett páciensek ellátása is a kért időpontban megtörténik
A fenti előnyöket összegezve, doktornő naponta félórákban mérhető időnyereségről számolt be pl. a rendszeres gyógyszerek Páciens applikáción történő igénylésének következében. Asszisztensei kevesebb telefonforgalmat bonyolítanak a Páciens app által biztosított védett kommunikációs csatorna illetve a telemedicina funkciók (időfoglalás, gyógyszerrendelés, chat alapú konzultáció, otthon mért fiziológiai adatok beküldése /vérnyomás, vércukor, véroxigén, BMI/, kérdőívek küldése, értesítési funkciók, stb.) által, így jobban tudnak fókuszálni a betegekre ill. a valós betegellátási feladatokra.
Összességében Dr. Hasitz Ágnes a NetDoktor medikai rendszer használatával valóban a MINŐSÉGI BETEGELLÁTÁSRA tud fókuszálni.
Az országban még több mint 1300 hasonló praxisban használják a NetDoktort, és célunk az, hogy az országban minél több orvosi praxisban támogassa rendszerünk a betegellátást, növelve ezzel annak hatékonyságát és minőségét.
Weboldal: