KOVÁCS ANETT

KOVÁCS ANETT

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az egyéni vállalkozásom a marketing-kommunikáció és értékesítés területén eltöltött 20 évem után hoztam létre. A vállalkozás azon cégek számára kínál vállalkozásfejlesztési támogatást a marketing és kommunikáció területén, akik vagy induló vállalkozásként szeretnék szolgáltatásukat, vagy terméküket bevezetni a piacra, vagy már meglévő vállalkozásuk profitját növelni. A vállalkozás erősen értékesítés és márkaismertség támogatású fókusszal működik. Weboldalkészítés, hirdetéskezelés, stratégiai marketing és kommunikáció, illetve arculat és dekor fejlesztés a profil.

Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel

Esettanulmány

A Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. hazánk egyik Hugngarikuma, az egyedülálló eosin máz gyártásával. Az ágazat az ipari szekcióba sorolható, a piacon egyedülálló terméket készít saját gyártásban a porcelánipar területén. Saját erőforrásokkal, gyártósorokkal, és hozzávetőlegesen 50 munkavállalóval rendelkezik.
A feladat amit a Manufaktúra részére végeztem, egy marketing-kommunikációs rebranding volt. Megújítottuk a brandet, megalkottuk a Zsolnay Home Design termékcsaládot ami egyedülálló, mert a Zsolnay gyártásában készült pirogránit kiegészítve az eosin elemekkel, bekerült a prémium luxus lakberendezés termékei közé. Ennek a termékcsoportnak a nemzetközi értékesítési támogatását végeztük online kommunikációval, katalógusok gyártásával, és képi grafikai elemek elkészítésével.
Abban a szerencsés helyzetben voltunk, hogy nem volt üzleti probléma, mivel a Zsolnay Porcelánmanufaktúra az egyetlen a világon akinek a tulajdonában van az Eosin gyártásának a titka, így olyan egyedülálló terméket értékesítést kellett támogatni a marketing eszközeivel, ami nincs máshol a világon. Így egy alapos kutató munka alapján az értékesítési stratégia a nemzetközi piac lett, ahol megfelelő hirdetési stratégiával, képi megjelenítéssel tudtuk bevezetni a köztudatba a termékeket. Napjainkban Dubai-ban megtalálható egy önálló Zsolnay márkabolt, ahol elérhetők a termékek.
Online és offline kommunikácó, grafikai kreatívok készítése, megfelelő hirdetési stratégia és kivitelezés Google és Meta felületeken, majd egy személyes megjelenés kiállítás formájában.