DevZone Korlátolt Felelősségű Társaság

DevZone Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

DevZone Kft. – Céges bemutatkozás
A DevZone Kft. 1998 óta foglalkozik egyedi szoftverfejlesztéssel és informatikai szolgáltatásokkal. Független, magyar tulajdonú vállalatként több mint 25 éve biztosítunk megbízható és magas színvonalú fejlesztői erőforrást partnereink számára. Fő tevékenységünk a szenior szoftverfejlesztők biztosítása, valamint komplex szoftverrendszerek tervezése és megvalósítása. Referenciáink között olyan cégek szerepelnek, mint a Procter & Gamble, Graphisoft Park, ELTE Origó Nyelvi Centrum, Greenfox, Metro Kereskedelmi Kft., valamint a Danubia Zenekar. Munkánkat az átláthatóság, a szakmai igényesség és a hosszú távú gondolkodás jellemzi. Csapatunk kizárólag tapasztalt, szenior fejlesztőkből áll, akik a legkorszerűbb technológiákkal dolgoznak. Célunk, hogy ügyfeleink üzleti céljait stabil, jól tervezett, fenntartható szoftvermegoldásokkal támogassuk. Székhelyünk Pécelen található, de országos és nemzetközi projekteken is aktívan részt veszünk.

Temékeink

Esettanulmány

A Clift Climbing egy magyar sporttechnológiai startup, amely az interaktív mászás élményét ötvözi innovatív digitális megoldásokkal. Az ágazati besorolása a „fitnesz- és egyéb sportlétesítmény működtetése” (TEÁOR 93.13), mivel fő tevékenysége egyedi, LED-technológiával felszerelt okosmászófalak fejlesztése és üzemeltetése. A cég kisvállalkozásnak minősül, néhány fős belső csapattal, de projektalapon több partnerrel is együttműködik (hardverfejlesztők, UX-designerek, szoftverfejlesztők). Piaci környezete dinamikusan fejlődik, az élményalapú sportok és az okoseszközök iránti kereslet gyorsan nő. A Clift rugalmas fejlesztési struktúrával, felhőalapú technológiával és egyedi mobilalkalmazással biztosít versenyelőnyt. Saját tőkével és startup-logikára épülő működéssel reagál a piaci igényekre.
A Clift Climbing üzleti kihívása az volt, hogy egy hagyományos sporttevékenységet – a mászást – digitálisan is interaktívvá, testreszabhatóvá és közösségivé tegye. A cél egy olyan egyedi okosmászófal rendszer létrehozása volt, amely nem csupán egy fizikai sporteszköz, hanem komplex digitális élményt nyújt a felhasználóknak, miközben az üzemeltetők számára is egyszerűen kezelhető. A kihívás több szinten jelentkezett:

Egyrészt technológiai szempontból a Cliftnek olyan szoftveres háttérrendszerre volt szüksége, amely képes valós időben vezérelni a falba épített LED-eket és érzékelőket, kommunikálni a mobilalkalmazással, és adatokat kezelni a felhasználói teljesítményről. Ez hardver-közeli fejlesztést, stabil felhőalapú infrastruktúrát és magas szintű adatkezelést igényelt.

Másrészt üzleti oldalról a Clift célja az volt, hogy skálázható, könnyen bevezethető rendszert hozzon létre mászótermek és sportlétesítmények számára – olyat, amely egyszerre növeli a vendégélményt és az üzemeltetők hatékonyságát. Ehhez elengedhetetlen volt egy intuitív mobilalkalmazás fejlesztése, amely a felhasználók számára edzéstervezést, visszajelzést és közösségi élményt kínál.

A harmadik üzleti kihívás a piaci bevezetés és támogatás volt: a Cliftnek olyan stabil és bővíthető digitális rendszert kellett létrehoznia, amely nem csak prototípusként, hanem hosszú távon is működőképes, támogatott és továbbfejleszthető megoldás. A DevZone feladata az volt, hogy ezt az ötletet teljes digitális ökoszisztémává formálja.
A DevZone Kft. a Clift Climbing számára egy teljes körű szoftveres megoldást fejlesztett, amely több elemből álló, egymással összekapcsolt digitális rendszert alkot. Az első lépésben egy falvezérlő szoftver készült, amely képes a mászófalba épített LED-es fogásokat időzítetten világítani, edzéspályákat kirajzolni, játékokat futtatni, és valós időben kommunikálni a háttérrendszerrel különböző protokollokon keresztül (pl. Wi-Fi, MQTT). Ez biztosította a fal fizikai működését és az interaktív vizuális élményt.

A második ütemben mobilalkalmazás (iOS és Android) készült a sportolók számára, amely lehetővé teszi az edzéspályák kiválasztását, saját mászások rögzítését, statisztikák megtekintését, valamint közösségi funkciók – mint például kihívások és eredmények – elérését. Emellett tableten futó vezérlőalkalmazás is készült az üzemeltetők részére, továbbá webes adminfelület biztosítja a rendszer karbantartását és konfigurációját. A háttérrendszer skálázható, felhőalapú architektúrára épül, ami lehetővé teszi újabb helyszínek és falak integrálását.

A bevezetést követően a Clift Climbing üzleti előnyei egyértelműen jelentkeztek: az okosmászófal már több helyszínen működik, a digitális élmény növeli a látogatók elégedettségét és visszatérését, a mobilalkalmazás pedig önálló szolgáltatási platformként is értéket teremt. A valós idejű visszajelzések és gamifikáció elősegítik a motivációt és a tanulást, míg az adatalapú működés lehetővé teszi a folyamatos fejlődést és optimalizálást. A Clift ezzel nemcsak technológiai újdonságot vezetett be, hanem új üzleti modellt is teremtett a sportlétesítmények digitalizációjában.