HELION Mérnöki Tanácsadó és Szolgáltató kft.

HELION Mérnöki Tanácsadó és Szolgáltató kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk már több mint 20 éve nyújt segítséget elsődlegesen a hulladékgazdálkodásban részt vevő kis-, közép- és nagyvállalkozások számára. Alkalmazásaink használatával az ügyfeleink a rájuk vonatkozó környezetvédelmi jogszabályi kötelezettségeket (nyilvántartás, adatszolgáltatás, ellenőrzések) digitálisan teljesítik. Web alapú fejlesztéseink a leghatékonyabban támogatják a táv- és csoportmunkát. Gondoskodunk az alkalmazás bevezetéséről, betanításáról és együttműködünk a felmerülő újabb igények megvalósulásáról is. Reszponzív felületek kialakításával mobil eszközön is használhatóak az alkalmazások!

Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel

Esettanulmány

Partnerünk hulladékgazdálkodási tevékenységet folytat két telephelyen, ahol összesen 15 főt foglalkoztat.
Partnerünknél a hulladékgazdálkodási jogszabályokban előírt kötelezettségek (nyilvántartás folyamatos és naprakészen vezetése, a napi, havi, negyedévenkénti és éves adatszolgáltatások) teljesítése nehézséget okozott. Cég több telephelye esetén eltérő adatrögzítési gyakorlatokat követtek. A papíralapú és/vagy excel alapú nyilvántartások gyakori duplikációt, hibás anyagkódokat tartalmaztak. A telephelyet érintő adatrögzítési folyamatok helytelen adatfeldolgozása, az adatok tárolása, valamint az adatok átláthatatlansága a vezetői döntéseket sem támogatta. Nehézséget okozott mindez az adatszolgáltatások egységesítésében is, ezért az adatok pontatlan leadása hatósági figyelmeztetéssel vagy esetenként bírság kiszabásával járt.
Anyagmérlegen alapuló AMAKIR szoftver bevezetésével az alábbi funkciók segítették Partnerünk tevékenységét:
• egyedi jogosultsági szintek telephelyenként (pl. adatgazda, adatrögzítő, adatszolgáltató, lekérdező, mérlegelő ügyintéző);
• anyagforgalomhoz kötött bizonylatképzés (mérési jegyzőkönyv, szállítólevél, vételi jegy, Sz lap);
• mérleg integrációval a súlyadatok automatikusan rögzítésre kerültek;
• excel-import funkció: pl.: induló készlet, partnerlista, anyagok betöltése;
• excel-export funkció;
• változáskövetés;
• lekérdezések különböző szempontok szerint;
• dátum védelem a már elkészült adatszolgáltatás ismételt benyújtásának elkerülése érdekében;
A hatékonyabb és pontosabb adatrögzítés átláthatóbb rendszert hozott létre, ezzel is támogatva az elemzések, döntések megalapozását.
A bevezetett szoftver hozzájárult Partnerünk esetében az adatszolgáltatási teher csökkenéséhez, a hibás adatszolgáltatások arányának csökkenéséhez, továbbá az adatrögzítésre fordított idő és a papíralapú bizonylatok arányának csökkenéséhez. Mind a hatósági és a MOHU visszajelzések is pozitívvá, problémamentessé váltak.

Weboldal: