OnlineBiznisz Betéti Társaság

OnlineBiznisz Betéti Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az OnlineBinzisz Bt. egyszemélyes vállalkozásként indult azzal a céllal, hogy a korábban szerzett értékesítési tapasztalatokat az online felületekre átültetve segítsük a KKV-kat az ügyfélszerzésben. Jelenleg a fő profilunk az ügyfélszerző weboldalak tervezése, fejlesztése és a hozzájuk kapcsolódó online marketing folyamatok kivitelezése.

Temékeink

Esettanulmány

Az ügyfelünk, Kertész-Farkas Anikó, egyéni vállalkozóként francia nyelvet tanított. Az együttműködésünk előtt KATA-s vállalkozóként az adómentes KATA keret felét sem érte el az éves árbevétele. A szolgáltatása az online tartott, személyes nyelvórákból állt.
Ahhoz, hogy az ügyfél vállalkozása profitábilis legyen megoldást kellett találnunk 2 fontos problémára:

1. Skálázhatóság.
2. Konkurencia erőteljes jelenléte.
3. Árverseny.

Mivel nagyon sok franciatanár van. piacon és a belépési küszöb is elég alacsony, így az akciókkal, árengedményekkel próbál ügyfelekt szerezni a legtöbbjük, ami megakadályozza a legtöbb ágazati szereplő fejlődését.
Első lépésben megnéztük, mi az, amit az ügyfél máshogy csinál, mint a konkurensei. Ekkor rájöttünk, hogy egy egyedi tanulási módszertant használ (mondatkártyák a nyelvtan helyett), amiket előre el lehet készíteni és online módon használhatóvá lehet tenni (ezzel oldottuk meg a skálázhatóságot – ha online vannak a mondatkártyák, akármennyi felhasználó használhatja egyszerre).

Következő lépésben egy online arculatot és weboldal dizájnt terveztünk, ami kilép a sablonos, francia stílusú oldalak világából: nincs Eiffel-torony, croissant-grafika és Francia zászló, mégis visszaköszönnek az ikonikus színek és a tipográfia – így tudtunk kiemelkedni a konkurensek közül.

Végül pedig az árversenyből úgy maradtunk ki, hogy előfizetéses konstrukcióban tettük elérhetővé a mondatkártyákat, kiegészítve a franciaságokkal, amelyek további tanulási lehetőséget nyújtanak, játékosan. Így már nem összehasonlítható a szolgáltatás az online francia nyelvórákkal, ezáltal az árversenyben sem kell az ügyfélnek részt vennie.