
SW-Logic Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cégbemutató
A SW-Logic Kft. digitális és kreatív fejlesztő cég, amely weboldalak, webalkalmazások és üzleti rendszerek tervezésére és kivitelezésére specializálódott. Szolgáltatásaink közé tartozik a UX/UI design, többnyelvű platformok fejlesztése, valamint WordPress és modern keretrendszerek (SvelteKit, NestJS, PostgreSQL) alkalmazása. Emellett offline grafikai tervezést, közösségi kommunikációt és digitális tartalomgyártást is biztosítunk. Ügyfeleinket keresőoptimalizálási és analitikai támogatással segítjük. Agilis módszertannal, átlátható folyamatokkal dolgozunk, hogy versenyképes, skálázható és fenntartható megoldásokat kínáljunk.
Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel
Esettanulmány
A matos.hu egy fiatal, magyar webáruház, amely egyedülálló étrend-kiegészítő termék, a Proboil forgalmazására jött létre, amely egy innovatív, magyar fejlesztésű szájöblítő. A webshop alapítója és a termék fejlesztője dr. Matos Orsolya, aki munkájáért 2024. szeptemberében elnyerte az Érték és Minőség Nagydíjat.
A vállalkozás kis cégmérettel, korlátozott humán és pénzügyi erőforrásokkal működik: nincs professzionális e-kereskedelmi csapat, a marketing büdzsé alacsony. A piac, amelybe belépett, erősen telített, hiszen a hagyományos szájöblítők olcsóbb, ismert márkák révén uralják a polcokat. A Proboil szájöblögető prémium termék, amely kiemelten a szakmai ajánlásokra és a fogászati közösség bizalmára épít.
A matos.hu indulásakor csupán két terméket kínált, forgalma nulla volt. A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy egy teljesen új, bizalmi alapú terméket kellett bevezetni egy erős árversennyel jellemezhető, ismert márkák által dominált piacon. A Proboil magas előállítási költsége miatt nem versenyezhetett a tömegpiaci árakon, így a kommunikációban a minőség, innováció és szakmai háttér került előtérbe.
További nehézséget jelentett:
Korlátozott hirdetési lehetőségek: étrend-kiegészítőként a Proboil nem reklámozható szabadon, különösen nem gyógyhatásokat sugallva.
Szűkös erőforrások: nincs dedikált e-kereskedelmi szakember, így a webshop üzemeltetése és ügyfélszolgálat is eseti módon történik.
Bizalomépítés szükségessége: mivel prémium árkategóriás, a vásárlók döntését elsősorban a szakmai ajánlások és hiteles információk segítik.
A megoldás többirányú, hosszú távú stratégiát igényelt:
SEO és tartalommarketing: negyedéves stratégiai elemzések készülnek Google Analytics és Search Console adatok alapján. A rendszeres blogcikkek és tudományos alapú tartalmak növelik az organikus elérést.
Social media jelenlét: Facebook és Instagram csatornák gondozása, edukatív posztokkal és közösségépítéssel.
Webshop fejlesztés: az egyszerű, 2 termékes bolt mára komplexebb rendszerré nőtt, amely automatizált marketing e-maileket is kezel (pl. kosárelhagyás értesítések, vásárlás utáni értékeléskérés).
Offline támogatás: szórólapok tervezése, csomagolástervezés, valamint fogászati rendelők bevonása partneri értékesítési csatornaként.
Az elmúlt hónapokban a stratégia eredményei egyértelművé váltak: a 0-ról induló webshop organikus látogatottsága és konverziós aránya folyamatosan növekszik, a Proboil egyre szélesebb körben ismertté válik, és a szakmai közegben is stabil bizalmat épít.
A vállalkozás kis cégmérettel, korlátozott humán és pénzügyi erőforrásokkal működik: nincs professzionális e-kereskedelmi csapat, a marketing büdzsé alacsony. A piac, amelybe belépett, erősen telített, hiszen a hagyományos szájöblítők olcsóbb, ismert márkák révén uralják a polcokat. A Proboil szájöblögető prémium termék, amely kiemelten a szakmai ajánlásokra és a fogászati közösség bizalmára épít.
A matos.hu indulásakor csupán két terméket kínált, forgalma nulla volt. A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy egy teljesen új, bizalmi alapú terméket kellett bevezetni egy erős árversennyel jellemezhető, ismert márkák által dominált piacon. A Proboil magas előállítási költsége miatt nem versenyezhetett a tömegpiaci árakon, így a kommunikációban a minőség, innováció és szakmai háttér került előtérbe.
További nehézséget jelentett:
Korlátozott hirdetési lehetőségek: étrend-kiegészítőként a Proboil nem reklámozható szabadon, különösen nem gyógyhatásokat sugallva.
Szűkös erőforrások: nincs dedikált e-kereskedelmi szakember, így a webshop üzemeltetése és ügyfélszolgálat is eseti módon történik.
Bizalomépítés szükségessége: mivel prémium árkategóriás, a vásárlók döntését elsősorban a szakmai ajánlások és hiteles információk segítik.
A megoldás többirányú, hosszú távú stratégiát igényelt:
SEO és tartalommarketing: negyedéves stratégiai elemzések készülnek Google Analytics és Search Console adatok alapján. A rendszeres blogcikkek és tudományos alapú tartalmak növelik az organikus elérést.
Social media jelenlét: Facebook és Instagram csatornák gondozása, edukatív posztokkal és közösségépítéssel.
Webshop fejlesztés: az egyszerű, 2 termékes bolt mára komplexebb rendszerré nőtt, amely automatizált marketing e-maileket is kezel (pl. kosárelhagyás értesítések, vásárlás utáni értékeléskérés).
Offline támogatás: szórólapok tervezése, csomagolástervezés, valamint fogászati rendelők bevonása partneri értékesítési csatornaként.
Az elmúlt hónapokban a stratégia eredményei egyértelművé váltak: a 0-ról induló webshop organikus látogatottsága és konverziós aránya folyamatosan növekszik, a Proboil egyre szélesebb körben ismertté válik, és a szakmai közegben is stabil bizalmat épít.
Weboldal: