Openonline Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Online marketing szolgáltatásokat kínálunk egykapus kapcsolattartási rendszerben, 6-8 hónapos komplex stratégiákban gondolkozva és azt A-tól Z-ig kivitelezve. Online PR, social media, grafikus feladatok, arculattervezés, WP weboldalkészítés.... Minősített, Badges-es Google Partner ügynökség vagyunk, így a különböző CPC (kattintás alapú) hirdetési rendszerekhez és analitikákhoz kiemelten értünk.
Az elmúlt négy évben 20 országban futtattunk banneres és szöveges hirdetési kampányokat ügyfeleink részére, több száz milliós hirdetési büdzséket kezelve.
Niche területeink: Yandex (orosz) hirdetések, online PR, instagram és Messenger hirdetések, térképes optimalizálás.
Az elmúlt négy évben 20 országban futtattunk banneres és szöveges hirdetési kampányokat ügyfeleink részére, több száz milliós hirdetési büdzséket kezelve.
Niche területeink: Yandex (orosz) hirdetések, online PR, instagram és Messenger hirdetések, térképes optimalizálás.
Temékeink
Esettanulmány
A HerBeauty egy közepes méretű szépségszalon, amely a szépségipar különféle szolgáltatásait kínálja, beleértve a szemöldökformázást, manikűrt, pedikűrt és sminkelést. Az ügyfélkör többnyire helyi lakosokból és visszatérő vendégekből áll, akik minőségi szolgáltatásokat keresnek. A cég nagy hangsúlyt fektet a szakmai továbbképzésekre és a baráti légkörre, melyet a vendégek is értékelnek. Azonban a szalon régi weboldala nem felelt meg a modern igényeknek, így az online jelenlétet és a foglalások kezelését nem támogatta megfelelően. A piaci verseny egyre élesebb, és a szalon növekedéséhez szükségessé vált egy új digitális stratégia, amely lehetővé teszi, hogy a vállalkozás kitűnjön a helyi konkurensek közül.
A szalon régi weboldala nem támogatta kellőképpen az ügyfélszerzést és az időpontfoglalási folyamatot. Az időpontokat nem a szolgáltatásra, hanem az egyes szakemberekhez foglalták, így a „HerBeauty” márka kevésbé tudott kiépülni. Az árlista és szolgáltatásleírások egy képen szerepeltek, amit a Google nem tudott olvasni, így a keresőoptimalizálás is gyengén teljesített. A „Notino” alkalmazás használatára vonatkozó utasítások csak egyetlen posztban szerepeltek, így sok vendég nem értesült erről. Továbbá, a csapat tagjainak egyéni közösségi média oldalakra mutató linkek nem az egységes márkakommunikációt támogatták, hanem az egyéni szakemberek népszerűsítését. Hiányzott egy olyan központi időpontfoglaló rendszer, mint például a Salonic, amely összevontan tudta volna kezelni az időpontokat és az árlistát.
A cél az volt, hogy a szalon az új weboldalon keresztül jobban ki tudja építeni a HerBeauty márkát, könnyebbé tegye az ügyfélkezelést és optimalizálja a foglalási folyamatot. A szalon vezetője felismerte, hogy a versenyben maradáshoz szükségesek a modern szalonmenedzsment funkciók és a professzionális online jelenlét.
Az új weboldal fejlesztése során a fő szempont az ügyfélélmény növelése, a foglalási folyamat egyszerűsítése és a HerBeauty márka megerősítése volt. Az oldal minden csapattag számára külön aloldalt biztosít, ahol bemutathatók a különböző szolgáltatások és árak. Az árlista immár szöveges formában és kereshető tartalomjegyzékkel érhető el, így a Google számára is optimalizált. Az időpontfoglalási rendszer beágyazott Salonic funkcióval működik, így a vendégek könnyedén, akár mobilról is foglalhatnak időpontot a különböző szolgáltatásokra.
Az új weboldal bevezetésével a szalon számos üzleti előnyt ért el. Az online foglalási funkciók növelték az ügyfél-elégedettséget, mivel az ügyfelek könnyedén tudnak időpontot foglalni, módosítani vagy lemondani. A keresőbarát szolgáltatásleírások pedig javították az oldal látogatottságát és az organikus keresési találatokat. Az új ügyfélűrlapok és mobilra optimalizált kapcsolattartási lehetőségek révén a kommunikáció is gyorsabbá vált.
Összességében az új weboldal révén a HerBeauty növelni tudta az ügyfélbázisát, megerősítette márkáját, és egy egyszerűbb, átláthatóbb foglalási rendszert kínált a vendégeinek, amely támogatja a további növekedést a versenyképes szépségipari piacon.
A szalon régi weboldala nem támogatta kellőképpen az ügyfélszerzést és az időpontfoglalási folyamatot. Az időpontokat nem a szolgáltatásra, hanem az egyes szakemberekhez foglalták, így a „HerBeauty” márka kevésbé tudott kiépülni. Az árlista és szolgáltatásleírások egy képen szerepeltek, amit a Google nem tudott olvasni, így a keresőoptimalizálás is gyengén teljesített. A „Notino” alkalmazás használatára vonatkozó utasítások csak egyetlen posztban szerepeltek, így sok vendég nem értesült erről. Továbbá, a csapat tagjainak egyéni közösségi média oldalakra mutató linkek nem az egységes márkakommunikációt támogatták, hanem az egyéni szakemberek népszerűsítését. Hiányzott egy olyan központi időpontfoglaló rendszer, mint például a Salonic, amely összevontan tudta volna kezelni az időpontokat és az árlistát.
A cél az volt, hogy a szalon az új weboldalon keresztül jobban ki tudja építeni a HerBeauty márkát, könnyebbé tegye az ügyfélkezelést és optimalizálja a foglalási folyamatot. A szalon vezetője felismerte, hogy a versenyben maradáshoz szükségesek a modern szalonmenedzsment funkciók és a professzionális online jelenlét.
Az új weboldal fejlesztése során a fő szempont az ügyfélélmény növelése, a foglalási folyamat egyszerűsítése és a HerBeauty márka megerősítése volt. Az oldal minden csapattag számára külön aloldalt biztosít, ahol bemutathatók a különböző szolgáltatások és árak. Az árlista immár szöveges formában és kereshető tartalomjegyzékkel érhető el, így a Google számára is optimalizált. Az időpontfoglalási rendszer beágyazott Salonic funkcióval működik, így a vendégek könnyedén, akár mobilról is foglalhatnak időpontot a különböző szolgáltatásokra.
Az új weboldal bevezetésével a szalon számos üzleti előnyt ért el. Az online foglalási funkciók növelték az ügyfél-elégedettséget, mivel az ügyfelek könnyedén tudnak időpontot foglalni, módosítani vagy lemondani. A keresőbarát szolgáltatásleírások pedig javították az oldal látogatottságát és az organikus keresési találatokat. Az új ügyfélűrlapok és mobilra optimalizált kapcsolattartási lehetőségek révén a kommunikáció is gyorsabbá vált.
Összességében az új weboldal révén a HerBeauty növelni tudta az ügyfélbázisát, megerősítette márkáját, és egy egyszerűbb, átláthatóbb foglalási rendszert kínált a vendégeinek, amely támogatja a további növekedést a versenyképes szépségipari piacon.
Weboldal: