KDO Product Zártkörűen működő Részvénytársaság

KDO Product Zártkörűen működő Részvénytársaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A KDO Product Zrt. szoftverrendszerek és vállalatirányítási rendszerek szállítója, valamint marketingtevékenységek kivitelezőjeként működik. Piackutatás során a (kül-)piacra jutás fókuszában álló térség/ország és a célpiac vonatkozásában felmérjük a pályázó projektgazda profilját és tevékenységét, elemezzük a megcélzott nemzetközi piac mikro- és makrokörnyezetét, majd a célcsoport meghatározása után piaci pozicionálásra kerül sor. A piacon való sikeres érvényesülést nagyban segíti egy (nemzetközileg is) befogadható, vizuálisan megnyerő és igényes, többnyelvű weboldal. Kiterjedt partnerkapcsolataink révén ügyfeleinket kellően korszerű weboldahoz, vagy akár az értékesítésben segítséget nyújtó webáruházhoz tudjuk hozzásegíteni.

Esettanulmány

Fő termékeik és szolgáltatásaik az asztalos vállalkozók bútor alkatrészeinek gyártása, cnc fúrás-marás megmunkálása, élzárása, szerelésre való előkészítés, valamint kész termék gyártás (kis szériás bútorok, lapraszerelt bútorok,egyedi bútorkészítés). Az évek önerőből történő fejlesztéseinek köszönhetően mára már a környezetük egyik legnagyobb kapacitással és kiemelkedő minőséggel bíró cégévé váltak, magas minőséget tudnak a hozzáadott szolgáltatásokkal elérni. Mindezeket együttvéve, a hozzáadott értékekkel mára a színvonal és minőség tükröződik a vállalkozásukban, valamint a forgalom és nyereség magas szintje jellemzi a céget. Az 1992 óta fennálló vállalkozás a növekvő forgalom és szolgáltatási igények kielégítése érdekében régi, 200 m2 területű telephelyét kinőve, mára már 2600 m2-en működik. Ennek megfelelően a korábbi 8411 Veszprém-Kádárta, Malomkert u. 16. szám alatti telephely helyett 2011-től jelenleg a 8411 Veszprém, Szövetkezet u. 6. a a telephelyük.
A megrendelő részére Gyártás, Vállalati értékesítés és CRM, Beszerzés és Logisztika, Kontrolling és Döntéstámogatás, valamint Internetes Értékesítés modulok megvalósítása egy komplex, integrált rendszeren keresztül, melynek követelményei az alábbiak: - Több felhasználós rendszer, felhasználói jogosultságok korlátozása - Windows XP, Windows Vista és Windows 7 kompatibilis felhasználói környezet - Bútorlapok szabászati optimalizálása - SCM típusú táblafelosztó gépek és CNC megmunkáló központok közvetlen, elektronikus vezérlése postprocesszoron keresztül - Maradékanyag gazdálkodás, maradékanyag tárolók kezelése - Hulladék anyaggazdálkodás - Gyártási folyamatok követhetősége - Szabvány bútor elemek kezelése - Bérszabászati megrendelések kezelése - Minimálisan négy árkategória kialakításának lehetősége - Magyar nyelvű szoftverkörnyezet - Vevőkhöz rendelhető egyedi termék árak - Akciók kezelése dátumok szerint - Termékek, termékcsoportok kezelése - Vevők minősítése - Tartozások kezelése - Raktári pozíciók kezelése - Beszállítók termékeinek importálása - Anyag beérkezések kezelése - Raktárkészlet, leltári listák - Vevői megrendelések kezelése - Szállítólevelek kezelése - Számlák kezelése - Kereskedelmi elemzések, kimutatások - Integráltság a használt és tervezett modulokkal - Felhasználói kézikönyvek
A megrendelő igényeire megoldást nyújtó KORPUS Integrált Bútoripari Rendszer KORPUS STANDARD, SERIAL, NET, LABEL, CRM és WAREHOUSE moduljai segítségével az alábbi üzleti előnyökhöz jutott: - Gazdaságosabb működés, raktárkészletek optimalizálása, átláthatóbbá tétele, készletérték minimalizálása, készletforgás felgyorsítása, tervezhetősége; selejt-, hulladék-, maradékanyag kezelés; lekérdezések, kimutatások készítése; cikkek kezelésének egységessé tétele, raktári készletek, gyártott termékek nyomon követhetősége, a szavatossággal rendelkező tételek felhasználásának optimalizálása - Jobb ügyfélkapcsolatok: kapcsolatfelvételek folyamatszemléletű eltárolása, visszakereshetősége, elemzési szempontok; ügyfél törzsadatok rögzítése, automatikus betöltése külső adatbázisból, törzsadatokon túl egyedi ügyfél tulajdonságok rögzítése - Ügyfél elégedettség növelése: minőségbiztosítási módszertan, reklamáció kezelés - Üzleti folyamatok rugalmasságának a biztosítása, hatékonyságának növelése, beszerzési és értékesítési folyamatok felgyorsítása, egyszerűsítése, automatizálása, átláthatóságának segítése; kimutatások készítésének egyszerűsítése, összehasonlíthatóság megkönnyítése. - Egyszerűbb, hatékonyabb munkavégzés, automatizálás: értékesítők, beszerzők munkájának támogatása, automatikusan generált és származtatható bizonylatok - Egységes adatállomány, folyamatos, naprakész információk biztosítása: a vállalkozás különböző rendszereiben, részlegeiben keletkező adatok fogadása és tárolása, adatbázis egységesítése. - Teljesség lehetőségének megteremtése: különböző adatbázisból kapott inputok feldolgozása, más rendszerekkel történő kapcsolódási lehetőség; információk kinyerhetőségének, továbbfelhasználhatóságának biztosítása - Vezetői döntéshozatal támogatása: tervezhető mutatószámok definiálása, teljesítmények mérése, terv-tény adatok összehasonlításának elősegítése, előre definiált vagy ad-hoc létrehozható általános, iparág- illetve vállalatspecifikus lekérdezések.