Appsint Informatikai Szolgáltató Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Az AppsInt Kft. alapítói és kulcs kollégái az Y2K problémakör óta foglalkoznak nagybanki, nagyvállalati és közigazgatási rendszerekhez kapcsolódó IT tanácsadással, rendszer tervezéssel és bevezetéssel. Mindannyian pályájuk első 5-8 évében, informatikai tanácsadóként több komplex nagyvállalati projektben szereztek tapasztalatot, illetve szervesen kivették a részüket korábbi munkahelyük innovációs tevékenységéből, mint termék fejlesztés vagy brand építés tekintetében.
Társaságunk fő szolgáltatásának, a 2008-óta folyamatosan fejlődő és bővülő funkcionalitású WorkFlow Solution Framework (WSF keretrendszer) megoldásunknak a célja, hogy nagyságrendekkel javítsa ügyfeleink humán erőforrás felhasználásának hatékonyságát, a folyamatok LEAN alapú automatizálásával és digitalizálásával.
Társaságunk fő szolgáltatásának, a 2008-óta folyamatosan fejlődő és bővülő funkcionalitású WorkFlow Solution Framework (WSF keretrendszer) megoldásunknak a célja, hogy nagyságrendekkel javítsa ügyfeleink humán erőforrás felhasználásának hatékonyságát, a folyamatok LEAN alapú automatizálásával és digitalizálásával.
Temékeink
Esettanulmány
A régió egyik legdinamikusabban fejlődő pénzügyi tanácsadó szervezete. A központi iroda Budapesten található, de a cégnek a régióban 13 országban vannak irodái és a pénzügyi termékeket értékesítő tanácsadói.
A tanácsadói ügynökhálózat több mint 50.000 főből áll, akinek a mindennapi támogatását a központi Budapesti iroda (call center) látja el.
A megnövekedett feladatokat a cég call centere már nem tudta papír és excel táblák segítségével követni.
A tanácsadói hálózatból különböző csatornákon a Call Centehez beérkező igények, panaszok, kéréseket a központ egyre nehezebben tudta regisztrálni, feldolgozni és nyomon követni. Nem tudtak tájékoztatás adni az adott ügy státuszáról, illetve az ügyekhez ad-hoc módon beküldött plusz dokumentumokat nem tudták összepárosítani a folyamatban lévő ügyekkel.
Tarthatatlanul sokáig tartott egy-egy ügy végig vitele, egyre több panasz érkezett a központi call centre munkájára.
A gyenge központi támogatás miatt egyre több pénzügyi tanácsadó kolléga hagyta el a hálózatot, ezáltal csökkenésnek indult a bevétel.
A beérkező reklamációk elhúzódása miatt a cég egy elektronikus megoldást keresett, amely segíti a feladatok és folyamatok nyomonkövetését, és egy mederben tartja az ügymenet lépéseit.
A cég számára egy az Ő Call Center folyamataira szabott feladatkezelő rendszert alakítottunk ki, mely a beérkező postai, fax és telefonos megkeresésekből előre definiált folyamatokat indít és azok státuszát követi a végső megoldásig és visszajelzésig.
Elért üzleti előnyök:
- Növekvő ügyfél-elégedettség, átfutási idő csökkentéssel, az előrehaladás online kommunikálásával.
- Erőforrás megtakarítás, a feladatok kockázat alapú differenciálásával.
- Alacsonyabb működési költségek, egységesített és zárt back-office folyamatokkal.
- Alkalmazkodás az üzleti prioritások változásához, a folyamatok valós idejű vezérlésével.
- Folyamatos működésfejlesztés, az újramunkák mérésével és a hiba okok automatizált elemzésével.
A tanácsadói ügynökhálózat több mint 50.000 főből áll, akinek a mindennapi támogatását a központi Budapesti iroda (call center) látja el.
A megnövekedett feladatokat a cég call centere már nem tudta papír és excel táblák segítségével követni.
A tanácsadói hálózatból különböző csatornákon a Call Centehez beérkező igények, panaszok, kéréseket a központ egyre nehezebben tudta regisztrálni, feldolgozni és nyomon követni. Nem tudtak tájékoztatás adni az adott ügy státuszáról, illetve az ügyekhez ad-hoc módon beküldött plusz dokumentumokat nem tudták összepárosítani a folyamatban lévő ügyekkel.
Tarthatatlanul sokáig tartott egy-egy ügy végig vitele, egyre több panasz érkezett a központi call centre munkájára.
A gyenge központi támogatás miatt egyre több pénzügyi tanácsadó kolléga hagyta el a hálózatot, ezáltal csökkenésnek indult a bevétel.
A beérkező reklamációk elhúzódása miatt a cég egy elektronikus megoldást keresett, amely segíti a feladatok és folyamatok nyomonkövetését, és egy mederben tartja az ügymenet lépéseit.
A cég számára egy az Ő Call Center folyamataira szabott feladatkezelő rendszert alakítottunk ki, mely a beérkező postai, fax és telefonos megkeresésekből előre definiált folyamatokat indít és azok státuszát követi a végső megoldásig és visszajelzésig.
Elért üzleti előnyök:
- Növekvő ügyfél-elégedettség, átfutási idő csökkentéssel, az előrehaladás online kommunikálásával.
- Erőforrás megtakarítás, a feladatok kockázat alapú differenciálásával.
- Alacsonyabb működési költségek, egységesített és zárt back-office folyamatokkal.
- Alkalmazkodás az üzleti prioritások változásához, a folyamatok valós idejű vezérlésével.
- Folyamatos működésfejlesztés, az újramunkák mérésével és a hiba okok automatizált elemzésével.
Weboldal: