TGweb és Reklámügynökség Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
2008 óta foglalkozunk egyedi programozású weboldalak, webáruházak, CMS és CRM rendszerek készítésével micro, kis és közép vállalkozások számára egész Magyarország területen.
Temékeink
Esettanulmány
Ügyfelünk cége Hajdú-Bihar megyében található és nemzetközi árufuvarozást, belföldi szállítmányozást végez, több mint 20 alkalmazottal.
Partnerei részére gyors és biztonságos árufuvarozási szolgáltatást nyújt, amit 8 nyerges szerelvénnyel és ezt meghaladóan 50-100 alvállalkozói gépjárművel biztosít.
Az egységes felhő alapú CRM rendszer előtt minden információt (vevőket, szállítókat, partnereket, fuvarleveleket, számlanyilvántartásokat) excel táblában rögzítettek, amit emailen küldtek egymásnak a munkatársak.
Ennek következtében sokszor előfordult, hogy bizonyos adatok átírásra, vagy duplikációra kerültek az excel táblákban, lassan haladt a munkafolyamat a többszöri telefonhívosok és egyeztetések miatt, valamint nem volt egy közös platform, ahol ezek az állományok tárolódtak
A CRM rendszer bevezetését követően a munkatársak valós időben látják a Megrendelőik által kért fuvarrendeléseket, a megbízásokat, számlanyilvántartásokat, landolási listákat.
A CRM rendszer lehetőséget biztosít arra, hogy a Megrendelőik online bekapcsolódjanak a rendelések feltöltésében, rögzítésében.
A rendelések során elkészített megbízásokat Ügyfelünk email formájában továbbítani tudja a saját és külső fuvarozók felé.
A CRM rendszer képes pdf formátumban előállítani a megrendelő és megbízási munkalapokat.
Az adatokat, információkat egy közös szerveren tárolja a rendszer, így akinek jogosultsága van, eléri azokat a nap 24 órájában.
Partnerei részére gyors és biztonságos árufuvarozási szolgáltatást nyújt, amit 8 nyerges szerelvénnyel és ezt meghaladóan 50-100 alvállalkozói gépjárművel biztosít.
Az egységes felhő alapú CRM rendszer előtt minden információt (vevőket, szállítókat, partnereket, fuvarleveleket, számlanyilvántartásokat) excel táblában rögzítettek, amit emailen küldtek egymásnak a munkatársak.
Ennek következtében sokszor előfordult, hogy bizonyos adatok átírásra, vagy duplikációra kerültek az excel táblákban, lassan haladt a munkafolyamat a többszöri telefonhívosok és egyeztetések miatt, valamint nem volt egy közös platform, ahol ezek az állományok tárolódtak
A CRM rendszer bevezetését követően a munkatársak valós időben látják a Megrendelőik által kért fuvarrendeléseket, a megbízásokat, számlanyilvántartásokat, landolási listákat.
A CRM rendszer lehetőséget biztosít arra, hogy a Megrendelőik online bekapcsolódjanak a rendelések feltöltésében, rögzítésében.
A rendelések során elkészített megbízásokat Ügyfelünk email formájában továbbítani tudja a saját és külső fuvarozók felé.
A CRM rendszer képes pdf formátumban előállítani a megrendelő és megbízási munkalapokat.
Az adatokat, információkat egy közös szerveren tárolja a rendszer, így akinek jogosultsága van, eléri azokat a nap 24 órájában.
Weboldal: