KM EXPERT Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság

KM EXPERT Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A KM EXPERT Kft. tudásmenedzsmentre és ügyféltámogatásra specializálódott vállalkozás, amely több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a szervezeti tudás hatékony hasznosításában. Jelenleg konzorciumi együttműködésben dolgozunk Gyulay Levente egyéni vállalkozóval a KodaKontroll szoftver terjesztésén és felhasználói támogatásán. A KodaKontroll egy integrált termelésirányítási, logisztikai és CRM rendszer, melynek célja a hatékony vállalati működés támogatása. A konzorcium tagjai – Gyulay Levente (fejlesztés), Gyulay Tibor és Szabó Márton (KM EXPERT Kft.) – szakértelmükkel biztosítják a szoftver folyamatos fejlesztését, a felhasználók támogatását és oktatását. A KM EXPERT szerepe kiemelkedő a tudásmenedzsment eszközök bevezetésében, amelyek segítik a felhasználók felkészítését és az ügyféltapasztalatok visszacsatolását, ezáltal hozzájárulva a KodaKontroll hosszú távú sikeréhez.

Temékeink

Esettanulmány

A Hazatalálás Szociális Szövetkezet a Fazékba.hu weboldalon keresztül működteti egyedi ételcsomag-szolgáltatását, amely helyi kistermelőktől származó, előkészített alapanyagokat tartalmaz. A csomagok célja, hogy fenntartható, egészséges, házias ízvilágú ételek készítését tegyék lehetővé otthoni környezetben. A szövetkezet Fejér megyében működik, kisvállalkozásként 10 taggal többféle közösségi és gazdasági célkitűzéssel.
A működés egyik alappillére a rövid ellátási lánc, a helyi alapanyagok használata és a közösségi értékek képviselete. A növekvő rendelésszám és a fenntartható működés szükségessé tette a digitális háttér korszerűsítését.

A Fazékba.hu projektet működtető szociális szövetkezet az elmúlt években egy egyedi fejlesztésű, saját belső igényeire szabott gyártásirányítási rendszert használt. Ez a szoftver kezdetben hatékonyan automatizálta a webshopon keresztül beérkező megrendelések gyártási feladattá alakítását, alapfunkciói révén támogatta a beszerzési döntéseket, valamint bizonyos mértékben segítette a marketingtevékenységek koordinálását is. A rendszer azonban technológiai és működési szempontból elavulttá vált: nem volt képes lépést tartani a felhasználói bázis bővülésével, valamint a piaci és partneri igények növekvő komplexitásával.

A fejlesztői támogatás megszűnésével párhuzamosan egyre nagyobb nehézséget jelentett a gyártási és logisztikai folyamatok hatékony koordinálása. A raktárkészletek átláthatósága romlott, az adatok valós idejű kezelése nem volt megoldott, és a rendszer nem tudta megfelelően támogatni az egyre diverzifikáltabb termelési és értékesítési struktúrákat. Ezek következtében nőtt a működési kockázat, és megnőtt az adminisztratív ráfordítások mértéke is.

A szövetkezet célul tűzte ki egy korszerű, megbízható és hosszú távon önállóan is működtethető digitális megoldás bevezetését, amely képes teljes mértékben kiváltani a korábbi rendszert, valamint magasabb szintű működési hatékonyságot és átláthatóságot biztosítani. E célból a KodaKontroll nevű új rendszer fejlesztése kezdődött meg, amely egy moduláris felépítésű, webes alapú gyártásirányítási és logisztikai platform. A rendszer olyan fejlett funkciókat tartalmaz, mint az x-y-z koordináta alapú raktárkészlet-megjelenítés, sarzsképzés, termelési folyamatok nyomon követése, integrált CRM és webáruház-kapcsolat, valamint automatikus rendelésfeldolgozás. A rendszer a jövőbeni skálázhatóságot is biztosítja: képes kezelni nagyszámú felhasználót, rugalmasan bővíthető új modulokkal, és alkalmas külső rendszerekhez történő API-integrációra is.

A szövetkezet az elavult rendszer kiváltására a KodaKontroll nevű, saját működésre szabott, webalapú gyártásirányítási és logisztikai platformot vezette be. A fejlesztés során elsődleges cél volt egy olyan digitális ökoszisztéma kialakítása, amely valós idejű adatokra épül, átláthatóan kezeli a teljes rendelési, gyártási, logisztikai és ügyfélkapcsolati folyamatot, valamint képes a gyorsan változó piaci igényekhez való alkalmazkodásra. A rendszer moduláris felépítésének köszönhetően minden kulcsfontosságú területet lefed: integráltan kezeli a webshopos megrendeléseket, automatikusan alakítja azokat gyártási feladattá, követi a készletmozgásokat és támogatja a szállítmányozást. A raktárkészlet kezelése x-y-z koordináta-alapú nyilvántartással és sarzsszintű nyomon követéssel vált teljeskörűvé.

A bevezetést követően a szövetkezet működésében számos üzleti előny jelentkezett. Az automatizált adatáramlásnak köszönhetően jelentősen csökkent az adminisztrációs teher, a megrendelések feldolgozási ideje 40%-kal rövidült. A készletkezelés pontosabbá vált, így csökkent a készlethiányos és túlraktározott tételek aránya, ami hozzájárult a likviditás javulásához. A rendszer beépített CRM modulja révén célzottabb ügyfélkommunikáció vált lehetővé, ezáltal nőtt a visszatérő vásárlók aránya és a kosárérték is emelkedett.

A KodaKontroll bevezetése nem csupán technológiai előrelépést jelentett, hanem alapot teremtett a jövőbeni növekedéshez és skálázhatósághoz. A rendszer megbízhatósága és rugalmassága révén a szövetkezet képessé vált új termelők és értékesítési csatornák integrálására, továbbá lehetőséget nyitott a regionális partnerségek bővítésére is. Az átlátható, digitálisan dokumentált működés erősíti a szervezet iránti bizalmat, ami a fogyasztók és partnerek számára is értéknövelő tényező.