FRANCZIA ZSOMBOR

FRANCZIA ZSOMBOR

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Átfogó digitális megoldásokat kínálok, elsősorban webfejlesztés területen. Modern, felhasználóbarát és reszponzív weboldalak készítésével segítem ügyfeleimet abban, hogy online jelenlétük professzionális és versenyképes legyen. A teljes körű szolgáltatás részeként grafikai tervezést, keresőoptimalizálást (SEO), valamint tárhely szolgáltatást és domain regisztrációt is biztosítok. Ügyfeleimmel, vagy adott esetben a marketingért felelős csapatukkal együttműködve kiemelt figyelmet fordítok a konverzió optimalizálásra, az IT biztonságra, hogy az általam fejlesztett rendszerek ne csak esztétikusak és hatékonyak, hanem biztonságosak is legyenek. Célom, hogy minden ügyfél számára személyre szabott, hosszú távon fenntartható megoldásokat nyújtsak, amelyek támogatják üzleti növekedésüket és digitális stratégiájuk sikerét.

Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel

Esettanulmány

Ügyfelem a Dél-Alföld egyik legnagyobb napelemes és villanyszerelési vállalkozása, 20+ fős állománnyal, több ezer ügyféllel és regionális lefedettséggel. Lakossági és ipari projekteken dolgoznak a tervezéstől a kivitelezésen át a karbantartásig. Piacukat erősen befolyásolják a támogatási ciklusok és az energiapiaci árak, a kereslet szezonális és ingadozó; az értékesítés tender- és ajánlatalapú, magas kosárértékkel és hosszabb döntési ciklussal. Belső erőforrásaik erősek a mérnöki és kivitelezési oldalon, viszont korlátozott marketing- és IT-kapacitással, elavult digitális ökoszisztémával rendelkeztek. Céljuk a minőségi leadek egyenletes, kiszámítható generálása, a márka megerősítése és a kapacitások kiegyensúlyozott kihasználása volt.
A megkereséskor elavult, nehezen használható weboldaluk volt, a korábbi fejlesztő nem volt elérhető, admin hozzáférés sem állt rendelkezésre. Emiatt nem tudtak tartalmakat frissíteni, kampány oldalakat indítani, akciókat és referenciákat publikálni, így a marketing gyakorlatilag megbénult. A régi rendszer lassú tárhelyen futott, mobilon gyenge felhasználói élményt nyújtott, a technikai SEO és a biztonság elavult volt, az űrlapok megbízhatatlanul működtek. Nem volt egységes mérési terv: hiányoztak a konverziós események, a kampányok céljai bizonytalanok voltak. Összességében az információ-architektúra nem tükrözte a valós szolgáltatási portfóliót és minőséget, ami akadályozta a bevételtermelő online jelenlétet.
Pár személyes és online egyeztetés után feltérképeztem a célokat. Teljesen nulláról, tiszta lappal indulva kézi vázlatokkal és UI tervekkel megterveztem a modern, a logó színvilágához illesztett, felhasználóbarát arculatot. Új információ-architektúrát és konverziós útvonalakat alakítottam ki (szolgáltatás–esettanulmány–CTA), majd egyedi, blokkszerkesztő-alapú WordPress témát fejlesztettem, amelyben a későbbiekben a marketing-oldalak is gyorsan összeállíthatók.

Az új oldalt saját, nagyvállalati szintű szerverre telepítettem. Teljesítmény-optimalizálást végeztem: képek AVIF/WebP, lazy loading, kritikus CSS, preconnect/prefetch. Beállítottam a struktúrált adatokat (Organization, Service, FAQ), sitemapet és korábbi oldalak átirányításait. Implementáltam a Consent Mode-ot, GA4-et és GTM-et eseményszintű mérésre, valamint elindítottam a folyamatos A/B tesztelési programot (hero üzenetek, űrlapmezők, CTA-variánsok). A biztonságot WAF, naplózás és automatikus mentések erősítik.

Az optimalizálások eredményeként a főoldal és a kulcs landingek kevesebb mint 0,5 mp alatt töltődnek be, a Core Web Vitals mutatók stabilan zöld tartományban vannak. A strukturált adatok és a tematikus tartalom révén a weboldalt mesterséges intelligencia alapú keresők is ajánlják; a forgalmi statisztikákban mérhető az AI-keresésekből érkező, új látogatói szegmens. Az A/B teszteknek köszönhetően pedig hónapról hónapra javul a konverzió.

A projekt legnagyobb üzleti értéke az, hogy az ügyfél visszakapta a kontrollt: gyors, mérhető és skálázható digitális alapot építettem, amin a marketing csapat önállóan tud kampányokat indítani, miközben a rendszer teljesítménye és megbízhatósága állandó.