Finetune Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Finetune Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Csapatunk több mint 10 éves tapasztalattal rendelkező szakemberekből áll, akik a digitális termékfejlesztés, marketing, UX/UI tervezés és pszichológia területein szerzett tudásukat ötvözik.

Célunk, hogy a neuromarketing, viselkedéstudományok és felhasználói élmény kutatás/tervezés eszköztárával segítsük partnereinket jó döntéseket hozni a digitalizáció, termékfejlesztés és marketing kihívásaiban.

Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel

Esettanulmány

Ügyfelünk egy körülbelül 70 főt foglalkoztató, belföldi és nemzetközi árufuvarozással foglalkozó KKV. A cég a dinamikus növekedése mellett kettős munkaerőpiaci kihívással nézett szembe: a gépkocsivezetői pozíciókban folyamatos volt a fluktuáció, míg a logisztikai és adminisztratív szellemi munkakörökre a jelöltek megtalálása a nagy állásportálokon rendkívül költségesnek bizonyult.
A cég az állásportál bevezetése előtt komoly toborzással kapcsolatos problémákkal küzdött. A legfőbb nehézséget a magas és kiszámíthatatlan toborzási költségek jelentették, mivel a szellemi pozíciók hirdetéseiért esetenként több százezer forintot fizettek a vezető állásportáloknak. Ezzel párhuzamosan a nem volt meg a megfelelő technológiai hátterük ahhoz, hogy saját, költséghatékonyabb Google vagy Facebook hirdetési kampányokat futtassanak, és a beérkező jelölteket professzionálisan kezeljék.

A beérkező önéletrajzokat egy központi e-mail fiókban gyűjtötték, ami szervezetlen adminisztrációhoz és átláthatatlan folyamatokhoz vezetett. A jelöltek utókövetése esetleges volt, a pályázatok gyakran elvesztek és nem épült egy visszakereshető, saját adatbázis.

A negatív következmények a napi működésben is megmutatkoztak: a HR-munkatárs leterheltsége, a rossz jelöltélmény, és a betöltetlen gépkocsivezetői pozíciók miatti közvetlen bevételkiesés.
Ügyfelünk részére szállított whitelabel állásportálunkkal egy központi toborzási ökoszisztémát hoztunk létre. A portál professzionális felületet biztosít az összes nyitott pozíció bemutatására, és ami kulcsfontosságú, hatékony landing page-ként szolgál a cég saját Google és Facebook hirdetési kampányaihoz, így kiváltva a költséges külső hirdetési felületeket.

A rendszer lehetővé tette a jelöltek számára, hogy létrehozzák saját profiljukat. Ezzel ügyfelünk egy folyamatosan bővülő, kereshető, saját jelöltadatbázist kezdett építeni, amely a fluktuációval küzdő munkakörök esetében stratégiai eszközzé vált.

A bevezetést követően elért konkrét üzleti előnyök:
- Költségoptimalizálás: A saját hirdetési csatornákra való áttéréssel a toborzási költségeiket jelentősen csökkentettük.
- Hatékonyságnövekedés: Az adminisztrációs terhek csökkentek, a toborzásra fordított teljes idő pedig jelentősen lerövidült.
- Minőségi jelöltek: A célzottabb hirdetéseknek köszönhetően nőtt a releváns jelöltek aránya.
- Erősödő munkáltatói márka: A portál javította a cégimázst és a jelöltélményt.