Anderson Smart AI Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Anderson Smart AI Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az Anderson Smart AI Kft. 2018 óta nyújt professzionális ügyfélszolgálati és IT fejlesztési megoldásokat, melyeket ma már saját fejlesztésű AI termékeink egészítenek ki. Innovációink közé tartozik az Anna Anderson voicebot, az Email AI asszisztens, a Chat asszisztens, a SmartMentor betanító rendszer és a Hibrid ügyfélszolgálat (Ember + AI). Ezek a szoftverek forradalmasítják a vállalatok működését: csökkentik a költségeket, gyorsítják a folyamatokat, és mérhető üzleti eredményt hoznak. Célunk, hogy partnereink a mesterséges intelligencia erejével érjenek el nagyobb hatékonyságot és növekedést.
2 telephelyünk van, Pécsen és Komlón.

Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel

Esettanulmány

Az Anderson Group Hungary Kft. 2008 óta működik, fő profilja az ügyfélszolgálati és back office szolgáltatások biztosítása. A vállalat központja Pécsett található, emellett Komlón is üzemeltet irodát. 2024 szeptemberében a pécsi egység 30 új kollégával bővült. 2024-ben a társaság 270 millió forintos árbevételt ért el, ekkor 25 munkatársat foglalkoztatott. Az Anderson elsősorban hazai partnerekkel dolgozik együtt, rugalmasan igazodva a piaci kihívásokhoz. Szolgáltatásai között szerepel a telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat, az értékesítési folyamatok menedzselése, valamint magyarországi képviseleti feladatok ellátása. A cég kiemelt figyelmet fordít az innovációra és a legújabb technológiák bevezetésére, hogy ügyfeleinek versenyelőnyt nyújtson.
Üzleti kihívások:

· Ügyfél-elégedettség és válaszidő – A fogyasztók gyors, pontos kommunikációt várnak, ugyanakkor sok vállalatnak nincs erőforrása a 24/7-es ügyfélszolgálatra.

· Költséghatékonyság – A saját ügyfélszolgálati csapat fenntartása költséges, különösen KKV-k számára, hiszen a bérek, az IT-rendszerek és a képzések jelentős terhet jelentenek.

· Ingadozó terhelés kezelése – Olyan ágazatokban, mint az e-kereskedelem vagy a pénzügyi szektor, erőteljes forgalmi ingadozások fordulnak elő, amelyekhez rugalmas kapacitás szükséges.

· Szakértelem és nyelvi támogatás – Az ügyfelek igénye a többnyelvű, szakszerű támogatás iránt növekszik, amit nem minden cég tud házon belül biztosítani.

· Digitalizáció és automatizáció – A versenyképesség megőrzéséhez szükséges chatbotok, AI és egyéb megoldások bevezetése komoly beruházásokat igényel.

Az Anderson Group Hungary Kft. az ügyfélszolgálati hatékonyság növelését mesterséges intelligenciára épülő megoldásokkal támogatja. A legújabb fejlesztés egy AI alapú ügyintéző támogató szoftver a SmartMentor.
Fő funkciók

· Digitális betanító asszisztens: chatfelületen keresztül azonnali válaszokat ad az új és meglévő munkatársak kérdéseire.

· Céges tudásbázisra épül: a vállalat saját folyamataira, szabályaira épülő adatbázisból meríti a válaszokat, amelyek könnyen frissíthetők.

· Folyamatos támogatás: nemcsak az új belépőket segíti, hanem a régi kollégákat is, ha új feladatkörbe kerülnek vagy változó tudásanyagot kell használniuk.

· Riportálás és visszajelzés: megmutatja, ki milyen témában kérdez, mennyire használja a rendszert, így látszik, hol szükséges további képzés.


Üzleti hasznok

· Gyorsabb betanulás: a munkatársak hamarabb válnak önállóvá.

· Kevesebb hiba: az azonnali, pontos válaszok csökkentik a hibák számát.

· Erőforrás-megtakarítás: a tapasztalt kollégák ideje felszabadul, mivel nem kell folyamatosan betanítaniuk.

· Költségcsökkentés: rövidebb betanulási idő és kevesebb betanító kapacitás szükséges.

· Szezonális és diákmunka támogatása: könnyen beilleszthetők rövid távú vagy alkalmi munkavállalók is.

· Átláthatóság: riportok alapján pontosan mérhető, mely területeken kell erősíteni a képzést.


A cég a fent leírt hasznok hatására sokkal hatékonyabban tud működni mint korábban.