Bázis Informatika Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Baranya megye, Somogy megye, Tolna megye, Zala megye, Budapest
Cégbemutató
A Bázis Informatika Kft 2012-ben alakult, 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozás. Zimre István ügyvezető 1990-től szerviz-technikusként dolgozott, 2000-től IT megoldások kidolgozásában és értékesítésében vett részt. 2001-től informatikai igazságügyi szakértő, így az ügyészség és rendőrség munkáját is segítve tevékenykedik.
A Bázis Informatika Kft kezdetben kizárólag szolgáltatással foglalkozott (rendszerfelügyelet, szerverüzemeltetés, tanácsadás), majd a szolgáltatási szerződések keretein belül szerver számítógépeket is biztosítottunk ügyfeleink számára havi díjas konstrukcióban. Az eszközök a helyszínre kihelyezve jogtiszta szoftverekkel üzemelnek. Ügyfeleink igényeihez igazodva ma már nem csak szervereket, hanem PC-ket és egyéb IT eszközöket is tudunk biztosítani havi díjas konstrukcióban (banki ügyintézés nélkül). Vannak olyan eszközeink, melyeket 1-1 napra vagy akár 1-2 hétre is bérbe tudunk adni, ezzel is növelve ügyfeleink munkájának hatékonyságát. Ilyen eszközök pl. Projektor, multifunkciós nyomtató, Fluke hálózati analizátor mérőműszer (UTP, Optika), aggregátor, monitor. 2015-től értékesítési üzletággal bővítettük tevékenységünket. 2016-ban bemutatótermet nyitottunk és mellette létrehoztunk egy széles termékkínálatból álló raktárkészletet, ami ügyfeleink elvárásait és elégedettségét szolgálja.
Bemutatótermünkben új technológiákat, új termékeket tudunk bemutatni működés közben, így segítve a vállalkozások döntését a megfelelő eszközök kiválasztásához. Működés közben tudunk szemléltetni különböző monitorozó szoftvereket, rendszereket, melyek szintén az informatikai rendszerek üzemeltetését segítik, akár működési stabilitásra, akár adatbiztonságra van szükség. Jelenleg is nagy hangsúlyt fektetünk az adataink és a „felhő” funkciók biztonságos használatára, folyamatosan figyelemmel kísérjük a világcégek fejlesztéseit, az új és hatékony megoldásokat, melyeket azonnal közvetíteni tudunk ügyfeleink felé.
A Bázis Informatika Kft kezdetben kizárólag szolgáltatással foglalkozott (rendszerfelügyelet, szerverüzemeltetés, tanácsadás), majd a szolgáltatási szerződések keretein belül szerver számítógépeket is biztosítottunk ügyfeleink számára havi díjas konstrukcióban. Az eszközök a helyszínre kihelyezve jogtiszta szoftverekkel üzemelnek. Ügyfeleink igényeihez igazodva ma már nem csak szervereket, hanem PC-ket és egyéb IT eszközöket is tudunk biztosítani havi díjas konstrukcióban (banki ügyintézés nélkül). Vannak olyan eszközeink, melyeket 1-1 napra vagy akár 1-2 hétre is bérbe tudunk adni, ezzel is növelve ügyfeleink munkájának hatékonyságát. Ilyen eszközök pl. Projektor, multifunkciós nyomtató, Fluke hálózati analizátor mérőműszer (UTP, Optika), aggregátor, monitor. 2015-től értékesítési üzletággal bővítettük tevékenységünket. 2016-ban bemutatótermet nyitottunk és mellette létrehoztunk egy széles termékkínálatból álló raktárkészletet, ami ügyfeleink elvárásait és elégedettségét szolgálja.
Bemutatótermünkben új technológiákat, új termékeket tudunk bemutatni működés közben, így segítve a vállalkozások döntését a megfelelő eszközök kiválasztásához. Működés közben tudunk szemléltetni különböző monitorozó szoftvereket, rendszereket, melyek szintén az informatikai rendszerek üzemeltetését segítik, akár működési stabilitásra, akár adatbiztonságra van szükség. Jelenleg is nagy hangsúlyt fektetünk az adataink és a „felhő” funkciók biztonságos használatára, folyamatosan figyelemmel kísérjük a világcégek fejlesztéseit, az új és hatékony megoldásokat, melyeket azonnal közvetíteni tudunk ügyfeleink felé.
Temékeink
Esettanulmány
Felhasználó kereskedelmi tevékenységet folytat, naponta szállítja a termékeket a szerződött partnereinek.
A kapcsolattartás nem minden partnerrel volt gördülékeny a különböző verziójú elektronikus dokumentumok miatt. Nem tudták mindig megnyitni a fájlokat, akadozott az email kommunikáció.
Office 365 szolgáltatás bevezetésre került, ezáltal az összes dokumentum formátumot hibátlanul tudták kezelni, ami a partnerekkel történő adatkommunikációt illeti. A stabil működés mellett további előnyöket is hozott a fejlesztés. A munkavégzés hatékonysága javult a gördülékeny munkavégzésnek köszönhetően, időt lehetett megtakarítani a korábbi munkamódszerhez képest, valamint bárhol és lényegében bármikor hozzá lehet férni a programokhoz, adatokhoz a felhő szolgáltatásnak köszönhetően.
A kapcsolattartás nem minden partnerrel volt gördülékeny a különböző verziójú elektronikus dokumentumok miatt. Nem tudták mindig megnyitni a fájlokat, akadozott az email kommunikáció.
Office 365 szolgáltatás bevezetésre került, ezáltal az összes dokumentum formátumot hibátlanul tudták kezelni, ami a partnerekkel történő adatkommunikációt illeti. A stabil működés mellett további előnyöket is hozott a fejlesztés. A munkavégzés hatékonysága javult a gördülékeny munkavégzésnek köszönhetően, időt lehetett megtakarítani a korábbi munkamódszerhez képest, valamint bárhol és lényegében bármikor hozzá lehet férni a programokhoz, adatokhoz a felhő szolgáltatásnak köszönhetően.
Weboldal: