
PANNON SIGNUM Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Pannon Signum Kft. 2018 óta foglalkozik szoftverfejlesztéssel, weboldalak üzemeltetésével, valamint online marketinggel és tartalomgyártással. Folyamatosan bővülő saját hírportál portfóliónkban megtalálható gazdasági portál (Üzletem.hu), valamint tematikus oldalak is (ESGhirek.hu, Atombusiness.hu). Emellett kiemelt médiapartnerei vagyunk a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének, és a KAVOSZ - Széchenyi Kártya Programnak. Szoftverfejlesztési portfóliónk része a webfejlesztéseken túl egy speciálisan HR cégek számára készült egyedi ügyviteli rendszer is, melynek kizárólagos magyarországi forgalmazói vagyunk.
Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel
Esettanulmány
Ügyfelünk, a Starjobs Magyarország Kft. projektje egy Tolna megyei, magyar tulajdonú csomagolóanyag-gyártó üzem volt. Állandó létszáma 120 fő, háromműszakos termeléssel. A régiós e-kereskedelmi és FMCG partnerekhez igazodva a megrendelésállomány erősen szezonális (november–januárban +40 %). A bérpiaci verseny miatt az éves fluktuáció 15 %, miközben a HR-csapat mindössze két munkatársból áll. A géppark modern, az ERP-rendszer digitalizált, de a toborzás és a munkaügyi adminisztráció eddig nagyrészt manuális folyamat volt.
2024 végén a cég rekord mennyiségű ünnepi rendelést kapott, amihez 35 ideiglenes rakodó és csomagoló munkavállaló kellett volna két héten belül.
A hagyományos toborzási csatornák (állásportálok, munkaerő-kölcsönzők) átlag 3–4 hetes teljesítési ideje és 25 %-os visszamondási aránya veszélyeztette a 96 %-os szállítási SLA-t.
Az adminisztratív terhelés (szerződések, munkavédelmi oktatás, bérszámfejtés) meghaladta a HR-osztály kapacitását, a termelésvezetés túlóra-beosztással próbálta pótolni a hiányt, ami költségnövekedést és baleseti kockázatot okozott.
A menedzsment célja: 24–48 órán belül megbízható, betanított munkaerő elérése fix óradíjon, minimális HR-adminisztrációval, a háromműszakos rendhez igazodva.
A Pannon Signum Kft. a Workis online HR-platform self-service modelljét javasolta. A műszak- és óradíj-adatok feltöltése ≈10 perc volt, majd a rendszer az 100 000+ fős jelöltadatbázisban publikálta a hirdetést. A HR-es műszakonként átlag 7 jelölt közül választhatott, előre látva a 4,48/5-ös átlagos értékeléseket és a ledolgozott műszakok számát. A 35 pozíció 100 %-a 24 órán belül betelt, a megjelent munkaerő jelenléti aránya 98 % volt.
A munkavállalók a Starjobs-szal álltak munkaviszonyban, így a platform intézte a szerződéseket, bérszámfejtést, munkaruhát és a kötelező oktatást. A cég HR-csapata ≈40 munkaórát takarított meg, a túlóraköltségek fele elmaradt. A fix 5,68 €/óra díj 12 %-kal kedvezőbb volt a korábbi munkaerő-kölcsönzői tarifánál.
Üzleti eredmények:
A termelés határidőre teljesült, a túlóraráta 18 %-ról 6 %-ra csökkent.
A szezonális csúcs végére 6 ideiglenes dolgozót véglegesítettek, mivel a platform valós idejű értékelései segítették a kiválasztást.
A siker nyomán a cég 2025-re a Workist beépítette a kapacitástervezésbe, 8 % bérköltség-megtakarítást és 30 %-kal gyorsabb belépő-átfutási időt tűzött ki.
A Workis bevezetése így nemcsak az akut munkaerő-hiányt oldotta meg 24 órán belül, hanem hosszú távon is mérhető költség- és hatékonysági előnyt hozott a Starjobs Magyarország Kft. számára.
2024 végén a cég rekord mennyiségű ünnepi rendelést kapott, amihez 35 ideiglenes rakodó és csomagoló munkavállaló kellett volna két héten belül.
A hagyományos toborzási csatornák (állásportálok, munkaerő-kölcsönzők) átlag 3–4 hetes teljesítési ideje és 25 %-os visszamondási aránya veszélyeztette a 96 %-os szállítási SLA-t.
Az adminisztratív terhelés (szerződések, munkavédelmi oktatás, bérszámfejtés) meghaladta a HR-osztály kapacitását, a termelésvezetés túlóra-beosztással próbálta pótolni a hiányt, ami költségnövekedést és baleseti kockázatot okozott.
A menedzsment célja: 24–48 órán belül megbízható, betanított munkaerő elérése fix óradíjon, minimális HR-adminisztrációval, a háromműszakos rendhez igazodva.
A Pannon Signum Kft. a Workis online HR-platform self-service modelljét javasolta. A műszak- és óradíj-adatok feltöltése ≈10 perc volt, majd a rendszer az 100 000+ fős jelöltadatbázisban publikálta a hirdetést. A HR-es műszakonként átlag 7 jelölt közül választhatott, előre látva a 4,48/5-ös átlagos értékeléseket és a ledolgozott műszakok számát. A 35 pozíció 100 %-a 24 órán belül betelt, a megjelent munkaerő jelenléti aránya 98 % volt.
A munkavállalók a Starjobs-szal álltak munkaviszonyban, így a platform intézte a szerződéseket, bérszámfejtést, munkaruhát és a kötelező oktatást. A cég HR-csapata ≈40 munkaórát takarított meg, a túlóraköltségek fele elmaradt. A fix 5,68 €/óra díj 12 %-kal kedvezőbb volt a korábbi munkaerő-kölcsönzői tarifánál.
Üzleti eredmények:
A termelés határidőre teljesült, a túlóraráta 18 %-ról 6 %-ra csökkent.
A szezonális csúcs végére 6 ideiglenes dolgozót véglegesítettek, mivel a platform valós idejű értékelései segítették a kiválasztást.
A siker nyomán a cég 2025-re a Workist beépítette a kapacitástervezésbe, 8 % bérköltség-megtakarítást és 30 %-kal gyorsabb belépő-átfutási időt tűzött ki.
A Workis bevezetése így nemcsak az akut munkaerő-hiányt oldotta meg 24 órán belül, hanem hosszú távon is mérhető költség- és hatékonysági előnyt hozott a Starjobs Magyarország Kft. számára.
Weboldal: