Okoswebshop Korlátolt Felelősségű Társaság

Okoswebshop Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az OkosanWebshopot.hu – Okoswebshop Kft. azért jött létre, hogy végre ne csak „tanulj” az e-kereskedelemről, hanem igazán csináld is – és eredménye legyen. Hiszünk abban, hogy az online vállalkozásban nem az a lényeg, mit tudsz, hanem mit valósítasz meg belőle. Több mint 18 évnyi gyakorlati tapasztalattal a hátunk mögött segítünk vállalkozásodnak eljutni odáig, ahol még nem jártál, de szeretnél eljutni.
Webshop auditot végzünk, felépítjük a profitot termelő rendszert, és átlátható stratégiát adunk a kezedbe – zéró mellébeszéléssel, csak tiszta és érthető tudással. Több ügyfelünk is arról számolt be, hogy az együttműködésünk után végre látják a számokat, megindult a növekedés, és újra élvezik az üzletet legyen szó termék vagy szolgáltatás értékesítésről egyaránt.

Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel

Esettanulmány

A példában szereplő kis- vagy középvállalkozás (KKV) egy online és offline kereskedéssel foglalkozó vállalat Magyarországon, amely jellemzően 3-15 fővel működik, és saját webshopon keresztül is értékesít. Az ágazat kereskedelem / e-kereskedelem, ahol a készletkezelés, raktári logisztika és több értékesítési csatorna (webshop, bolt, piactér) egyszerre jelen van. A piaci körülmények között a verseny fokozódik az online térben, az ügyfelek egyre magasabb elvárásokat támasztanak a szállítási sebességgel, készlet‐pontossággal és vásárlási élménnyel szemben. A cég erőforrásai közé tartozik a meglévő webshop, fizikai bolt/hálózat, egy kis belső iroda- és raktári csapat, valamint ambíciója arra, hogy digitalizálja és integrálja az üzleti folyamatait (pl. pénzügy, készletkezelés, CRM, raktárlogisztika). Azonban nincs még igazán átfogó, jól bevezetett ERP-rendszerük, amely egységesítené ezeket a folyamatokat.
A kereskedő KKV vállalkozás jelenleg több, egymástól független rendszert használ (webshop, raktárkezelés, számlázás, könyvelés, CRM), amelyek nem vagy csak részben kommunikálnak egymással. A folyamatok kézi adminisztrációhoz kötöttek, így gyakoriak a hibák, duplikált adatrögzítések, késések és készleteltérések. Ez rontja az ügyfélélményt, növeli a működési költségeket és akadályozza a cég skálázhatóságát.

A vállalkozás szeretne egy integrált ERP rendszert bevezetni, amely egységesíti a rendelés-, készlet-, raktár-, számlázási- és pénzügyi folyamatokat, valamint szorosan kapcsolódik a webshophoz is. A piacon több ERP szolgáltató és megoldás érhető el, eltérő modulokkal, funkcionalitásokkal, árazzással és integrációs lehetőségekkel, ezért a megfelelő rendszer kiválasztása komoly kockázattal jár. Egy rosszul kiválasztott ERP hosszú távon akár több millió forintos veszteséget, elhúzódó bevezetést és alacsony használati arányt eredményezhet.

Az OkosWebshop Kft. ebben nyújt szakértő támogatást. Magyarországon egyedüliként olyan ERP-összehasonlító elemzéssel rendelkezünk, amely több mint 170 funkció mentén vizsgálja a legnépszerűbb rendszereket, kifejezetten kereskedők és e-kereskedők igényeire szabva. Segítünk az igényfelmérésben, a megfelelő ERP kiválasztásában, az ajánlatok értékelésében és a bevezetés teljes projektmenedzsmentjében is.

Célunk, hogy a KKV a számára legjobb rendszert válassza, és a bevezetés eredményeként csökkenjen az adminisztráció, javuljon az adatáramlás, növekedjen az ügyfél-elégedettség, és a vállalkozás hatékonyabban, automatizáltabban, átláthatóbb adatokkal működjön tovább.
Az OkosWebshop Kft. az ERP bevezetési projektet egy részletes igény- és folyamatfeltérképezéssel indította. Meghatároztuk a vállalkozás aktuális működési folyamatait (rendeléskezelés, készletmozgás, raktárlogisztika, számlázás, riporting), majd az ERP-összehasonlító elemzésünk alapján kiválasztottuk azt a rendszert, amely leginkább illeszkedett a cég méretéhez, webshopos működéséhez és növekedési céljaihoz.

A kiválasztást követően projektmenedzsment-támogatást biztosítottunk a teljes bevezetési szakaszban. Ez magában foglalta a folyamatok standardizálását, az ERP testreszabását, a webshop-integráció megvalósítását, a szükséges modulok paraméterezését, a raktári működés optimalizálását, valamint a munkatársak oktatását. Kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a rendszer ne csak technikailag működjön, hanem a csapat napi használatba is beépüljön – így valós hatékonyságnövekedést eredményezzen.

A bevezetés eredménye mérhető üzleti előnyöket hozott a vállalkozás számára:

Automatizált folyamatok: a rendeléstől a kiszállításig kevesebb manuális adminisztráció, gyorsabb feldolgozás.

Pontos, valós idejű készletadatok: megszűntek a készleteltérések, javult a kiszolgálási szint.
Gyorsabb és átláthatóbb döntéshozatal: egységes riportok és adatok alapján a vezetés valós helyzetet lát.
Ügyfélélmény javulása: gyorsabb kiszállítás, kevesebb hiba, pontos tájékoztatás.
Skálázható működés: a rendszer támogatja a növekedést, új értékesítési csatornák és raktárak bevonását.

Összességében az ERP bevezetése stabil, integrált, átlátható és hatékony működést teremtett, amely csökkentette a költségeket, növelte az automatizációt és lehetővé tette, hogy a vállalkozás kevesebb erőforrással is magasabb forgalmat tudjon kiszolgálni.