
DNS Szoftverház Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A DNS Szoftverház Kft. 1991 óta van jelen az informatikai piacon, azóta fejleszti és értékesíti integrált vállalatirányítási rendszereit.
Felhasználóink között szerteágazó tevékenységi körben működő, kis- és közepes méretű vállalkozásokat tudhatunk. Nagy múltú társaságok, hosszú évek óta elégedetten használják testre szabható alkalmazásainkat.
A különböző területek megismerésével szerzett tapasztalatainknak köszönhetően üzleti és technológiai tanácsadás nyújtásával is foglalkozunk.
Kollégáink szakértelmének és a sokoldalú informatikai megoldásainknak köszönhetően biztosítjuk valamennyi projektünk sikerességét.
Felhasználóink között szerteágazó tevékenységi körben működő, kis- és közepes méretű vállalkozásokat tudhatunk. Nagy múltú társaságok, hosszú évek óta elégedetten használják testre szabható alkalmazásainkat.
A különböző területek megismerésével szerzett tapasztalatainknak köszönhetően üzleti és technológiai tanácsadás nyújtásával is foglalkozunk.
Kollégáink szakértelmének és a sokoldalú informatikai megoldásainknak köszönhetően biztosítjuk valamennyi projektünk sikerességét.
Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel
Esettanulmány
A Rozmár Hűtőház - Voyagex Morini Kft. egy magyarországi kereskedelmi vállalkozás, amely elsősorban mélyfagyasztott élelmiszerek forgalmazásával foglalkozik. A cég mintegy 50 főt foglalkoztat, és évtizedek óta stabil szereplője a hazai piacnak. Az ország több pontjára szállítanak termékeket, partnereik között éttermek, közétkeztetők, kisboltok és magánszemélyek egyaránt megtalálhatók. A vállalat hosszú ideje használta a korábbi, még az 1990-es években fejlesztett ERP rendszerünket, azonban a folyamatos technológiai fejlődés és az egyre összetettebb működési igények miatt szükségessé vált egy modernebb, rugalmasabb megoldásra való áttérés.
A Rozmár - Voyagex Morini Kft. korábban használt ERP rendszere már nem tudta kielégíteni a jelenkori üzleti elvárásokat. A régi rendszer nehezen volt bővíthető, nem rendelkezett webes felülettel, nem volt megfelelő mobil eszközökre optimalizált támogatása, és nehézkes volt az egyéb rendszerekhez (webáruház, raktárkezelő rendszer) való kapcsolódás. Az ügyfelek és partnerek kiszolgálása is lassabbá vált a technológiai elavultság miatt. Emellett a riportálási lehetőségek is korlátozottak voltak, így a vezetőség számára nehézkes volt a gyors és megalapozott döntéshozatal. A régi rendszer jól működő és jól ismert funkcióinak megtartása mellett a cégnek egy korszerű, webalapú, könnyen testre szabható, integrált rendszerre volt szüksége, amely képes kezelni a raktárkészletet, rendelések feldolgozását, a pénzügyeket, a számlázást, illetve a könyvelést, és amely támogatja a vállalat jövőbeli bővülését is. A korábbi rendszer működésében hátrány volt, hogy olyan szoftverekre épült, amelyek licenceinek folyamatos megújítása egyre nagyobb anyagi terhet jelentett. Ezért fontos szempont volt az is, hogy az új rendszer nyílt forrású szoftverekre épüljön, csökkentve ezzel a függőséget a nagy multinacionális szoftver szállítóktól (Microsoft, Oracle).
A Rozmár - Voyagex Morini Kft.-nél 2024-ben került bevezetésre az új, saját fejlesztésű Mágus ERP rendszerünk. A projekt során először teljes adatmentés és -migráció történt a korábbi, elavult rendszerből, majd párhuzamos tesztelés indult éles adatokkal. Automatizált adatkapcsolatot hoztunk létre a webáruházi és a raktárnyilvántartó rendszerrel, több nagy vevővel pedig EDI-kapcsolaton keresztül bonyolódik a rendelések fogadása, illetve a szállítólevelek, számlák küldése. A rendszer gondoskodik az elkészült számlák NAV-nak történő automatikus beküldéséről, de működik a fordított kapcsolat is, a NAV adatkapcsolat segítségével a magyar szállítók számlái is automatikusan töltődnek a rendszerbe. Kialakítottuk a banki kapcsolatot is, a banki rendszerből letöltött kivonatok beolvashatók a rendszerbe.
Előzetes paraméterezést követően a főkönyvi könyvelés automatikus.
A felhasználók számára oktatást és támogatást biztosítottunk, így a rendszer használata gyorsan rutinná vált.
A Mágus ERP bevezetésével a cég működése jelentősen hatékonyabbá vált:
A rendeléskezelés és kiszállítás folyamata automatizáltabb lett, kevesebb hibával.
A pénzügyi modulok segítségével valós idejű kimutatások érhetők el.
A vezetők számára testreszabható dashboardok és elemzések állnak rendelkezésre.
Lehetővé vált az élelmiszerkereskedelemben alapvető nyomonkövethetőség.
A rendszer bárhonnan elérhető webes felületen, ami különösen hasznos a területi képviselők számára.
A felhasználói jogosultságok és naplózás révén a biztonság is nőtt.
További előnyök:
A rendszer jövőálló, a legmodernebb technológiákkal készült és folyamatosan lépést tart a technológiai változásokkal.
A rendszer nyitott, szabványos felületeken keresztül kapcsolható erre felkészített külső rendszerekhez, modulokhoz.
Összességében az új ERP bevezetésével nőtt a belső hatékonyság, csökkentek az adminisztrációs terhek, és a vezetőség gyorsabban tud reagálni a piaci változásokra.
A Rozmár - Voyagex Morini Kft. korábban használt ERP rendszere már nem tudta kielégíteni a jelenkori üzleti elvárásokat. A régi rendszer nehezen volt bővíthető, nem rendelkezett webes felülettel, nem volt megfelelő mobil eszközökre optimalizált támogatása, és nehézkes volt az egyéb rendszerekhez (webáruház, raktárkezelő rendszer) való kapcsolódás. Az ügyfelek és partnerek kiszolgálása is lassabbá vált a technológiai elavultság miatt. Emellett a riportálási lehetőségek is korlátozottak voltak, így a vezetőség számára nehézkes volt a gyors és megalapozott döntéshozatal. A régi rendszer jól működő és jól ismert funkcióinak megtartása mellett a cégnek egy korszerű, webalapú, könnyen testre szabható, integrált rendszerre volt szüksége, amely képes kezelni a raktárkészletet, rendelések feldolgozását, a pénzügyeket, a számlázást, illetve a könyvelést, és amely támogatja a vállalat jövőbeli bővülését is. A korábbi rendszer működésében hátrány volt, hogy olyan szoftverekre épült, amelyek licenceinek folyamatos megújítása egyre nagyobb anyagi terhet jelentett. Ezért fontos szempont volt az is, hogy az új rendszer nyílt forrású szoftverekre épüljön, csökkentve ezzel a függőséget a nagy multinacionális szoftver szállítóktól (Microsoft, Oracle).
A Rozmár - Voyagex Morini Kft.-nél 2024-ben került bevezetésre az új, saját fejlesztésű Mágus ERP rendszerünk. A projekt során először teljes adatmentés és -migráció történt a korábbi, elavult rendszerből, majd párhuzamos tesztelés indult éles adatokkal. Automatizált adatkapcsolatot hoztunk létre a webáruházi és a raktárnyilvántartó rendszerrel, több nagy vevővel pedig EDI-kapcsolaton keresztül bonyolódik a rendelések fogadása, illetve a szállítólevelek, számlák küldése. A rendszer gondoskodik az elkészült számlák NAV-nak történő automatikus beküldéséről, de működik a fordított kapcsolat is, a NAV adatkapcsolat segítségével a magyar szállítók számlái is automatikusan töltődnek a rendszerbe. Kialakítottuk a banki kapcsolatot is, a banki rendszerből letöltött kivonatok beolvashatók a rendszerbe.
Előzetes paraméterezést követően a főkönyvi könyvelés automatikus.
A felhasználók számára oktatást és támogatást biztosítottunk, így a rendszer használata gyorsan rutinná vált.
A Mágus ERP bevezetésével a cég működése jelentősen hatékonyabbá vált:
A rendeléskezelés és kiszállítás folyamata automatizáltabb lett, kevesebb hibával.
A pénzügyi modulok segítségével valós idejű kimutatások érhetők el.
A vezetők számára testreszabható dashboardok és elemzések állnak rendelkezésre.
Lehetővé vált az élelmiszerkereskedelemben alapvető nyomonkövethetőség.
A rendszer bárhonnan elérhető webes felületen, ami különösen hasznos a területi képviselők számára.
A felhasználói jogosultságok és naplózás révén a biztonság is nőtt.
További előnyök:
A rendszer jövőálló, a legmodernebb technológiákkal készült és folyamatosan lépést tart a technológiai változásokkal.
A rendszer nyitott, szabványos felületeken keresztül kapcsolható erre felkészített külső rendszerekhez, modulokhoz.
Összességében az új ERP bevezetésével nőtt a belső hatékonyság, csökkentek az adminisztrációs terhek, és a vezetőség gyorsabban tud reagálni a piaci változásokra.
Weboldal: