Atosoft Korlátolt Felelősségű Társaság

Atosoft Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az Atosoft Kft. 2012 óta nyújt megbízható informatikai megoldásokat partnereinek. Fő tevékenységünk az egyedi fejlesztésű szoftverek tervezése, fejlesztése, hostolása és üzemeltetése, valamint honlapok készítése és webhosting szolgáltatás. Emellett IT- és műszaki tanácsadással segítjük ügyfeleink üzleti céljainak megvalósítását. Modern technológiákat és agilis módszertanokat alkalmazunk, hogy rugalmas, biztonságos és skálázható rendszereket hozzunk létre. Célunk, hogy ügyfélközpontú, hosszú távú együttműködésre épülő partnerséget alakítsunk ki, ahol minden megoldásunk a megrendelő igényeire szabott.


Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel

Esettanulmány

Az cég a megújuló energia / napelemes rendszerek területén tevékenykedik, elsősorban nagykereskedői funkcióban (napelemek, inverterek, akkumulátorok, tartószerkezetek, villanyszerelési kellékek) kínál komplett megoldásokat partnerei számára.
A cég 2021-ben alakult. 2024-ben a cég nettó árbevétele kb. 1,2 milliárd Ft, adózott eredménye kb. 59 450 000 Ft volt. Korábban (2023-ban) az árbevétel még csak ~ 37,6 millió Ft körül volt, ami gyors növekedést jelez az utóbbi években.
A nagykereskedelmi szegmensben az árverseny erős, a logisztika, raktározás és beszállítói viszonyok kulcsszerepet játszanak. Az cég is hangsúlyozza állandó raktárkészletet, rugalmas fizetési feltételeket, műszaki támogatást, partnerprogramokat.
Az ágazatban a verseny sokszínű: nemcsak hazai nagykereskedők, de importőrök, külföldi beszállítók, integrátor cégek is jelen vannak. A technológiai újítások folyamatos fejlesztést követelnek valamint hatékony belső folyamatokat amiben a CRM is nagy segítséget jelent.
Az cég, amely a napelemes rendszerek és energiahatékonysági megoldások nagykereskedelmében működik, az utóbbi években gyors növekedést ért el. Ez a bővülés azonban számos kihívást hozott:
• Széttagolt információk: az ügyféladatok, ajánlatok, szerződések és kommunikációk több platformon, különböző táblázatokban és e-mailekben voltak szétszórva.
• Marketing hatékonysági problémák: nehéz volt pontosan mérni, mely kampányok hoznak valódi eredményt, és hogyan reagálnak a partnerek az ajánlatokra.
• Értékesítési folyamatok átláthatatlansága: a sales csapat nehezen tudta követni, mely ügyfél milyen fázisban van, emiatt előfordult átfedés, duplikált munka vagy épp elmaradt megkeresés.
• Ügyviteli nehézségek: a rendeléskezelés, számlázás és logisztikai folyamatok kézi adminisztrációja lassú és hibalehetőségekkel terhelt volt.
Ezek a problémák egyértelművé tették, hogy a növekedés fenntarthatósága érdekében integrált ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerre (CRM) van szükség.
A cég egy olyan CRM rendszert vezetett be, amely nemcsak az értékesítésre, hanem a marketing és az adminisztrációs területekre is kiterjedt. A legfontosabb változások:
• Központi ügyféladatbázis: minden partnerrel kapcsolatos információ egy helyen, strukturáltan elérhető. Ez megszüntette az adatduplikációt és csökkentette az információvesztést.
• Automatizált marketing és kampánykezelés: a rendszer lehetővé tette célzott hírlevelek, ajánlatok, follow-up kampányok indítását, valamint a visszamérést.
• Sales pipeline követés: az értékesítők láthatják, melyik ügyfél melyik fázisban van, milyen lépés szükséges a továbbhaladáshoz, így nem maradnak el lehetőségek.
• Ügyviteli folyamatok integrálása: a rendeléskezelés, számlázás és logisztika részben automatizálttá vált, csökkentve az adminisztratív terhet.
• Transzparencia és riporting: vezetői szinten naprakész riportok készíthetők az értékesítésről, ügyfélaktivitásról, kampányeredményekről.
________________________________________
Eredmények és előnyök
A CRM bevezetésével a működése átláthatóbbá és hatékonyabbá vált:
• Az értékesítési folyamatok lerövidültek, nőtt az ügyfél-elégedettség.
• A marketing költségek jobban kontrollálhatóak lettek, mivel pontos mérési adatok állnak rendelkezésre a kampányok eredményeiről.
• Csökkent a hibalehetőségek száma az adminisztrációban és a logisztikában.
• A belső együttműködés erősödött, mivel minden munkatárs ugyanabból a rendszerből dolgozik.
• Az ügyfélkapcsolatok hosszabb távon erősödtek, a partneri elégedettség nőtt.

Weboldal: