
NAGY ALEX E.V.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Egyéni vállalkozóként szoftverfejlesztési szolgáltatásokat kínálok azoknak, akik megbízható, modern és hosszú távon is jól működő digitális megoldásokat keresnek. Legfőbb területem (PWA) és (SPA) készítése. Ezek a megoldások sokkal gyorsabbak és kényelmesebbek a hagyományos weboldalaknál: mobilra is telepíthetők, offline is működnek, és minden eszközön egyszerűen használhatók.
A fejlesztéshez többféle technológiát használok, például C++, HTML, JavaScript és TypeScript. Ezekkel széles körű igényeket lehet lefedni: a nagy teljesítményű rendszerektől kezdve egészen a korszerű webes alkalmazásokig. Munkám során mindig figyelek arra, hogy a végeredmény ne csak technikailag legyen naprakész, hanem valóban segítse az ügyfelek céljait és értéket adjon a felhasználóknak.
Korábbi munkáim és referenciáim személyes egyeztetés keretében érhetők el, hiszen minden projekt egyedi, és ügyfeleim érdekeit szem előtt tartva kezelem a részleteket.
A fejlesztéshez többféle technológiát használok, például C++, HTML, JavaScript és TypeScript. Ezekkel széles körű igényeket lehet lefedni: a nagy teljesítményű rendszerektől kezdve egészen a korszerű webes alkalmazásokig. Munkám során mindig figyelek arra, hogy a végeredmény ne csak technikailag legyen naprakész, hanem valóban segítse az ügyfelek céljait és értéket adjon a felhasználóknak.
Korábbi munkáim és referenciáim személyes egyeztetés keretében érhetők el, hiszen minden projekt egyedi, és ügyfeleim érdekeit szem előtt tartva kezelem a részleteket.
Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel
Esettanulmány
Az ügyfél a pénzügyi szektorban tevékenykedik, fő profilja a különféle pénzügyi termékek és szolgáltatások. Így gyakran foglalkozik hitelekkel és azok közvetítésével és ügyfelek támogatásával. A vállalkozás kis- és középvállalkozás méretű, továbbá rugalmas szervezeti struktúrájának köszönhetően, gyorsan tud reagálni a piaci változásokra és az ügyfelek tényleges igényeire.
2025-ben bevezetett Otthon Start hitelprogram nagyban befolyásolja az említett piaci körülményeket, amely új lehetőségeket hozott a lakossági hitelpiacon. Az ügyfél célja, hogy korszerű, könnyen használható és letisztult online megoldásokkal minél több érdeklődőt elérhessen, és a hitelprogramhoz kapcsolódó szolgáltatásait gyorsan és hatékonyan tudja bemutatni.
Az erőforrások tekintetében a vállalkozás rendelkezik a szükséges szakmai háttérrel is. A projekt keretében ezért egy (SPA) alkalmazás, háttérben futó adatbázis, valamint a működéshez szükséges digitális eszközök, például egy hitelkalkulátor fejlesztése valósult
Az ügyfél célja az volt, hogy a 2025-ös Otthon Start hitelprogramhoz kapcsolódva egy korszerű, könnyen használható webes felületet biztosítson az érdeklődői számára. A piaci verseny miatt különösen fontos volt, hogy a felhasználók gyorsan és egyszerűen tudjanak tájékozódni a lehetőségekről, valamint saját igényeik alapján előzetes számításokat is tudjanak végezni.
Ehhez elengedhetetlen volt egy hitelkalkulátor fejlesztése, amely átláthatóan mutatja meg a programhoz kapcsolódó pénzügyi feltételeket. Ugyanilyen fontos volt a beérkező leadek strukturált kezelése és rendszerezése, hiszen az ügyfél hatékony ügyfélkapcsolati folyamatokat kívánt kiépíteni, így segítve számára a személyes kapcsolatfelvételt.
További üzleti elvárásként megjelent a GDPR-megfelelés biztosítása is gondolok itt arra, hogy a webes rendszernek teljes mértékben meg kellett felelnie az adatvédelmi és minden egyéb jogi előírásoknak is, hogy a felhasználók biztonságban tudhassák személyes adataikat.
A rendszer bevezetését követően rövid időn belül megérkeztek az első leadek, amelyek konkrét üzleti megállapodásokhoz vezettek megrendelőm számára. Az ügyfél a 2025-ös Otthon Start hitelprogramhoz kapcsolódva, mérhető üzleti előnyökhöz is jutott: bővült az ügyfélköre, és emelkedett a megkötött szerződések száma.
Megrendelőm elégedetten nyilatkozott, hiszen a rendszer jogilag is teljes mértékben megfelel az előírásoknak (GDPR-kompatibilis). A beépített hitelkalkulátor szintén nagy segítséget jelentett, az ügyfelek már az első kapcsolatfelvétel előtt tisztábban látták, mekkora hitelösszeggel számolhatnak körülbelül, ami gördülékenyebbé tette a későbbi tárgyalásokat és ügyfélszituációkat. Ezáltal kijelenthető, hogy megrendelőm nemcsak hatékonyabbá vált, hanem több szabadidőhöz is jutott.
Nagy előnyt jelentett továbbá a fejlesztett adatbázis, amelyről a visszajelzések egyértelműen pozitívak voltak. Az ügyfél szerint a rendszer letisztult, átlátható, könnyen kezelhető és gyorsan értelmezhető, ami jelentősen megkönnyíti a mindennapi munkáját.
2025-ben bevezetett Otthon Start hitelprogram nagyban befolyásolja az említett piaci körülményeket, amely új lehetőségeket hozott a lakossági hitelpiacon. Az ügyfél célja, hogy korszerű, könnyen használható és letisztult online megoldásokkal minél több érdeklődőt elérhessen, és a hitelprogramhoz kapcsolódó szolgáltatásait gyorsan és hatékonyan tudja bemutatni.
Az erőforrások tekintetében a vállalkozás rendelkezik a szükséges szakmai háttérrel is. A projekt keretében ezért egy (SPA) alkalmazás, háttérben futó adatbázis, valamint a működéshez szükséges digitális eszközök, például egy hitelkalkulátor fejlesztése valósult
Az ügyfél célja az volt, hogy a 2025-ös Otthon Start hitelprogramhoz kapcsolódva egy korszerű, könnyen használható webes felületet biztosítson az érdeklődői számára. A piaci verseny miatt különösen fontos volt, hogy a felhasználók gyorsan és egyszerűen tudjanak tájékozódni a lehetőségekről, valamint saját igényeik alapján előzetes számításokat is tudjanak végezni.
Ehhez elengedhetetlen volt egy hitelkalkulátor fejlesztése, amely átláthatóan mutatja meg a programhoz kapcsolódó pénzügyi feltételeket. Ugyanilyen fontos volt a beérkező leadek strukturált kezelése és rendszerezése, hiszen az ügyfél hatékony ügyfélkapcsolati folyamatokat kívánt kiépíteni, így segítve számára a személyes kapcsolatfelvételt.
További üzleti elvárásként megjelent a GDPR-megfelelés biztosítása is gondolok itt arra, hogy a webes rendszernek teljes mértékben meg kellett felelnie az adatvédelmi és minden egyéb jogi előírásoknak is, hogy a felhasználók biztonságban tudhassák személyes adataikat.
A rendszer bevezetését követően rövid időn belül megérkeztek az első leadek, amelyek konkrét üzleti megállapodásokhoz vezettek megrendelőm számára. Az ügyfél a 2025-ös Otthon Start hitelprogramhoz kapcsolódva, mérhető üzleti előnyökhöz is jutott: bővült az ügyfélköre, és emelkedett a megkötött szerződések száma.
Megrendelőm elégedetten nyilatkozott, hiszen a rendszer jogilag is teljes mértékben megfelel az előírásoknak (GDPR-kompatibilis). A beépített hitelkalkulátor szintén nagy segítséget jelentett, az ügyfelek már az első kapcsolatfelvétel előtt tisztábban látták, mekkora hitelösszeggel számolhatnak körülbelül, ami gördülékenyebbé tette a későbbi tárgyalásokat és ügyfélszituációkat. Ezáltal kijelenthető, hogy megrendelőm nemcsak hatékonyabbá vált, hanem több szabadidőhöz is jutott.
Nagy előnyt jelentett továbbá a fejlesztett adatbázis, amelyről a visszajelzések egyértelműen pozitívak voltak. Az ügyfél szerint a rendszer letisztult, átlátható, könnyen kezelhető és gyorsan értelmezhető, ami jelentősen megkönnyíti a mindennapi munkáját.
Weboldal: