S.W. SYSTEM Informatikai Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Fejér megye, Veszprém megye
Cégbemutató
Bestbyte Plus áruházként Veszprém megye egyik legnagyobb árukészletével rendelkező vállalkozás vagyunk. 20 éve szolgálunk ki lakossági ügyfeleket és cégeket.
Temékeink
Esettanulmány
Veszprém egyik legnagyobb építőipari cégének dolgozunk már több mint 10 éve. A vállalkozás milliárdos projektek fővállalkozója, több mint 100 saját alkalmazottal, és több száz alvállalkozóval.
Felmerült egy olyan vezetői támogató szoftver igénye, ahol az adott terület vezetői az irodán kívül is hozzáférnek egy projekt adataihoz. A projekt adatlapja tartalmazta a vállalkozói szerződést és annak összes módosítását, a teljesítés igazolásokat, azok állapotát, a benyújtott alvállalkozói számlákat, és pénzügyi státuszát is.
Egy veszprémi építőipari cégünknél az elmúlt években jelentősen növekedett a projektek száma és felmerült az igény egy platformfüggetlen projektkezelő rendszer kialakítására.
A webes alapú szoftver nonstop elérhető bármely platformról, ezzel is megkönnyítve a dolgozók munkáját az adott projektekhez tartozó dokumentumok gyors kereséséhez.
A felmerült igények:
- Generál vállalkozási és alvállalkozói szerződések dokumentálása és kezelése.
- Megrendelők, engedélyek, szerződések, banki garanciák, előlegek, számlák, kifizetések, jegyzőkönyvek dokumentációja.
- Jogosultsági szintek kialakítása.
- Archiválás
- Keresés
A megvalósításhoz felmértük a dolgozói igényeket, hogy a leghatékonyabb módon tudjuk kivitelezni a kért szoftvert. Elemeztük a gazdasági és ügyviteli folyamatokat és kialakítottuk a jogosultsági szinteket (Vezetők, létesítményfelelősök, mérnökök, pénzügyi szerkesztők)
Néhány hetes használat után, a dolgozók eredményes szoftver használatról számoltak be, megkönnyítve az információ átadását és dokumentum keresést/kezelést.
Felmerült egy olyan vezetői támogató szoftver igénye, ahol az adott terület vezetői az irodán kívül is hozzáférnek egy projekt adataihoz. A projekt adatlapja tartalmazta a vállalkozói szerződést és annak összes módosítását, a teljesítés igazolásokat, azok állapotát, a benyújtott alvállalkozói számlákat, és pénzügyi státuszát is.
Egy veszprémi építőipari cégünknél az elmúlt években jelentősen növekedett a projektek száma és felmerült az igény egy platformfüggetlen projektkezelő rendszer kialakítására.
A webes alapú szoftver nonstop elérhető bármely platformról, ezzel is megkönnyítve a dolgozók munkáját az adott projektekhez tartozó dokumentumok gyors kereséséhez.
A felmerült igények:
- Generál vállalkozási és alvállalkozói szerződések dokumentálása és kezelése.
- Megrendelők, engedélyek, szerződések, banki garanciák, előlegek, számlák, kifizetések, jegyzőkönyvek dokumentációja.
- Jogosultsági szintek kialakítása.
- Archiválás
- Keresés
A megvalósításhoz felmértük a dolgozói igényeket, hogy a leghatékonyabb módon tudjuk kivitelezni a kért szoftvert. Elemeztük a gazdasági és ügyviteli folyamatokat és kialakítottuk a jogosultsági szinteket (Vezetők, létesítményfelelősök, mérnökök, pénzügyi szerkesztők)
Néhány hetes használat után, a dolgozók eredményes szoftver használatról számoltak be, megkönnyítve az információ átadását és dokumentum keresést/kezelést.
Weboldal: