Checksum Informatikai, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Checksum Kft-t 2007–ben alapítottuk azzal a céllal, hogy megrendelőink számára olyan megbízható informatikai szolgáltatást adjunk, mely segítségével korszerű és költséghatékony megoldásokkal támogatjuk a folyamatos üzleti működést, ötvözve a technikai megoldások sokszínűségét megrendelőink változó igényeivel.
Temékeink
Esettanulmány
A Lead System a magyar mobilinformatikai piac dinamikusan fejlődő vállalata. A cég az elsők között nyújtott értékesítés támogató mobilinformatikai megoldásokat az FMCG szektor szereplői számára a kilencvenes évek közepétől. Hazai piacvezető szerepüket az informatika és az értékesítés terén szerzett tapasztalataiknak, ismereteiknek, és az igényes munka iránti hűségünknek köszönhetik.
Céljukat testreszabott szoftverek készítésével, tanácsadással, oktatással, valamint külső, megosztott kereskedelmi erőforrások bérbeadásával érik el, melyek segítségével ügyfeleik hatékonyságát fejlesztik, folyamataikat átláthatóvá és ellenőrizhetővé teszik, valamint döntéseiket szabatos piaci és munkaügyi információkkal támogatják.
A Lead System irodai informatikai környezetét korábban saját szervereiken alakították ki, mely az idő előrehaladtával több szempontból is elavulttá váltak: egyrészt a szerverek elöregedtek, így lassúak voltak, egyre gyakoribbak lettek a meghibásodások, amelyek kezelése pedig egyre nagyobb költséget jelentett. Ezzel párhuzamosan az alkalmazás környezetet sem lehetett már megfelelő módon frissíteni, így az irodai alkalmazás környezet is elavulttá vált. A szerverek cseréje és a szoftverek frissítése jelentős beruházást igényelt volna.
Emellett a cég a fő üzleti tevékenységére koncentrálva elsősorban szoftver fejlesztéssel foglalkozott, de a cég belső működését támogató hardver és szoftver környezet kiépítéséhez nem rendelkeztek magas szintű ismeretekkel.
A Checksum Kft a szolgáltatás keretében optimalizálta és egységesítette a működéshez szükséges alkalmazás architektúrát és átültette azt saját szervereire.
Számos szoftver frissítést végzetünk a projekt során, úgy mint Windows verzió frissítések, címtár szolgáltatás tisztítása, jogosultságok rendezése, Exchange szerver migráció, egyéb, a napi adminisztrációt támogató alkalmazások.
Az így kialakított informatikai környezetet bekötöttük központi monitorozó rendszerünkbe, ami segíti a hibák előre jelzését és jelentősen gyorsítja a szükséges beavatkozást.
A projekt eredményeként a Lead System elkerülte a jelentős informatikai beruházást, és egy költséghatékony, korszerű, alacsony meghibásodással és megfelelő teljesítménnyel működő informatikai környezetet kapott, melynek üzemeltetését a szakértelem, a hatékonyság elismeréseként azóta is szakértőink végzik.
Céljukat testreszabott szoftverek készítésével, tanácsadással, oktatással, valamint külső, megosztott kereskedelmi erőforrások bérbeadásával érik el, melyek segítségével ügyfeleik hatékonyságát fejlesztik, folyamataikat átláthatóvá és ellenőrizhetővé teszik, valamint döntéseiket szabatos piaci és munkaügyi információkkal támogatják.
A Lead System irodai informatikai környezetét korábban saját szervereiken alakították ki, mely az idő előrehaladtával több szempontból is elavulttá váltak: egyrészt a szerverek elöregedtek, így lassúak voltak, egyre gyakoribbak lettek a meghibásodások, amelyek kezelése pedig egyre nagyobb költséget jelentett. Ezzel párhuzamosan az alkalmazás környezetet sem lehetett már megfelelő módon frissíteni, így az irodai alkalmazás környezet is elavulttá vált. A szerverek cseréje és a szoftverek frissítése jelentős beruházást igényelt volna.
Emellett a cég a fő üzleti tevékenységére koncentrálva elsősorban szoftver fejlesztéssel foglalkozott, de a cég belső működését támogató hardver és szoftver környezet kiépítéséhez nem rendelkeztek magas szintű ismeretekkel.
A Checksum Kft a szolgáltatás keretében optimalizálta és egységesítette a működéshez szükséges alkalmazás architektúrát és átültette azt saját szervereire.
Számos szoftver frissítést végzetünk a projekt során, úgy mint Windows verzió frissítések, címtár szolgáltatás tisztítása, jogosultságok rendezése, Exchange szerver migráció, egyéb, a napi adminisztrációt támogató alkalmazások.
Az így kialakított informatikai környezetet bekötöttük központi monitorozó rendszerünkbe, ami segíti a hibák előre jelzését és jelentősen gyorsítja a szükséges beavatkozást.
A projekt eredményeként a Lead System elkerülte a jelentős informatikai beruházást, és egy költséghatékony, korszerű, alacsony meghibásodással és megfelelő teljesítménnyel működő informatikai környezetet kapott, melynek üzemeltetését a szakértelem, a hatékonyság elismeréseként azóta is szakértőink végzik.