Play All Informatikai Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Play All Informatikai Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Playall Informatika 2018-as megalakulása óta egyedi informatikai fejlesztésekkel foglalkozik.

Fő profilunk az egyedi webalkalmazás fejlesztés, szoftverfejlesztés, weboldalfejlesztés és mobil app fejlesztés. Hisszük, hogy minden ügyfél igény egyedi és egyéni, így nem hiszünk a dobozos megoldásokban, ennek előnyeként nincs olyan speciális igény vagy kérés amelynek ne tudnánk eleget tenni.

Cégünk az elmúlt 7 év során folytonosan fejlődött, növekedett és a hazai informatikai szegmens meghatározó szereplőjévé vált. Ügyfeleink között vannak önkormányzatok, nagyvállalatok és kisvállalkozások egyaránt. Küldetésünk a vállalkozás megalakulása óta változatlan: Magas szintű szaktudással értéket teremteni a jövőnek.

Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel

Esettanulmány

A Detect Kft. több mint 20 éves múltú biztonságtechnikai és villanyszereléssel foglalkozó családi vállalat. Több mint 10 főt foglalkoztat és több mint 300 millió forint forgalmat bonyolított a tavalyi évben.
A munkavállalók munkarendje, munka helyszínek, időpontok és erőforrás kezelés, kezelendő hibajegyek kinőtték a papír alapú és Excel alapú megoldásokat.
A Detect Kft. a munkafolyamatait egy helyen látja és kezelheti egy központi webalkalmazásban, ami reszponzívan jól használható egyaránt mobilon és asztali számítógépen is. A rendszer több modulból épül fel: Eseménykezelő, munkanapló, hibabejelentő, HR modul, szabadságkezelő modul, erőforrás kezelés, járműkezelés.

A rendszer tökéletesen kommunikál a cég weboldalának hibabejelentő aloldalával, ahol a cég ügyfelei könnyedén és egyszerűen tudják a hibákat bejelenteni, a munkatársak pedig ezután ezeket szervizelni, hála az általunk fejlesztett egyedi CRM rendszernek.

A feladatokat a vezetőség könnyedén ki tudja osztani, a munkatársakat a projektekhez hozzárendelni és mindig látható az, hogy éppen mely státuszában van egy project.