Spring Média Kft
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cégünk több mint 10 éves tapasztalattal kínál és fejleszt online, web és/vagy böngésző alapú szoftvereket. Tevékenységünk során számos weboldalt, webáruházat, hagyományos és reszponzív, interaktív szoftvert készítettünk már, melyeket a megrendelő igényeitől függően, akár egyedileg testre szabott, teljes mértékig saját fejlesztésű vállalatirányítási szoftverünkkel támogattunk. Vállalatirányítási szoftverünk nagy előnye, hogy akár más szolgáltató webáruházához is egyszerűen csatolható, felhő alapú, ennek köszönhetően távolról és mobil eszközökről is elérhető.
Ezen túlmenően saját fejlesztésű Hydra szoftvercsomagunk alkalmas gyárak, karbantartó és termelő üzemek folyamatirányítására, belső kommunikációjuk kiszolgálására, értékesítési/beszerzési folyamatuk támogatására és valamennyi felmerülő problémájuk megoldására egyedileg alakítható.
Ezen túlmenően saját fejlesztésű Hydra szoftvercsomagunk alkalmas gyárak, karbantartó és termelő üzemek folyamatirányítására, belső kommunikációjuk kiszolgálására, értékesítési/beszerzési folyamatuk támogatására és valamennyi felmerülő problémájuk megoldására egyedileg alakítható.
Esettanulmány
Ügyfelünk több évtizedes múltra tekint vissza elektronikai, számítástechnikai és különböző digitális eszközök forgalmazása terén, növekedése dinamikus, a főváros szívében, stabil háttérrel, figyelemre méltó raktárkészlettel rendelkező vállalkozás. Növekedését és piacon elfoglalt jelentős pozícióját jól mutatja, hogy ma már több multinacionális céget lát el beszállítóként számítástechnikai eszközökkel, melyek ügyfélköre milliós méretű.
A növekedésük lekövetéséhez szükségessé vált a belső folyamataik optimalizálására, az ügyfelek hatékonyabb kiszolgálására alkalmas szoftveres háttér megteremtése is. Igény mutatkozott a partnercégek saját ügyfelei számára biztosított külön belépésre és egyedi, kedvezményes árú termékek kínálatára.
További probléma volt a megnövekedett rendelésszámhoz kötődő beszerzési és kiszállítási logisztika hatékony szervezése és főként belső, elektronikus rendszerben történő áttekinthetősége, kereshetősége, dokumentálása.
A megoldást a cégünk által több mint 10 éve folyamatosan fejlesztett Hydra univerzális ERP, e-commerce és folyamatirányító rendszerünk jelentette.
A szoftverünk segítségével került kialakításra az online kereskedelmi felület, világszínvonalú és sok tekintetben egyedülálló megoldásokkal.
A háttérmunkálatok gördülékenységét a jelszóval elzárt, felhő alapú rendszerünk testreszabott verziója biztosította. Ezen rendszerünk előnye, hogy gyárak, üzemek irányítására ugyanúgy alkalmas, mint irodai munkavégzés kiszolgálására, minden területhez rendelkezik a megfelelő modulokkal. Moduláris felépítése révén és azáltal, hogy minden részegysége egyedileg is testreszabható, képes kiszolgálni a kis családi vállalkozásoktól kezdve az évi több milliárdos forgalommal rendelkező nagyvállalatok igényeit is.
Jelen esetben is egy milliárdos forgalmú, prominens, a saját területén az élvonalba tartozó vállalkozás rendszerét kellett elkészítenünk. Az elkészült rendszer szekcionált felépítése révén, külön jogosultsági szintekkel teszi lehetővé a megrendelések áttekintését, az üzletben történő személyes kiszolgálás és a futárszolgálattal történő kézbesítés lebonyolítását is. A bevezetést követően azonban nem csak a rendelések kiszolgálásának hatékonysága javult, hanem jelentős előrelépés történt a kimutatások, a rendelkezésre álló adatok feldolgozása terén, a statisztikai adatok kinyerésével pedig tovább javult az eredményesség és a hatékonyság is.
A növekedésük lekövetéséhez szükségessé vált a belső folyamataik optimalizálására, az ügyfelek hatékonyabb kiszolgálására alkalmas szoftveres háttér megteremtése is. Igény mutatkozott a partnercégek saját ügyfelei számára biztosított külön belépésre és egyedi, kedvezményes árú termékek kínálatára.
További probléma volt a megnövekedett rendelésszámhoz kötődő beszerzési és kiszállítási logisztika hatékony szervezése és főként belső, elektronikus rendszerben történő áttekinthetősége, kereshetősége, dokumentálása.
A megoldást a cégünk által több mint 10 éve folyamatosan fejlesztett Hydra univerzális ERP, e-commerce és folyamatirányító rendszerünk jelentette.
A szoftverünk segítségével került kialakításra az online kereskedelmi felület, világszínvonalú és sok tekintetben egyedülálló megoldásokkal.
A háttérmunkálatok gördülékenységét a jelszóval elzárt, felhő alapú rendszerünk testreszabott verziója biztosította. Ezen rendszerünk előnye, hogy gyárak, üzemek irányítására ugyanúgy alkalmas, mint irodai munkavégzés kiszolgálására, minden területhez rendelkezik a megfelelő modulokkal. Moduláris felépítése révén és azáltal, hogy minden részegysége egyedileg is testreszabható, képes kiszolgálni a kis családi vállalkozásoktól kezdve az évi több milliárdos forgalommal rendelkező nagyvállalatok igényeit is.
Jelen esetben is egy milliárdos forgalmú, prominens, a saját területén az élvonalba tartozó vállalkozás rendszerét kellett elkészítenünk. Az elkészült rendszer szekcionált felépítése révén, külön jogosultsági szintekkel teszi lehetővé a megrendelések áttekintését, az üzletben történő személyes kiszolgálás és a futárszolgálattal történő kézbesítés lebonyolítását is. A bevezetést követően azonban nem csak a rendelések kiszolgálásának hatékonysága javult, hanem jelentős előrelépés történt a kimutatások, a rendelkezésre álló adatok feldolgozása terén, a statisztikai adatok kinyerésével pedig tovább javult az eredményesség és a hatékonyság is.
Weboldal: