
DBM Technologies Kereskedelmi és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Az DBM Technologies Zrt. elsősorban egyedi szoftver rendszerek tervezésével, fejlesztésével, üzemeltetésével, valamint a teljes folyamat menedzselésével foglalkozik.
Magasan képzett szakembereink az egyedi szoftverfejlesztés során a legújabb technológiákat alkalmazzák. Az általunk nyújtott IT szolgáltatások (mint egyedi szoftverfejlesztés, portálfejlesztés, webes alkalmazásfejlesztés, CMS Tartalomkezelő rendszer fejlesztés, mobil alkalmazásfejlesztés, webáruház készítése, hoszting és IT tanácsadás) magas színvonalon tartása mellett, ügyfeleink igényeinek maximális kielégítésére és hosszú távú kapcsolatok kiépítésére törekszünk mind az IT szolgáltatások mind az üzleti megoldások területén.
Kollégáink egymással és megrendelőinkkel együttműködve, szenvedéllyel és elkötelezetten végzik munkájukat. A fejlesztés során nagy hangsúlyt fektetünk a felhasználóbarát felületek kialakítására.
Az általunk lebonyolított projekteket minden lépésnél egyforma gonddal kezeljük a tervezéstől az átadásig.
Magasan képzett szakembereink az egyedi szoftverfejlesztés során a legújabb technológiákat alkalmazzák. Az általunk nyújtott IT szolgáltatások (mint egyedi szoftverfejlesztés, portálfejlesztés, webes alkalmazásfejlesztés, CMS Tartalomkezelő rendszer fejlesztés, mobil alkalmazásfejlesztés, webáruház készítése, hoszting és IT tanácsadás) magas színvonalon tartása mellett, ügyfeleink igényeinek maximális kielégítésére és hosszú távú kapcsolatok kiépítésére törekszünk mind az IT szolgáltatások mind az üzleti megoldások területén.
Kollégáink egymással és megrendelőinkkel együttműködve, szenvedéllyel és elkötelezetten végzik munkájukat. A fejlesztés során nagy hangsúlyt fektetünk a felhasználóbarát felületek kialakítására.
Az általunk lebonyolított projekteket minden lépésnél egyforma gonddal kezeljük a tervezéstől az átadásig.
Temékeink
Esettanulmány
A veszprémi székhelyű Vöröskő Kft.-t 1989-ben alapították Balatonfüreden. Tulajdonosai magyar magánszemélyek. A vállalat alaptevékenysége műszaki cikkek kiskereskedelme és a hozzájuk tartozó szolgáltatások nyújtása.
Mára országos hálózattá nőtték ki magunkat, az Euronics családnál dolgozók száma már 1000-nél is több.
2001-ben csatlakoztak az Euronics nemzetközi beszerzési társulásához. A 29 országban, több mint 11 ezer üzlettel jelen lévő szervezet égisze alatt használják kizárólagosan a márkanevet és a jól bevált „know-how”-t Magyarországon, valamint részt vesznek a nemzetközi akciókban is. A csatlakozást követően a cég továbbra is magyar tulajdonban maradt. Cél az, hogy egy világhálózat részeként elvigyék az emberek otthonába az európai kényelmet és minőséget a háztartási, a házi szórakoztatási és számítástechnikai cikkekben.
2008-ban elindították saját webshopunkat, melynek folyamatos fejlesztésén dolgoznak. Ezen tevékenységeket jelenleg is a veszprémi központ koordinálja.
Cégünket 2023-ban kereste meg a Vöröskő Kft., hogy két országban tervezi kibővíteni a Salesforce-on futó meglévő magyar ügyfélszolgálatát. Az előre tervezett erőforrásterv szerint sikerült megvalósítani a szoftverfejlesztést ami egy meglévő másik cég által készített kódbázison alapult.
Sikeres bevezetés hatására cégünket megbízta a Vöröskő Kft., hogy a Salesforce támogatást alakítsuk ki új alapokra helyezve, rövid határidőre és rendszeres és részletes tájékoztatásra építve. Ezen célok figyelembe vételével bevezettük saját fejlesztésű Zebeq ServiceDesk ticket rendszert Vöröskő Kft.-nél.
A Vöröskő Kft. az ügyfélszolgálat bevezetésével képes volt kiszervezett munkaerővel ellátni helyben a horvát és szlovén termék és ügyfél teendőket.
Salesforce támogatással egy tervezhetőbb és gyorsabb kiszolgálást kapott a megrendelő.
Mára országos hálózattá nőtték ki magunkat, az Euronics családnál dolgozók száma már 1000-nél is több.
2001-ben csatlakoztak az Euronics nemzetközi beszerzési társulásához. A 29 országban, több mint 11 ezer üzlettel jelen lévő szervezet égisze alatt használják kizárólagosan a márkanevet és a jól bevált „know-how”-t Magyarországon, valamint részt vesznek a nemzetközi akciókban is. A csatlakozást követően a cég továbbra is magyar tulajdonban maradt. Cél az, hogy egy világhálózat részeként elvigyék az emberek otthonába az európai kényelmet és minőséget a háztartási, a házi szórakoztatási és számítástechnikai cikkekben.
2008-ban elindították saját webshopunkat, melynek folyamatos fejlesztésén dolgoznak. Ezen tevékenységeket jelenleg is a veszprémi központ koordinálja.
Cégünket 2023-ban kereste meg a Vöröskő Kft., hogy két országban tervezi kibővíteni a Salesforce-on futó meglévő magyar ügyfélszolgálatát. Az előre tervezett erőforrásterv szerint sikerült megvalósítani a szoftverfejlesztést ami egy meglévő másik cég által készített kódbázison alapult.
Sikeres bevezetés hatására cégünket megbízta a Vöröskő Kft., hogy a Salesforce támogatást alakítsuk ki új alapokra helyezve, rövid határidőre és rendszeres és részletes tájékoztatásra építve. Ezen célok figyelembe vételével bevezettük saját fejlesztésű Zebeq ServiceDesk ticket rendszert Vöröskő Kft.-nél.
A Vöröskő Kft. az ügyfélszolgálat bevezetésével képes volt kiszervezett munkaerővel ellátni helyben a horvát és szlovén termék és ügyfél teendőket.
Salesforce támogatással egy tervezhetőbb és gyorsabb kiszolgálást kapott a megrendelő.
Weboldal: