Via Credit Kft.

Via Credit Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

A VIA CREDIT Kft. 2012-ben alakult. Tevékenységei: pályázatkészítés, tanácsadás, innováció, termékfejlesztés. A cég a pályázatkészítés tervezésétől részt vesz a folyamatokban, a költségvetés és elszámolható tételek tervezését támogatja a pályázó helyszínén, valamint elnyerést követően teljes projektmenedzsmentet végez. A tanácsadáshoz a cég rendelkezik céginformációs rendszerek ismeretével, széles körű piaci ismeretekkel, pénzintézeti kapcsolatokkal, valamint treasury oldali tapasztalattal, melyek a hatékony piaci elemzések készítéséhez, pre-akvizícióhoz szükségesek. Segítséget nyújt jelentős munkabér támogatás elnyerésére, konzorciumi partner kutatásában, SZTNH minősítés elkészítésében, kutatószerv biztosításában, valamint innovációs stratégia kidolgozásában. Termékfejlesztésben is jelentős tapasztalatokkal bír, többek között: Magyarország második legnagyobb pénzváltójának 30 fiókjában az on-line valutaváltás bevezetése (szoftver és üzleti specifikáció).

Temékeink

Esettanulmány

Az ügyfél vállalati tanácsadással foglalkozik, B2B. Ügyfeleinek a száma meghaladja a 1000-et, Az ügyfél nem rendelkezett ügyviteli rendszerrel, excel táblákban vezette ügyfélkimutatásait.
Az ügyfél olyan integrált rendszert kívánt bevezetni, amely legalább az alábbi nyilvántartási igényekre nyújt megoldást: Ügyfelek rögzítése és életútjának lekövetése Munkafolyamatok rögzítése és azok lekövetése Termékek rendszerbe történő rögzítése és ügyfelekhez való hozzárendelése Szűrések és riportok, amivel a teljes adatbázis kinyerhető, majd szerkeszthető, szűrhető Bevételek, bevételi várakozások rögzítése Munkaidő nyilvántartás vezetése Különböző szintű jogosultságok leképezése Alvállalkozók hozzáférése a rendszer adataihoz jogosultsági szintnek megfelelően Dokumentumok iktatása elektronikusan Vezetői dashboard és grafikus statisztikák megjelenítése főképernyőn Mobil és tabletről elérhető verzió
Az ügyfél olyan integrált rendszert kívánt bevezetni, amely legalább az alábbi nyilvántartási igényekre nyújt megoldást: Ügyfelek rögzítése és életútjának lekövetése Munkafolyamatok rögzítése és azok lekövetése Termékek rendszerbe történő rögzítése és ügyfelekhez való hozzárendelése Szűrések és riportok, amivel a teljes adatbázis kinyerhető, majd szerkeszthető, szűrhető Bevételek, bevételi várakozások rögzítése Munkaidő nyilvántartás vezetése Különböző szintű jogosultságok leképezése Alvállalkozók hozzáférése a rendszer adataihoz jogosultsági szintnek megfelelően Dokumentumok iktatása elektronikusan Vezetői dashboard és grafikus statisztikák megjelenítése főképernyőn Mobil és tabletről elérhető verzió.