ELME-PROJEKT Oktatási és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Hajdú-Bihar megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Nógrád megye, Pest megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Budapest
Cégbemutató
Az ELME-PROJEKT Kft. 2009. decemberében alakult, elsődleges célja és tevékenysége oktatás, elsősorban felhasználói szintű informatikai oktatás, képzés, melynek keretében a honlapok/webáruházak/online rendszerek használatának betanítását valósította meg cégünk.
Vállalkozásunk 2010. második felétől marketing szolgáltatásokat, piac-és közvélemény kutatásokat, elemzéseket, marketing terveket, és a felmérések alapján értékesítési valamint marketing tanácsokat nyújtunk partnereink részére. néhány éve elkezdtük az online szoftverek forgalmazását, személyre szabását, valamint egyedi webes alkalmazások fejlesztését is vállalja cégünk.
Sikerült jól ötvözni az informatika által nyújtott lehetőségeket a marketing tanácsadás feladatival, így ügyfeleinknek gyors, hatékony és jól áttekinthető, valamint ellenőrizhető megoldásokat kínálunk.
A marketing szakterületen egy új szolgáltatással kívánunk megjelenni, ezért LED panelek bérbe adásával is foglalkozik cégünk.
Vállalkozásunk 2010. második felétől marketing szolgáltatásokat, piac-és közvélemény kutatásokat, elemzéseket, marketing terveket, és a felmérések alapján értékesítési valamint marketing tanácsokat nyújtunk partnereink részére. néhány éve elkezdtük az online szoftverek forgalmazását, személyre szabását, valamint egyedi webes alkalmazások fejlesztését is vállalja cégünk.
Sikerült jól ötvözni az informatika által nyújtott lehetőségeket a marketing tanácsadás feladatival, így ügyfeleinknek gyors, hatékony és jól áttekinthető, valamint ellenőrizhető megoldásokat kínálunk.
A marketing szakterületen egy új szolgáltatással kívánunk megjelenni, ezért LED panelek bérbe adásával is foglalkozik cégünk.
Temékeink
CMS magyar nyelvű portál szoftvercsomag
Gyártási folyamatkezelő szoftver
WorkFlow feladatkezelő szoftver
Mobil technikát használó szoftver
Elektronikus dokumentumkezelő szoftver
CRM rendszer
Táv- és csoportmunka rendszer
Internetes értékesítés (webáruház) rendszer
Szolgáltatásmenedzsment rendszer
Humán erőforrás menedzsment rendszer
Kontrolling és döntéstámogató rendszer
Beszerzés, logisztikai rendszer
Pénzügyi-számviteli rendszer
Tudásmenedzsment rendszer
Online (elektronikus) fizetési megoldás
Esettanulmány
A Kupovics Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság 2011 júniusában alakult élelmiszer jellegű bolti vegyes kiskereskedelemmel kapcsolatos feladatok ellátására. Boltunk Debrecen egyik frekventált helyén található, mely bevételünk szempontjából nagyon fontos. Visszatérő, rendszeres vásárlóink a családos emberek, mivel cégünk egy általános iskola mellett helyezkedik el, ezért a szülők, akár iskola után gyermekükkel is el tudják intézni a mindennapos bevásárlást. Friss termékeinkkel: hús, felvágott, gyümölcs, zöldség, pékáru, tejtermék stb. kínálatunkkal, illetve munkatársaink segítőkész hozzáállásával tudjuk meggyőzni vevőinket, hogy rendszeresen visszatérjenek hozzánk. Árukínálatunk rendszeres frissítésével, új dolgok bevezetésével próbáljuk megtartani vevőinket, az általuk szeretett termékek árusításával visszavonzani őket boltunkba. A cég jelenleg 12 főt foglalkozatat és árbevétele meghaladja a 250 millió forintot.
Egy debreceni élelmiszer jellegű bolti kiskereskedelmi vállalkozásnál – a KUPOVICS Kft-nél – informatikai fejlesztést valósított meg cégünk. A fejlesztés során online csomagolt szoftverek kerültek megvásárlásra ás beüzemelésre. A projekt keretében a partner működési folyamatainak egyszerűsítését, üzleti-, ügyviteli és kereskedelmi tevékenységeinek fejlesztését végezte el cégünk stratégiai célkitűzéseivel összhangban. A sikeres projektnek köszönhetően javult és felgyorsult a cég értékesítési- és a HR munka folyamatok hatékonyságának összehangolt működése, a kontrolling-, beszerzés és logisztika rendszerekkel a cégvezetési feladatok pontosabb és gyorsabb működését tudtuk elérni. Az e- iratkezelési rendszer biztosítja az adatrögzítés és nyilvántartás pontosabbá tételét. Ezen fejlesztések bevezetésével üzleti partnerünk gyorsabb, hatékonyabb egy időben történő kielégítését tudtuk megvalósítani, melynek alkalmazása hosszú távon hozzájárul a partnerünk versenyképességének javításához.
A KUPOVICS Kft. részére fejlesztett cégünk vállalati CRM rendszert, a beszerzés-logisztika valamint Workflow rendszereket. Ezen rendszerek napi használatához, tartalmi és megjelenésével kapcsolatos ismeretek átadását valósítottuk meg. A webfelület teljes felépítésének megismerése, az adminisztrációs és szerkesztő felületek kezelésének módja, funkciók és elsajátítása, felkészítés az önálló, fejlesztői vagy programozói segítség nélküli használatra. A humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, a táv- és csoportmunka, az Elektronikus iratkezelési rendszer valamint a kontrolling és döntéstámogatás rendszer a folyamatok ellenőrzését és irányítását, míg a tudásmenedzsment rendszer az információk kezelését hívatott megoldani.
Egy debreceni élelmiszer jellegű bolti kiskereskedelmi vállalkozásnál – a KUPOVICS Kft-nél – informatikai fejlesztést valósított meg cégünk. A fejlesztés során online csomagolt szoftverek kerültek megvásárlásra ás beüzemelésre. A projekt keretében a partner működési folyamatainak egyszerűsítését, üzleti-, ügyviteli és kereskedelmi tevékenységeinek fejlesztését végezte el cégünk stratégiai célkitűzéseivel összhangban. A sikeres projektnek köszönhetően javult és felgyorsult a cég értékesítési- és a HR munka folyamatok hatékonyságának összehangolt működése, a kontrolling-, beszerzés és logisztika rendszerekkel a cégvezetési feladatok pontosabb és gyorsabb működését tudtuk elérni. Az e- iratkezelési rendszer biztosítja az adatrögzítés és nyilvántartás pontosabbá tételét. Ezen fejlesztések bevezetésével üzleti partnerünk gyorsabb, hatékonyabb egy időben történő kielégítését tudtuk megvalósítani, melynek alkalmazása hosszú távon hozzájárul a partnerünk versenyképességének javításához.
A KUPOVICS Kft. részére fejlesztett cégünk vállalati CRM rendszert, a beszerzés-logisztika valamint Workflow rendszereket. Ezen rendszerek napi használatához, tartalmi és megjelenésével kapcsolatos ismeretek átadását valósítottuk meg. A webfelület teljes felépítésének megismerése, az adminisztrációs és szerkesztő felületek kezelésének módja, funkciók és elsajátítása, felkészítés az önálló, fejlesztői vagy programozói segítség nélküli használatra. A humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, a táv- és csoportmunka, az Elektronikus iratkezelési rendszer valamint a kontrolling és döntéstámogatás rendszer a folyamatok ellenőrzését és irányítását, míg a tudásmenedzsment rendszer az információk kezelését hívatott megoldani.
Weboldal: