Maximum Agency Korlátolt Felelősségű Társaság

Maximum Agency Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Mi egy 360°-os Web- és Marketing Ügynökség vagyunk, ahol cégeket és brandeket juttatunk a felső 1%-ba. Nem ígéretekkel, hanem bizonyított, milliárdokat termelő stratégiákkal. 13 év, 1.200 vállalkozás, 8 ország, több milliárd forint értékű eredmény – az induló baba-mama webshoptól a COOP élelmiszerláncig. Több száz esetet láttunk szárnyalni és elbukni. Így összeállt egy olyan sikermodellünk, amit beépítünk a Te vállalkozásodba is. 2026-ban már nem elég „csinálni a Facebookot” vagy „rátenni egy hirdetést”.
A növekedéshez integrált, többcsatornás marketingrendszer kell: Facebook és Google hirdetések, márkádra szabott weboldal vagy webáruház, e-mail marketing, SEO, social media, videós tartalommarketing és AI-alapú automatizációk. B2B és B2C szolgáltatások, innovatív megoldások, digitalizáció és fejlesztés – Ez a Maximum Web & Marketing Agency.

Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel

Esettanulmány

A COOP az ország legnagyobb lefedettséggel rendelkező, hazai élelmiszerlánca, mindannyiunk „jó szomszédja”. A jelmondat kifejezi a hálózat legfontosabb ismérvét: a COOP szinte mindenütt jelen van, barátságos, közeli élelmiszerüzlet, mindennapi életünk része. Sokoldalú üzlettípusainak köszönhetően, lehetősége nyílik a vásárlói igények teljes körű kielégítésére: a falvakban a lélekszámhoz igazodó kisboltok jelentik a lakosságnak a mindennapi élethez szükséges élelmiszer és vegyi áru beszerzési lehetőséget, a községekben és városokban nagyobb alapterületű üzletek versenyeznek a multinacionális láncokkal.
Az üzletlánc céljai között előkelő helyen szerepel a magyar kereskedelmi kultúra színvonalának emelése, különösen a fogyasztók részére történő személyes eladás és a vásárlás kulturált körülményeinek biztosításával.
A kampány fő célja az élelmiszer házhozszállítás kényelmének kommunikálása a felhasználók felé, a Coop brand Online Webáruházának ezen irányban történő kiépítése. A kihívás során a márka fiatalítása is cél, mivel főként idősödő, vidéki vásárló közönség áll rendelkezésre és az online fiatalabb, nagyobb városi közönséget érinti magasabb arányban. Második kihívás az erős verseny, mint a Kifli.hu, a TESCO és versenytársai mellett 8-10 éves hátrányból való felzárkóztatása. A versenyelőny kommunikálása is cél, hogy akár 1 munkanapon belül, a teljes országban, törzsvásárlói kedvezmények- és feltételek mellett elérheti a Coop- és nagyobb márkák kedvező árait. A Célközönségnek a minőség mellett a gyorsaság és az ár is kiemelten fontos szempont, és az egyes egyedi kampány kommunikációk kiemelt alappillérei a vásárlási funnelnek. További cél volt a havi 3-5M Ft közötti árbevétel stabilizálása konkrét kampányokra vetítve, így tartva az átlagos 15x-ös szorzót marketing költség kontra bevétel arányában. Ezentúl a visszatérő vásárlók számának növelése és a kosárérték növelése is kitűzött cél volt.
A kampánystruktúra kialakításakor komplex megközelítést alkalmaztunk: a Facebook és Google Ads hirdetéseket kiegészítettük SEO-val, influenszer kampánnyal, márkaarc kereséssel, hírlevelezéssel és e-mail automatizmusokkal. Folyamatosan teszteltük a közönséget, hogy színekre, szimbólumokra és szövegekre hogyan reagálnak, így optimalizáltuk a tartalmakat a konverzió növelése érdekében.

A kezdeti TV, rádió és offline megjelenések után a mérések alapján 2,3x hatékonyabbnak bizonyult az online hirdetés, így 4,5 hónap után teljesen átálltunk digitális csatornákra. Mivel a Coop Online nincs összekötve a fizikai boltokkal, kizárólag online stratégiákban gondolkodtunk.

SEO fronton folyamatos blogcikkeket készítettünk a top 18 kulcsszóra, on-site és off-site SEO-t alkalmaztunk, ami jelentős organikus forgalomnövekedést és jobb kulcsszó-pozíciókat eredményezett. Heti hírlevelek és 53 lépéses e-mail automatizmus segítették a vásárlói funnel építését, 1,8%-os konverziós aránnyal. Az átlagos kosárérték 7–10%-kal nőtt, a havi bevételek stabilan a tervezett cél felett teljesítettek.

A webshop kezdetben pár száz termékkel indult, mára több ezer terméket kínál, tízezres törzsvásárlói bázissal. A SalesAutopilot, Optimonk és remarketing kampányok (Facebook, Instagram, Google, YouTube) révén erősítettük a vevőszerzést és a visszatéréseket. Kiemelt figyelmet kapott a feliratkozók gyűjtése is kérdőívekkel, nyereményjátékokkal, játékos pop-upokkal.

2–3 havonta PR kampányokat is indítottunk: a legjobb kampányunkat 46 médium hozta le, amely 32%-kal növelte a hirdetések hatékonyságát. Offline megoldásként minden csomagba egyedi kupon és személyes üzenet került, ami 25–30%-kal emelte a visszatérő vásárlók számát.

Összességében a stratégiánk eredményeként dinamikusan nőtt a forgalom, a kosárérték és a konverziós arány, a Coop Online stabil és profitábilis webshoppá vált.