IT-Nav Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság

IT-Nav Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az IT-Nav Hungary Kft. egy 2008-ban alapított, 100%-ban magyar tulajdonú informatikai vállalkozás, amely átfogó digitális megoldásokat kínál kis- és középvállalkozások számára. Fő tevékenységi köreink közé tartozik a webes fejlesztés, online marketing, toborzásautomatizálás és munkaerő-közvetítés. Több mint 13 000 cég választott már minket partnereként, köszönhetően testreszabott megoldásainknak és gyors, ügyfélközpontú kiszolgálásunknak. Tapasztalt fejlesztői csapatunk, ügyfélszolgálatunk és megbízható alvállalkozóink segítségével hatékonyan támogatjuk partnereink digitális fejlődését. Célunk, hogy ügyfeleink online jelenléte ne csak korszerű, hanem üzletileg is eredményes legyen. Elkötelezettek vagyunk a folyamatos innováció és a minőség iránt.

Temékeink

Esettanulmány

A Sz.I. Kft. egy magyar tulajdonú, 12 fős, szikvíz gyártással és vízadagoló rendszerek forgalmazásával foglalkozó kisvállalkozás, amely több évtizedes tapasztalattal szolgálja ki intézményi és lakossági ügyfeleit. Fő tevékenységei közé tartozik a ballonos és hálózati vízadagolók bérbeadása, karbantartása, valamint szikvíz kiszállítása. Emellett szervizszolgáltatásaik – mint a ballonok nyomáspróbája, csaptelepek felújítása vagy gépek tisztítása – hozzájárulnak az eszközök hosszú távú, biztonságos működéséhez. A cég a megbízhatóságra, rugalmasságra és gyors kiszolgálásra építi hírnevét, miközben a piacon egyre erősebb az igény a digitálisan is elérhető, átlátható szolgáltatásokra. Ezt felismerve vált szükségessé egy modern, könnyen használható weboldal kialakítása.
A Sz.I. Kft. hosszú évek óta sikeresen működik a szikvíz gyártás és vízadagoló rendszerek bérbeadása területén, azonban digitális jelenléte nem tartott lépést a piaci és ügyféligények fejlődésével. A cégnek nem volt modern, felhasználóbarát weboldala, amely hitelesen és részletesen bemutatta volna termékeit, szolgáltatásait és szakmai tapasztalatát. Az elavult vagy hiányzó online jelenlét akadályozta a versenyképességet, mivel a potenciális ügyfelek – legyen szó cégekről vagy magánszemélyekről – ma már elsősorban az interneten keresztül tájékozódnak és lépnek kapcsolatba szolgáltatókkal.

További kihívást jelentett, hogy a szolgáltatások jelentős része magyarázatra szorul, amit egy jól strukturált weboldalon keresztül lehet a leghatékonyabban bemutatni. Az ügyfelek kiszolgálása eddig jellemzően telefonon vagy személyesen történt, ami időigényes, kevésbé skálázható, és nem támogatja az automatizált ügyfélszerzést vagy ajánlatkérést.

A cégvezetés felismerte, hogy a digitális jelenlét nemcsak a presztízs, hanem a működési hatékonyság és az üzleti növekedés kulcsa is. A cél egy olyan weboldal létrehozása volt, amely modern megjelenésével, keresőoptimalizált tartalmával és átlátható struktúrájával támogatja az új ügyfelek elérését, megkönnyíti az ajánlatkérést és erősíti a cég szakmai hitelességét az online térben.
A Sz.I. Kft. digitális fejlesztésének középpontjában egy új, korszerű weboldal létrehozása állt, amely tükrözi a cég professzionalizmusát és megbízhatóságát. Az IT-Nav Hungary Kft. a projekt során teljes körű webfejlesztési és online kommunikációs megoldást nyújtott: modern, reszponzív dizájnt terveztünk, amely mobilon és asztali eszközökön egyaránt felhasználóbarát. A weboldal logikus szerkezetet kapott, amely világosan bemutatja a cég fő termékeit és szolgáltatásait (szikvíz, vízadagolók, bérbeadás, szervizelés), ezáltal segíti a látogatót az eligazodásban és döntéshozatalban.

Kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a látogatók könnyen kérhessenek ajánlatot, időpontot, vagy vegyék fel a kapcsolatot. Beépítésre került egy egyszerűen használható űrlap, valamint CTA-elemek (pl. „Árajánlatkérés” gombok) segítik az érdeklődők konverzióját. A tartalmak keresőoptimalizálása (SEO) révén a cég weboldala a releváns kulcsszavakra jobb helyezést ért el a Google-ben, ezáltal nőtt az organikus látogatottság. Google adwords szponzorált linkek segítségével szintén támogatva van az online jelenlét.

A bevezetést követően a Sz.I. Kft. ügyfélszolgálati leterheltsége csökkent, mivel az érdeklődők az információk jelentős részét a weboldalon keresztül elérik. Növekedett az online ajánlatkérések száma, és jelentősen javult a cég digitális megítélése is, ami hozzájárult a versenyképesség erősítéséhez. Az új weboldal lehetőséget teremtett későbbi automatizálásra (pl. időpontfoglalás, e-mail marketing integráció), így hosszú távon is támogatja a vállalkozás növekedését.

Weboldal: