Auri Consulting Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság

Auri Consulting Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A 2011-ben alapított Auri Consulting Kft. olyan technológiai szolgáltató vállalkozás, amely jelentős tapasztalattal és referenciákkal rendelkezik összetett adatmodellek, adatbázisok és programrendszerek tervezésében és fejlesztésében. Egyedi fejlesztésű rendszereink olyan kritikus országos infrastruktúra elemeiként találhatóak meg, mint az Országos Rendőr-főkapitányság, a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő nyilvántartó rendszerei, vagy a Miniszterelnökség dokumentumkezelő rendszere.
Társaságunk tevékenysége két szakmai divízióra oszlik. Az alkalmazás fejlesztés területén mind legacy rendszerek fejlesztésében, mind a legkorszerűbb technológiákkal történő megvalósításban jelentős tapasztalataink vannak. Másrészt kutatói és fejlesztői kapacitásunk, valamint aktív és jelentős akadémiai kapcsolataink révén folyamatosan részt veszünk olyan kutatás-fejlesztési projektekben, amelyek elsősorban termékek vagy szolgáltatások kialakítására irányulnak.

Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel

Esettanulmány

A Gamerfactory Kft. egy Budapesten, a XIII. kerületben működő, kis méretű számítógép-alkatrész kiskereskedelmi vállalkozás, amely eredetileg főként számítógépek összeszereléséből élt, de tevékenységét online értékesítéssel is szerette volna bővíteni. A cég három főt foglalkoztat, akik a működés valamennyi feladatát egymás között osztják meg. A vállalkozás korlátozott tőkével és saját raktárhelyiség nélkül dolgozik, ezért a termékeket jellemzően közvetlenül nagykereskedelmi partnereitől szerzi be, akikkel kedvező kapcsolatokat tart fenn. Logisztikai és raktározási kapacitásuk hiánya azonban megnehezíti a rendelések gyors és hatékony kiszolgálását. Az adminisztráció eddig nagyrészt Excel-táblákban történt, a webáruházi folyamatokat pedig manuálisan kezelték, ami napi szinten okozott szervezési és átláthatósági problémákat.
A Gamerfactory Kft. számára a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a gyorsan változó számítógép-alkatrész piacon nem állt rendelkezésre olyan integrált rendszer, amely képes lenne automatikusan kezelni a termékadatokat, a megrendeléseket és a teljes kiszolgálási folyamatot. A cég különböző nagykereskedelmi partnerektől kapott API-hozzáféréseket, de nem volt olyan megoldás, amely ezeket egységesen, naprakészen és megbízhatóan tudta volna a bérelt webáruházi felületre integrálni.
A termékfeltöltés, árfrissítés és készletkezelés teljes mértékben manuálisan történt, ami három munkatárs kapacitását kötötte le, és így gyakran fordult elő adateltérés, rossz árazás vagy készlethiány. A cég célja az volt, hogy olyan automatizált rendszer kerüljön bevezetésre, amely képes a nagykereskedelmi API-kból érkező termékadatok – árak, képek, leírások, készletinformációk – folyamatos és pontos szinkronizálására. Fontos követelmény volt az is, hogy a rendszer automatikusan leadja a nagykereskedés felé a beérkező megrendeléseket, valamint elvégezze a kapcsolódó adminisztratív feladatokat, mint a számlakészítés, futárcímke generálása és a rendelés státuszkezelése.
A vállalkozás kis létszáma miatt kiemelt szempont volt, hogy a rendszer több felhasználó egyidejű munkavégzését is támogassa, és akár egyetlen ember is képes legyen vele a teljes webáruházi folyamatot működtetni. A bérelt UNAS webáruház korlátai további nehézségeket okoztak, ezért olyan rugalmas, külső automatizációs megoldásra volt szükség, amely képes összekapcsolódni a meglévő platformmal. A cél hosszú távon egy olyan teljesen automatizált rendszer kialakítása volt, amely jelentősen tehermentesíti a munkatársakat, csökkenti a manuális hibalehetőségeket, és biztosítja a gyors, pontos, emberi beavatkozást alig igénylő rendelésfeldolgozást.
A bevezetett rendszer egy felhőalapú, webes alkalmazás, amely folyamatosan szinkronizálja a nagykereskedelmi partnerek árait, készleteit és termékadatait. A szoftver automatikusan csoportosítja az azonos termékeket, majd „versenyezteti” a nagyker ajánlatait: ha egy termék több helyről is beszerezhető, a rendszer kiválasztja a legkedvezőbb árú partnert, és annak adatai jelennek meg a webshopban. Készlethiány esetén automatikusan átvált a következő legjobb ajánlatra, így a webshop mindig naprakész.
A megoldás felhőalapú működése miatt a cég három munkatársa bárhonnan, bármilyen eszközről elérheti a teljes adminisztrációs felületet. A rendeléskezelés, számlázás, beszerzés és csomagolás egyetlen közös felületen történik, ami jelentős átláthatóságot és időmegtakarítást eredményez.
A Számlázz.hu integráció révén a megrendelések automatikusan vagy egy kattintással számlázhatók. A csomagolási modul rögzíti a felhasznált csomagolóanyagokat, amelyeket a rendszer negyedéves jelentéshez exportálni tud. A futárcímke-generálás teljesen automatizált: a rendszer elkészíti a címkét, és szükség esetén a futárt is megrendeli, így a csomagfeladás gyakorlatilag emberi beavatkozás nélkül elindítható.
A nagykereskedelmi partnerek felé a beszerzés API-n keresztül automatikusan történik, ahol ez elérhető. Ha nincs API, a rendszer a megfelelő termékoldalra irányítja a felhasználót, így a manuális rendelés is gyors. A beérkezett áruk rögzítése után a rendszer automatikusan frissíti a rendelés státuszát, majd teljes beérkezéskor a megrendelés átlép a csomagolási szakaszba, ahol egy kattintással nyomtatható a futárcímke és indítható a számlázás.
A megoldás bevezetése jelentősen csökkentette a manuális feladatokat és a hibákat, és a korábban három munkatárs által végzett folyamatok immár akár egyetlen személy által is kezelhetők.