Master-Hardware Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Master-Company (Master-Comp és Master-Hardware) cégcsoport első tagja 1998 óta meghatározó tagja a magyar IT üzemeltetési szegmensnek. Mind KKV és nagyvállalati, mind pedig az állami szektorban nagy gyakorlatra és elismerésre tettünk szert, főként az IT üzemeltetéssel és az IT erőforrás optimalizációjával kapcsolatos projektjeink megvalósítása során. Márka független hardver- és szoftverforgalmazóként kapcsolatban állunk a legnagyobb gyártókkal, így bármilyen felmerülő informatikai igényre tudunk választ adni.
Esettanulmány
Kereskedelmi cégnél csoportmunka környezet kialakítása nagykapacitású levelezőfiókokkal, Windows 10 munkakörnyezet bevezetésével.
A fokozott levélforgalomból adódóan a közös levelezőfiókok folyamatosan beteltek, így a napi munkát akadályozták. További problémát okozott a csoportmunka szoftverek hiánya. Ezek nélkül a menedzsment csak nagyon nehezen tudta összehangolni a csapatuk tevékenységét. Ezt a helyzetet lehető legkorszerűbb technológia bevezetésével oldottuk fel.
Az Office 365 alapú mobil iroda megoldás bevezetésével jelentős költségcsökkenést értünk el, és javítottuk a Cégcsoport hatékonyságát. A menedzsment a bevezetés után - közös naptár, feladatkiosztás, erőforrások dedikálása, stb -, sokkal hatékonyabban tudta megszervezni az alkalmazottak munkáját. Komoly hasznot hozott az ún. time management bevezetése is. Természetesen már a projekt elején orvosoltuk a kialakult tárhely problémákat.
A fokozott levélforgalomból adódóan a közös levelezőfiókok folyamatosan beteltek, így a napi munkát akadályozták. További problémát okozott a csoportmunka szoftverek hiánya. Ezek nélkül a menedzsment csak nagyon nehezen tudta összehangolni a csapatuk tevékenységét. Ezt a helyzetet lehető legkorszerűbb technológia bevezetésével oldottuk fel.
Az Office 365 alapú mobil iroda megoldás bevezetésével jelentős költségcsökkenést értünk el, és javítottuk a Cégcsoport hatékonyságát. A menedzsment a bevezetés után - közös naptár, feladatkiosztás, erőforrások dedikálása, stb -, sokkal hatékonyabban tudta megszervezni az alkalmazottak munkáját. Komoly hasznot hozott az ún. time management bevezetése is. Természetesen már a projekt elején orvosoltuk a kialakult tárhely problémákat.
Weboldal: