DevZone Korlátolt Felelősségű Társaság

DevZone Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

DevZone Kft. – Céges bemutatkozás
A DevZone Kft. 1998 óta foglalkozik egyedi szoftverfejlesztéssel és informatikai szolgáltatásokkal. Független, magyar tulajdonú vállalatként több mint 25 éve biztosítunk megbízható és magas színvonalú fejlesztői erőforrást partnereink számára. Fő tevékenységünk a szenior szoftverfejlesztők biztosítása, valamint komplex szoftverrendszerek tervezése és megvalósítása. Referenciáink között olyan cégek szerepelnek, mint a Procter & Gamble, Graphisoft Park, ELTE Origó Nyelvi Centrum, Greenfox, Metro Kereskedelmi Kft., valamint a Danubia Zenekar. Munkánkat az átláthatóság, a szakmai igényesség és a hosszú távú gondolkodás jellemzi. Csapatunk kizárólag tapasztalt, szenior fejlesztőkből áll, akik a legkorszerűbb technológiákkal dolgoznak. Célunk, hogy ügyfeleink üzleti céljait stabil, jól tervezett, fenntartható szoftvermegoldásokkal támogassuk. Székhelyünk Pécelen található, de országos és nemzetközi projekteken is aktívan részt veszünk.

Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel

Esettanulmány

A Clift Climbing egy magyar sporttechnológiai startup, amely az interaktív mászás élményét ötvözi innovatív digitális megoldásokkal. Az ágazati besorolása a „fitnesz- és egyéb sportlétesítmény működtetése” (TEÁOR 93.13), mivel fő tevékenysége egyedi, LED-technológiával felszerelt okosmászófalak fejlesztése és üzemeltetése. A cég kisvállalkozásnak minősül, néhány fős belső csapattal, de projektalapon több partnerrel is együttműködik (hardverfejlesztők, UX-designerek, szoftverfejlesztők). Piaci környezete dinamikusan fejlődik, az élményalapú sportok és az okoseszközök iránti kereslet gyorsan nő. A Clift rugalmas fejlesztési struktúrával, felhőalapú technológiával és egyedi mobilalkalmazással biztosít versenyelőnyt. Saját tőkével és startup-logikára épülő működéssel reagál a piaci igényekre.
A Clift Climbing üzleti kihívása az volt, hogy egy hagyományos sporttevékenységet – a mászást – digitálisan is interaktívvá, testreszabhatóvá és közösségivé tegye. A cél egy olyan egyedi okosmászófal rendszer létrehozása volt, amely nem csupán egy fizikai sporteszköz, hanem komplex digitális élményt nyújt a felhasználóknak, miközben az üzemeltetők számára is egyszerűen kezelhető. A kihívás több szinten jelentkezett:

Egyrészt technológiai szempontból a Cliftnek olyan szoftveres háttérrendszerre volt szüksége, amely képes valós időben vezérelni a falba épített LED-eket és érzékelőket, kommunikálni a mobilalkalmazással, és adatokat kezelni a felhasználói teljesítményről. Ez hardver-közeli fejlesztést, stabil felhőalapú infrastruktúrát és magas szintű adatkezelést igényelt.

Másrészt üzleti oldalról a Clift célja az volt, hogy skálázható, könnyen bevezethető rendszert hozzon létre mászótermek és sportlétesítmények számára – olyat, amely egyszerre növeli a vendégélményt és az üzemeltetők hatékonyságát. Ehhez elengedhetetlen volt egy intuitív mobilalkalmazás fejlesztése, amely a felhasználók számára edzéstervezést, visszajelzést és közösségi élményt kínál.

A harmadik üzleti kihívás a piaci bevezetés és támogatás volt: a Cliftnek olyan stabil és bővíthető digitális rendszert kellett létrehoznia, amely nem csak prototípusként, hanem hosszú távon is működőképes, támogatott és továbbfejleszthető megoldás. A DevZone feladata az volt, hogy ezt az ötletet teljes digitális ökoszisztémává formálja.
A DevZone Kft. a Clift Climbing számára egy teljes körű szoftveres megoldást fejlesztett, amely több elemből álló, egymással összekapcsolt digitális rendszert alkot. Az első lépésben egy falvezérlő szoftver készült, amely képes a mászófalba épített LED-es fogásokat időzítetten világítani, edzéspályákat kirajzolni, játékokat futtatni, és valós időben kommunikálni a háttérrendszerrel különböző protokollokon keresztül (pl. Wi-Fi, MQTT). Ez biztosította a fal fizikai működését és az interaktív vizuális élményt.

A második ütemben mobilalkalmazás (iOS és Android) készült a sportolók számára, amely lehetővé teszi az edzéspályák kiválasztását, saját mászások rögzítését, statisztikák megtekintését, valamint közösségi funkciók – mint például kihívások és eredmények – elérését. Emellett tableten futó vezérlőalkalmazás is készült az üzemeltetők részére, továbbá webes adminfelület biztosítja a rendszer karbantartását és konfigurációját. A háttérrendszer skálázható, felhőalapú architektúrára épül, ami lehetővé teszi újabb helyszínek és falak integrálását.

A bevezetést követően a Clift Climbing üzleti előnyei egyértelműen jelentkeztek: az okosmászófal már több helyszínen működik, a digitális élmény növeli a látogatók elégedettségét és visszatérését, a mobilalkalmazás pedig önálló szolgáltatási platformként is értéket teremt. A valós idejű visszajelzések és gamifikáció elősegítik a motivációt és a tanulást, míg az adatalapú működés lehetővé teszi a folyamatos fejlődést és optimalizálást. A Clift ezzel nemcsak technológiai újdonságot vezetett be, hanem új üzleti modellt is teremtett a sportlétesítmények digitalizációjában.