EXIS.HU Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Az EXIS.HU Kft. teljeskörű informatikai üzemeltetést és rendszerintegrációt nyújt kis- és középvállalatoknak, 2008 óta Budapesten. Fő területeink: infrastruktúra kiépítés, rendszerüzemeltetés, IT-biztonság, projektmegvalósítás és kényelmi digitális megoldások. Vállaljuk ERP/CRM/intranet és felhős rendszerek támogatását, hálózatok tervezését és konfigurálását, szerverek és munkaállomások integrációját, valamint eszköz- és szoftverleltárt, IT auditot és üzletfolytonossági megoldásokat. Többnyelvű, tapasztalt csapattal segítünk a napi üzemeltetéstől a fejlesztési projektekig, on‑site és távoli támogatással.
Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel
Esettanulmány
A követeléskezelő vállalat évek óta egy 20 fős call centerrel működtette az ügyfélkommunikációt. A csapat feladatai közé tartozott:
felszólító emailek és SMS-ek generálása és kiküldése,
bejövő hívások fogadása,
kimenő hívások indítása,
ügyfélazonosítás,
tájékoztatás az aktuális nyitott tartozásokról,
információadás a követelés keletkezéséről,
fizetési megállapodások egyeztetése és rögzítése a követeléskezelő rendszerben,
státuszok aktualizálása (fizetési ígéret, megállapodás, vitatás, sikertelen elérés stb.).
A működés költséges volt, a fluktuáció magas, a reakcióidők pedig napközbeni műszakokhoz kötődtek. A vezetőség olyan digitalizációs megoldást keresett, amely képes az ügyfelekkel folyamatosan, standardizáltan, emberi hibától mentesen kommunikálni.
Esettanulmány – Digitális munkatársak bevezetése egy követeléskezelő cégnél
A követeléskezelő vállalat korábban egy 20 fős call centerrel kezelte az ügyfélkommunikációt: felszólító emailek és SMS-ek küldése, bejövő és kimenő hívások kezelése, ügyfélazonosítás, tartozásról való tájékoztatás, fizetési megállapodások rögzítése és státuszfrissítés. A működés költséges volt, a fluktuáció magas, a folyamatok manuálisak, és csak munkaidőben volt biztosított az elérés.
Az EXIS digitális munkatársainak bevezetésével a kommunikáció teljes mértékben automatizálttá vált. A rendszer személyre szabott emaileket és SMS-eket generált és küldött ki, valós időben szinkronizálva a követeléskezelő rendszer adataival. A digitális hangasszisztens természetes beszéddel fogadta a bejövő hívásokat, azonosította az ügyfelet, és azonnali tájékoztatást adott a tartozás összegéről és keletkezéséről. A kimenő hívásokat a rendszer automatikusan indította, párbeszédet folytatott az ügyfelekkel, és rögzítette a fizetési ígéreteket vagy megállapodásokat.
A digitális asszisztens a megállapodásokat önállóan hozta létre, mentette a követeléskezelő rendszerben, és frissítette a státuszokat (megállapodás, fizetési ígéret, vitatás, sikertelen elérés). Minden interakció teljes auditnyommal bekerült a rendszerbe.
Az eredmények jelentősek voltak:
a létszám 70%-kal csökkent,
az operációs költségek 45%-kal mérséklődtek,
az elérhetőség 24/7-re bővült,
a válaszidő gyakorlatilag nullára csökkent,
nőtt a sikeres fizetési megállapodások aránya.
Az AI alapú CC bevezetésével a vállalat hatékonyabbá, átláthatóbbá és ügyfélbarátabbá tette működését, miközben jelentős költség- és erőforrás-megtakarítást ért el.
felszólító emailek és SMS-ek generálása és kiküldése,
bejövő hívások fogadása,
kimenő hívások indítása,
ügyfélazonosítás,
tájékoztatás az aktuális nyitott tartozásokról,
információadás a követelés keletkezéséről,
fizetési megállapodások egyeztetése és rögzítése a követeléskezelő rendszerben,
státuszok aktualizálása (fizetési ígéret, megállapodás, vitatás, sikertelen elérés stb.).
A működés költséges volt, a fluktuáció magas, a reakcióidők pedig napközbeni műszakokhoz kötődtek. A vezetőség olyan digitalizációs megoldást keresett, amely képes az ügyfelekkel folyamatosan, standardizáltan, emberi hibától mentesen kommunikálni.
Esettanulmány – Digitális munkatársak bevezetése egy követeléskezelő cégnél
A követeléskezelő vállalat korábban egy 20 fős call centerrel kezelte az ügyfélkommunikációt: felszólító emailek és SMS-ek küldése, bejövő és kimenő hívások kezelése, ügyfélazonosítás, tartozásról való tájékoztatás, fizetési megállapodások rögzítése és státuszfrissítés. A működés költséges volt, a fluktuáció magas, a folyamatok manuálisak, és csak munkaidőben volt biztosított az elérés.
Az EXIS digitális munkatársainak bevezetésével a kommunikáció teljes mértékben automatizálttá vált. A rendszer személyre szabott emaileket és SMS-eket generált és küldött ki, valós időben szinkronizálva a követeléskezelő rendszer adataival. A digitális hangasszisztens természetes beszéddel fogadta a bejövő hívásokat, azonosította az ügyfelet, és azonnali tájékoztatást adott a tartozás összegéről és keletkezéséről. A kimenő hívásokat a rendszer automatikusan indította, párbeszédet folytatott az ügyfelekkel, és rögzítette a fizetési ígéreteket vagy megállapodásokat.
A digitális asszisztens a megállapodásokat önállóan hozta létre, mentette a követeléskezelő rendszerben, és frissítette a státuszokat (megállapodás, fizetési ígéret, vitatás, sikertelen elérés). Minden interakció teljes auditnyommal bekerült a rendszerbe.
Az eredmények jelentősek voltak:
a létszám 70%-kal csökkent,
az operációs költségek 45%-kal mérséklődtek,
az elérhetőség 24/7-re bővült,
a válaszidő gyakorlatilag nullára csökkent,
nőtt a sikeres fizetési megállapodások aránya.
Az AI alapú CC bevezetésével a vállalat hatékonyabbá, átláthatóbbá és ügyfélbarátabbá tette működését, miközben jelentős költség- és erőforrás-megtakarítást ért el.
Weboldal: