
Sárkány Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Sárkány Informatikai Zrt. közel 30 éve nyújt innovatív informatikai megoldásokat. Főként automatikus azonosítási rendszerek fejlesztésével, hardverforgalmazással és teljes rendszerek kiépítésével foglalkozunk Magyarországon és Közép-Kelet-Európában. Az évek során széleskörű tapasztalatot szereztünk különböző információs technológiai szabványok, például RFID, Mifare, NFC és QR kód alapú azonosítási rendszerek alkalmazásában mint például készpénz mentes fizetést támogató elszámoló rendszerek, elektronikus jegy- és bérletrendszerek, biztonsági rendszerek, személy és gépjármű beléptetési és parkolási megoldások, valamint ipari logisztikai rendszerekben.
Az utóbbi években tevékenységi körünket digitális megoldásokkal bővítettük. Saját fejlesztéseinkkel, intelligens technológiáinkkal támogatjuk ügyfeleink hatékonyságát és versenyképességét.
Emellett rugalmasan integráljuk más beszállítók megoldásait is, hogy ügyfeleink mindig a legjobb, egyedi igényeikhez igazított megoldást kapják.
Az utóbbi években tevékenységi körünket digitális megoldásokkal bővítettük. Saját fejlesztéseinkkel, intelligens technológiáinkkal támogatjuk ügyfeleink hatékonyságát és versenyképességét.
Emellett rugalmasan integráljuk más beszállítók megoldásait is, hogy ügyfeleink mindig a legjobb, egyedi igényeikhez igazított megoldást kapják.
Temékeink
Esettanulmány
Egy hazai ipari kisvállalat, aki ipari forgógépek karbantartásával, felújjításával és szervizelésével foglalkozik, egyre növekvő ügyfél számmal és dolgozói létszámmal.
A cég azzal a problémával szembesült, hogy üzleti folyamatai széttagoltak, átláthatatlanok és részben papíralapúak voltak. A raktárkészlet-kezelés, rendelések feldolgozása, ügyfélkommunikáció és belső adminisztráció külön rendszerekben, papír alapon vagy épp Excel-táblákban zajlott, ami gyakori hibákat és időveszteséget okozott.
A vezetőség egy olyan egyedi fejlesztésű és testreszabható felhőalapú vállalatirányítási rendszert keresett, amely képes lefedni a teljes működést, rugalmasan módosítható, integrálható meglévő rendszerekkel, és mobil eszközökről is elérhető.
A Sárkány Informatikai Zrt. csapata kidolgozott az ügyféllel közösen egy olyan egyedi, PHP-alapú vállalatirányítási megoldást, amely:
- Modulárisan felépített CRM rendszert biztosít kapcsolattartásra, partnerkezelésre, értékesítési és logisztikai folyamatokra.
- Elő van készítve, hogy API-kapcsolaton keresztül integrálható legyent a már használt számlázó és pénzügyi szoftverrel.
- Valós idejű raktárkészlet-kezelés, amely mobil eszközről böngészőben is működik.
- Beépített projekt-/munkanyilvántartó segíti a menedzsmentet. Ennek a modulnak a segítségével általános rezsi és munkaráfordítás kalkulálható.
- Napi automatizált adatmentések, biztonságos jogosultsági rendszer és webes adminisztrációs felület biztosítja a megbízható működést.
Több, mint 1 éve használják a szoftvert, amivel elértek:
- 25%-kal gyorsabb ügyfélkiszolgálás a digitalizált rendelés- és kommunikációs folyamathoz köszönhetően.
- 90%-kal csökkentett adminisztrációs hibaarány, mivel minden adat egy helyen, struktúráltan érhető el.
- Jelentős időmegtakarítás a napi raktárkészlet-kezelési és logisztikai műveleteknél.
- Rugalmasság a jövőbeli fejlesztésekhez: új modulok (pl. hibabejelentő, szervizkövetés) gyorsan integrálhatók.
A cég azzal a problémával szembesült, hogy üzleti folyamatai széttagoltak, átláthatatlanok és részben papíralapúak voltak. A raktárkészlet-kezelés, rendelések feldolgozása, ügyfélkommunikáció és belső adminisztráció külön rendszerekben, papír alapon vagy épp Excel-táblákban zajlott, ami gyakori hibákat és időveszteséget okozott.
A vezetőség egy olyan egyedi fejlesztésű és testreszabható felhőalapú vállalatirányítási rendszert keresett, amely képes lefedni a teljes működést, rugalmasan módosítható, integrálható meglévő rendszerekkel, és mobil eszközökről is elérhető.
A Sárkány Informatikai Zrt. csapata kidolgozott az ügyféllel közösen egy olyan egyedi, PHP-alapú vállalatirányítási megoldást, amely:
- Modulárisan felépített CRM rendszert biztosít kapcsolattartásra, partnerkezelésre, értékesítési és logisztikai folyamatokra.
- Elő van készítve, hogy API-kapcsolaton keresztül integrálható legyent a már használt számlázó és pénzügyi szoftverrel.
- Valós idejű raktárkészlet-kezelés, amely mobil eszközről böngészőben is működik.
- Beépített projekt-/munkanyilvántartó segíti a menedzsmentet. Ennek a modulnak a segítségével általános rezsi és munkaráfordítás kalkulálható.
- Napi automatizált adatmentések, biztonságos jogosultsági rendszer és webes adminisztrációs felület biztosítja a megbízható működést.
Több, mint 1 éve használják a szoftvert, amivel elértek:
- 25%-kal gyorsabb ügyfélkiszolgálás a digitalizált rendelés- és kommunikációs folyamathoz köszönhetően.
- 90%-kal csökkentett adminisztrációs hibaarány, mivel minden adat egy helyen, struktúráltan érhető el.
- Jelentős időmegtakarítás a napi raktárkészlet-kezelési és logisztikai műveleteknél.
- Rugalmasság a jövőbeli fejlesztésekhez: új modulok (pl. hibabejelentő, szervizkövetés) gyorsan integrálhatók.
Weboldal: