Tex and Co Network Korlátolt Felelősségű Társaság

Tex and Co Network Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk a Tex and Co Network Kft. családi vállalkozásként, informatikai szolgáltatások nyújtására alakult. Az elmúlt évtizedben az informatika szinte valamennyi területén szereztünk tapasztalatot és számos sikeres projektet tudhatunk a hátunk mögött. 2013-ben úgy éreztük, elérkezett az idő, hogy tudásunkat a saját vállalkozásunkban kamatoztassuk, és tapasztalatainkat felhasználva segítsük a ügyfeleink munkáját. Fő tevékenységünknek a webalapú programfejlesztést választottuk, követve az informatikában történt változásokat és kihasználva az Internet nyújtotta lehetőségeket. Az egyre inkább elterjedő mobil eszközök lehetőséget adtak számunkra, hogy a klasszikus webalapú programjainkat a mobil eszközökre is optimalizáljuk, még nagyobb teret adva a felhasználóknak a programjaik és az adataik hozzáféréséhez. Az elmúlt évek során társaságunk folyamatosan fejlődött, ami a munkatársaink és a felhasználóink számában is megmutatkozik.

Temékeink

Esettanulmány

Az esettanulmányban szereplő ügyfél a KKV- kategóriába sorolható, budapesti székhelyű közétkeztetéssel foglalkozó valamint catering és rendezvényszervező vállalkozás. Jelenleg 187 főt foglalkoztatnak éves árbevétele 4milliárd forint körül van.
Fő profilja Iskolák, óvodák, kórházak és egyéb közintézmények élelmezésének biztosítása.
Az ágazatban erős a verseny, a piaci körülményeket a fenntarthatósági elvárások és a minőségi élelmezés igénye alakítják. A digitalizáció- online rendelés, fizetés és lemonsás- versenyelőnyt jelent. Ugyanakkor kihívást jelent a fliktuáció és a beszállítói árak ingadozása.
Erőforrásaik közé tartozik a modern konyhatechnológiai felszerelség, saját hűtő és szállító flotta, valamint a tapasztalt séf és logisztikai csapat.


A legfőbb probléma az volt, hogy az élelmezésvezetők telepített szoftvereket alkalmaztak az étlapok kidolgozására, árak kialakítására, raktárkészlet kezelésére, szállító levelek elkészítésére, fovarok megszervezésére, így a különböző munkakörök résztvevői többszörös adatbevitellel dolgoztak, hogy az információk eljussanak az alkalmazókhoz. Ez nagyon meghosszabbította a munkaidőt, tévedésekre, hibákra adott lehetőséget. Olyan megoldást keresett a cég, ami online program és a munkakörök összehangoltan tudnak benne dolgozni, egymást segítve. És a cégvezetés is ráláthasson minden fontos információra a cégvezetés szempontjából.


A partner a MealPlanner élelmezési programot választotta, kiegészítő moduljaival együtt.A MealPlanner Program főbb jellemzői:
jogszabálykövető, szakmai előírásoknak megfelelő,testre szabható
bővíthető további funkciókkal, modulokkal más programokba (pl.: számlázó, könyvelő, webshop) integrálható, több intézmény, felhasználó beállítható
felhasználói jogosultságok, hozzáférések beállíthatók, munkafolyamatok megoszthatók
online program, telepíteni nem szükséges, bárhol használható ahol van internet elérés
felhasználóbarát felület, egyszeres adatbevitel,rengeteg segítő és automatikus funkció
részletes naplózási és jogosultsági rendszer,adatvesztés lehetőségének kizárása
lekérdezések, kimutatások, statisztikák egyszerű lekérdezése, testre szabása
fájlok exportálása Excel, Pdf fájlokba,több, mint 3800 recept a programban (dietetikusok által elllenőrzött), 7 korcsoportra bontott receptek,saját receptek könnyű felvitele
Online megrendelő modul a menük egyszerű megrendelését, kifizetését vagy lemondását teszi lehetővé
Elmonható, hogy a program bevezetésével néhány héten belül jelentősen csökkent az adminisztrációra fordított idő, az így felszabadult munkaerő kapacitást más területen tudta a cég hasznosítani. A raktárkészlet optimazilásával jelentős költség megtakaratás keletkezett. Az adminisztratív hibák elenyészők lettek és a vezetés optimálisabb üzleti döntéseket tud hozni és jobban rálát a különböző munkafolyamatokra