MITRÓ ISTVÁN

MITRÓ ISTVÁN

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Vállalkozásunk fő profilja egészségügyi szoftverek fejlesztése. Termékcsaládunk a PCB_System szoftverrendszer, különböző szolgáltatású moduljaival.

Szoftvereinkben kiemelt jelentőséget tulajdonítunk a kreatív praxis-kommunikációnak, ami érezhetően fokozza a páciensek orvosukhoz való kötődését, növeli és stabilizálja a betegforgalmat.

Elköteleztük magunkat az elektronikus és digitális aláírás gyakorlati elterjesztése, a papírmentes rendelők megvalósítása, egyúttal -a hiteles digitális nyilatkozatok révén- a jogbiztonság fokozása mellett.

A szoftverfejlesztésen túl kiterjedt egészségügyi partnerkörünknek (több, mint 1.000 rendelő országszerte) sokoldalú szolgáltatást nyújtunk online ügyintézésük (ESZENY, EESZT) és adminisztratív kötelezettségeik teljesítésében (Minőségügyi Rendszerek kidolgozása, GDPR dokumentációs rendszer, Legionella kockázat-értékelés, Infekciókontroll szabályzat, Szakmai program készítése, ...)

Temékeink

Esettanulmány

Partnerünk nagyforgalmú, 5 székes fogászati magánrendelő Pest megyében.
Pacientúrája meghaladja a 20 ezer főt.

Partnerünk számára a nagy betegforgalom mellett egyre nagyobb terhet jelentett a papír alapú dokumentumok kezelése.
A jogbiztonság érdekében minden beteggel időnként több beleegyező nyilatkozatot is alá kell íratni, azokat előtte ki kell tölteni a betegadatokkal, keltezéssel, rendelő adataival, majd az aláírt dokumentumok egy példányát lefűzve a rendelőben kell tárolni, másodpéldányát pedig a betegnek kell átadni.

Papíron ez a folyamat:

- rengeteg munkaráfordítással járt (bianco nyomtatványok kitöltése);
- igen költséges volt (papír, nyomtatási költségek);
- nagyon komoly tárolási helyet igényelt (szekrények teltek meg az aláírt nyomtatványokkal;
- kereshetőségük megoldatlan volt.;

Sürgős megoldást kerestek valamilyen papír nélküli megoldásra.


Vállalkozásunk már 2012 óta foglalkozik a digitális dokumentum kezelés, a digitális/biometrikus aláírások bevezetésével, első sorban az egészségügy területén.

Szerencsés találkozásunk volt egy DentalWorld kiállításon az esettanulmányban szereplő fogászati cég tulajdonosaival, ahol be tudtuk mutatni nekik működés közben a mi digitális dokumentum-kezelő rendszerünket, aminek kulcselemei az ő esetükben a PCB_System programcsalád PCB_Green szoftvere, és az Okmányirodákban, Kormányablakokban, Posta hivatalokban is elterjedt Wacom típusú aláíró készülékek .

Az első találkozást helyszíni környezettanulmány követte, majd személyre szabott ajánlatunk alapján telepítettük megoldásunkat a rendelőben. Megtörtént az érintett dolgozók oktatása, és néhány napig közvetlenül részt vettünk a rendszer próbaüzemében.
Hónapokon keresztül követtük személyesen, online kapcsolatban és telefonon a munkájukat, és az alapos oktatásna, a megfelelő motivációnak és a gyakori kérdés-válasz párbeszédeknek köszönhetően egyre kevesebb alkalommal vole szükség a közevtlen beavatkozásunkra.

A rendelő számára mindazokon a területeken, amiket a legégetőbb problémaként tártak elénk, teljes áttörést sikerült elérnünk:

- az élőmunka ráfordítás a töredékére csökkent, mivel a használt nyomtatványokat fél év alatt mind sikerült automatizált kitöltésű digitális nyomtatvánnyá alakítanunk;
- a nyomtatási költségek megszűntek, hiszen még a páciens példányokat is email-ben küldjük meg;
- a tárolás fizikai helyigénye gyakorlatilag megszűnt, mindössze a biztonsági archiválás részére kellett egy külső winchestert beállítani;
- a digitális dokumentumok visszakereshetősége kulcsszavakkal és páciens azonosítókkal egyszerűen megoldódott.

A rendszer teljes mértékben önjáró-vá vált, a rendelő már csak akkor fordul hozzánk, ha a személyi feltételekben változás következik be és új digitális aláíró kulcsokra van szükségük, vagy ha új tartalmú beleegyező/hozzájáruló nyilatkozatot akarnak bevezetni.