KÖVESDÁN Autószervíz és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

KÖVESDÁN Autószervíz és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Kövesdán cég 1976-ban alakult, melyet Kövesdán András akkori BMW gyári autóversenyző hozott létre azzal a céllal, hogy a versenysportban megszerzett igen magas technikai tudását kamatoztassa az üzleti életben.

Temékeink

Esettanulmány

Bonaautó Kft. Budapesten, a XV. kerületi Gábor Áron utcában működő, 1994-ben alapított, független autójavító műhely. Öt fős kisvállalkozásként, hivatalos BMW-partnerszervizként és a Q-Service hálózat tagjaként a márkaszervizekkel versenyez, ahol a magas díjak és a szakképzett munkaerő hiánya jelenti a fő piaci kihívást.

Erőforrásai közé tartoznak a több mint tízéves szakmai tapasztalattal bíró technikusok, a professzionális diagnosztikai berendezések, a márkaspecifikus célszerszámok, az online szervizkönyv és a tanúsított, hivatalos forrásból származó alkatrész-ellátási lánc. Célja, hogy márkaszerviz-szintű portfóliót nyújtson elérhető áron: a javítás előtt direkt munkafelvétellel és hibafeltáró próbaúttal azonosítja a problémát, a befejezést követően pedig közös próbaúton demonstrálja a munka minőségét, szükség esetén partnerei révén költséghatékonyan felújított alkatrészeket is biztosít.
A Bonaautónál a telefonos időpontfoglalás és ügyféltájékoztatás, valamint az ajánlatadás, számlázás és fizetés továbbra is nagyrészt manuálisan zajlott. A munkatársak napi több órát töltöttek hívások kezelésével, adatismétléssel és különálló rendszerek között lavírozva, ami holtidőt, hibalehetőséget és bevételkiesést okozott. A szerelők beosztását és a műhelykapacitást kézi naptárban igazgatták, ezért a feladatok időtartama csak becsült volt, a terhelés pedig könnyen vált egyenetlenné: túlórát, üresjáratot és visszatérő ügyfélpanaszokat eredményezett. Ez a töredezett adminisztráció lassította a javítási átfutási időt, rontotta az ügyfélélményt és gátolta a cég növekedését.
Miután a Bonaautó 2025 elején bevezette az nDRU felhőalapú shop-management rendszert, amely 0–24-es önkiszolgáló időpontfoglalást, automatikus szervizkövetést és fizetést, valamint egy kattintással jóváhagyható digitális ajánlat- és számlakezelést biztosít, a telefonon beérkező hívások száma néhány hét alatt jelentősen csökkent, mert az ügyfelek a mobil felületen intézik a foglalást és valós időben látják a munka állapotát. A manuális árajánlat- és számlakészítésből adódó adminisztrációs idő is jelentősen rövidült, mivel a rendszer azonnal küldi az ügyfélnek a felmérést követő árajánlatot. A valós idejű naptár- és kapacitáskezelés révén a műhely produktív óraszáma is emelkedett.Az árajánlathoz kapcsolódó státuszfrissítések az ügyfélpanaszokat is csökkentek.